سوئیچ شبکه آریو نت مدل AR-SW24P-G2S

در این قسمت مشخصات انواع سوئیچ شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه آریو نت مدل AR-SW24P-G2S را نیز مشاهده نمایید.

  • تعداد پورت شبکه: 24 ورت 2410/100/1000M
  • تعداد پورت Uplink: دو پورتSFP
  • قابلیت PoE: دارد
  • تعداد پورت PoE: دارای 24 عدد
  • سازگار با استاندارد IEEE802.3x

معرفی سوئیچ شبکه آریو نت مدل AR-SW24P-G2S

سوئیچ شبکه آریو نت مدل AR-SW24P-G2S یک سوئیچ PoE مدیریت نشده می باشد که به صورت جداگانه توسط ARIOONET توسعه یافته است. این سوئیچ شبکه دارای 24 پورت POE است همچنین این محصول شگفت انگیز جدا از این 24 پورت 10/100/1000M دارای 2 پورت SFP نیز می باشد. POE استاندارد این سوئیچ IEEE 802.3af است همچنین توان خروجی هر یک از پورت های POE آن 30 وات  و حداکثر توان خروجی 600 وات است. به عنوان