کابل شبکه رویال Cat 6 روکش PVC آبی 3 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه رویال Cat 6 روکش PVC آبی 3 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس روکش PVC
  • نوع کابل شبکه Cat6 UTP بدون شیلد و فویل
  • عدم جلوگیری از ورود نویز و تداخل به سیستم
  • دارای سرعت انتقال اطلاعات 100 مگابیت بر ثانیه
  • دارای پهنای باند ۲۵۰ مگاهرتز
  • روکش با انعطاف بالا

معرفی کابل شبکه رویال Cat 6 روکش PVC آبی 3 متری

کابل شبکه رویال Cat 6 روکش PVC آبی 3 متری کابلی است که تجهیزات شبکه را به هم متصل میکند. این کابل شبکه ایده آل که کابل اترنت و LAN نیز نامیده می شود، دارای ۸ عدد رشته سیم به رنگ های مختلف میباشد که این رشته ها توسط یک روکش از جنس پلاستیک نرم و با کیفیت، محافظت میشود و برای به حداقل رساندن تداخل الکترومغناطیسی بین زوج ها، خود چهار جفت نیز پرتو می شوند و در رنگ آبی و در متراژ 3 متری تولید خواهند شد.

همانطور که کابل شبکه Cat 6 روکش PVC آبی 3 متری را در تصویر میبینید آبی است.

کابل شبکه رویال Cat 6 روکش PVC آبی 3 متری یک کابل با کیفیت و مقاوم بوده که برای اتصال و ارتباط کامپیوتر به مودم، روتر، ذخیره سازی شبکه، سوئیچ شبکه و پخش کننده های رسانه ای طراحی شده است و همانطور که می دانید از کابل های شبکه برای اتصال یک دستگاه الکترونیکی نوری به دستگاه دیگری برای مسیریابی سیگنال استفاده می شود که جنس سوکت این کابل شبکه از پلاستیک بوده و سرعت انتقال اطلاعات آن : ۱۰۰Mbps افت سیگنال: ۰.۵DB و با پهنای باند: ۲۵۰ مگاهرتز میباشد.کابل شبکه ابزاری کارآمد برای اتصال هایی میباشد که باید به فاصله پورت مبدا تا ابزار مقصد و کیفیت انتقال اطلاعات در کابل آن توجه کرد و در قسمت دو سر انتهایی این کابل شبکه، دو سوکت RJ-45 پرسی قرار دارد که یک کابل شبکه کاملا آماده را در اختیار کاربران قرار میدهد و نیاز به سوکت‌زنی جداگانه ندارد. کابل های Cat6 از چهار زوج سیم(هشت رشته سیم) به رنگ های آبی – سفید آبی، نارنجی – سفید نارنجی ، سبز – سفید سبز ، قهوه ای – سفید قهوه ای ، تشکیل شده که در آنها دو رشته سیم وظیفه ارسال اطلاعات و دو رشته دیگر سیم نیز وظیفه دریافت اطلاعات و چهار رشته بعدی فقط نقش نویز گیری را ایفا میکنند. این رشته ها توسط پوششی از پلاستیک نرم و با کیفیت محافظت می شوند. کانکتورهای سوکت های این کابل از جنس مس بوده و روکش کابل نیز دایره ای شکل از پلاستیک است و همچنین از خاصیت مهم آن روکش دارای خاصیت ضد گره خوردگی کابل بوده که مقاومت بالایی در برابر سایش و فرسودگی دارد.

کابل شبکه PVC آبی 3 متری بر اساس پهنای باند، سرعت، نویزپذیری، جنس روکش و … به چندین دسته تقسیم می‌شود. اما به‌طور استاندارد کابل‌های شبکه به دسته‌های Cat1 تا Cat8 تقسیم می‌شوند که این کابل شبکه جزء دسته‌ CAT6 میباشد. هر چه دسته‌ بندی کابل‌های شبکه بالاتر باشد، تکنولوژی ساخت آن‌ها و در نتیجه سرعت انتقال اطلاعات، پهنای باند و نویزپذیری آن‌ها بهبود پیدا می‌کنند و کابل های Cat5 و Cat6 که در اکثر شبکه های امروزی استفاده میشوند که این کابل شبکه جزء آن میشود و همچنین شایان ذکر است که قطر کابل های Cat6 بیشتر از Cat5 است. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه رویال Cat 6 روکش PVC آبی 3 متری بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تجهیزات پسیو شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  •  جنس روکش PVC
  • نوع کابل شبکه Cat6 UTP بدون شیلد و فویل
  • عدم جلوگیری از ورود نویز و تداخل به سیستم
  • دارای سرعت انتقال اطلاعات 100 مگابیت بر ثانیه
  • دارای پهنای باند ۲۵۰ مگاهرتز
  • روکش با انعطاف بالا
کشور سازنده

ایران

رنگ

آبی

سرعت انتقال اطلاعات

100 مگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat6

جنس مغزی کابل

تمام مس

جنس روکش

PVC

محصولات پیشنهادی