سوئیچ شبکه صنعتی آریونت مدل AR-SWN820

در این قسمت انواع تجهیزات شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت سوئیچ شبکه صنعتی آریونت مدل AR-SWN820 را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه مدیریتی لایه 2
  • دارای 8 پورت RJ-45 با سرعت 10/100/1000M
  • دارای 2 پورت SFP با سرعت 100/1000
  • 1 پورت کنسول
  • دارای پهنای باند 20Gbps
  •  پورت ها دارای قابلیت Auto Negotiation & Auto MDI/MDIX
  • قابلیت پشتیبانی از پروتکلهای WEB ,CLI ,TELNET, SSH ,SNMP
  • طراحی Din Rail جهت استفاده در رکهای صنعتی

معرفی سوئیچ شبکه صنعتی آریونت مدل AR-SWN820

سوئیچ شبکه صنعتی آریونت مدل AR-SWN820 یک سوئیچ شبکه صنعتی است. دارای 8 پورت RJ45 Base-T با سرعت 10/100/1000 و 2 پورت SFP با سرعت 100/1000 و 1 پورت کنسول می باشد. از طرفی این محصول توانایی پشتیبانی از مدیریت وب و همچنین پلتفرم مدیریت ARIO-NMS و command line را داشته که عملکردهایی مانند مدیریت توپولوژی شبکه امنیتی، تجمع پیوندها، مدیریت پورت، انعکاس پورت و عملیات و نگهداری از راه دور را ایجاد می کند. می توان اینگونه گفت که یک سوئیچ صنعتی برای مدیریت ارتباط بین انواع مختلف تجهیزات صنعتی با استفاده از کابل شبکه تولید شده که بسیار کارآمد و مقرون به صرفه می باشد. انتقال داده قابل اعتماد و با سرعت بالا را برای شبکه های صنعتی فراهم می کند.

سوئیچ های صنعتی را با توجه به عملکرد و ویژگی های آن مانند سوئیچ شبکه، می توان به سوئیچ های صنعتی مدیریت نشده یا مدیریت شده تقسیم بندی کرد. تفاوت اصلی در بین این دو نوع سوئیچ ها در میزان کنترل شما بر روی تنظیمات سوئیچ می باشد. سوئیچ های مدیریت نشده برای وصل و اجرا بدون نیاز به پیکربندی طراحی شده اند. برای استفاده در شبکه های کوچک با نیازهای اولیه مناسب می باشند. با این حال، سوئیچ های مدیریت شده به طور کامل قابل تنظیم بوده و ارائه دهنده طیف گسترده ای از داده های عملکردی می باشند. این ویژگی‌ ها، آن‌ ها را برای شبکه‌ های بزرگتر و شبکه‌ هایی که از عملیات‌ های حیاتی پشتیبانی می‌کنند، مناسب‌ تر می‌سازد. این محصول سوئیچ شبکه صنعتی آریونت مدل AR-SWN820 از نوع سوئیچ شبکه مدیریتی می باشد.

در این تصویر قابلیت های سوئیچ شبکه صنعتی آریونت مدل AR-SWN820 را مشاهده می کنید.

در این تصویر قابلیت های سوئیچ شبکه صنعتی آریونت مدل AR-SWN820 را مشاهده می کنید.

سوئیچ های صنعتی معمولا از حالت بدون فن و پوشش فلزی استفاده می کنند. سوئیچ های معمولی از محفظه پلاستیکی و حالت خنک کننده فن استفاده می کنند. سوئیچ های اترنت صنعتی بهتر می توانند با محیط های مکانیکی خشن از جمله مقاومت در برابر لرزش، ضربه، خوردگی، گرد و غبار، آب و غیره سازگار شوند. طراحی صنعتی با دمای کارکرد 40- تا 75+ درجه سانتی گراد و ورودی های برق اضافی را داراست. امنیت فوق العاده سخت افزاری دارد که آن را به ویژه برای کاربردهای صنعتی مناسب کرده  است.نکته ای دیگر درمورد این محصول این بوده که درلایه 2 کار کرده و به صورت هوشمند، با سطح بالای مدیریت، امنیت و کیفیت QoS می باشد.

ویژگی های سوئیچ شبکه صنعتی آریونت مدل AR-SWN820

سوئیچ شبکه صنعتی آریونت مدل AR-SWN820 همانطور که گفته شد از نوع سوئیچ صنعتی است. سوئیچ صنعتی نقش بسیار مهمی در صنایع مختلف مانند انرژی، حفاظت از محیط زیست، حمل و نقل، نظارت بر شهر هوشمند و غیره ایفا می کند به همین جهت تقاضا برای سوئیچ های صنعتی نیز در حال افزایش می باشد. سوئیچ های صنعتی به عنوان سوئیچ اترنت صنعتی نیز شناخته شده اند. این نوع از سوئیچ ها طراحی شده برای استفاده در تنظیمات صنعتی می باشند. یک سوئیچ اترنت صنعتی که به عنوان سوئیچ Power over Ethernet (PoE) نیز شناخته می شود، توان الکتریکی و انتقال داده را به دستگاه های شبکه متصل ارائه می دهد. این به این معنا بوده که دیگر برای هر دستگاه نیاز به منبع تغذیه جداگانه نمی باشد.

همانطور که گفته شد این محصول سوئیچ شبکه صنعتی آریونت مدل AR-SWN820 قابلیت پشتیبانی از PoE را دارد. 8 پورت RJ45  اترنت این محصول دارای قابلیت PoE است. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به قابلیت اطمینان بالا، نصب و نگهداری آسان، عملکرد سوئیچینگ سریع و پورت هایی برای دسترسی به دستگاه های LAN در مقیاس های مختلف مناسب است. این محصول مجهز به RSTP/STP بوده که می تواند امنیت سیستم و در دسترس بودن شبکه شما را افزایش دهد. این محصول دارای ابعاد 165x145x45mm و وزن 800 گرم بوده که دارای پهنای باند 20Gbps است. استفاده از Military-Grade Chip با قابلیت فوق پایدار از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.

این محصول دارای پوسته از آلیاژ آلومینیوم برای افزایش اتلاف گرما بوده و سازگاری عالی با محیط سایت صنعتی از جمله پایداری مکانیکی، سازگاری با محیط آب و هوا، سازگاری با محیط الکترومغناطیسی و… را ایجاد می کند. دارای تکنولوژی خنک کننده بدون فن، پشتیبانی از منبع تغذیه اضافی دوگانه، رسیدن سطح حفاظت به IP40 نیز می باشد. از طرفی این محصول مناسب برای حمل و نقل هوشمند، حمل و نقل ریلی، صنعت برق، معدن، نفت، کشتیرانی، متالورژی و ساخت و ساز انرژی سبز و سایر سناریوهای صنعتی برای ایجاد یک شبکه ارتباطی پایدار و قابل اعتماد می باشد. در ادامه برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه صنعتی آریونت مدل AR-SWN820 آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و تلفن یالینک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 8 پورت RJ-45 با سرعت 10/100/1000M
  • دارای 2 پورت SFP با سرعت 100/1000
  • دارای 1 پورت کنسول
  • همه پورت ها دارای قابلیت Auto Negotiation & Auto MDI/MDIX
  • قابلیت پشتیبانی از پروتکل های WEB ,CLI ,TELNET, SSH ,SNMP
  • طراحی Din Rail جهت استفاده در رکهای صنعتی
  • کیس فلزی مستحکم با سطح حفاظتی 40 IP
  • دارای قابلییت ذخبره انرژی و محافظت محیطی
  • مقاوم در برابر ارتعاشات مغناطیسی
برند

آریونت

کشور سازنده

ایران

ابعاد

(165mm x 145mm x 45mm)

رنگ

مشکی

سرعت پورت اترنت

10/100/1000

پورت کنسول

محصولات پیشنهادی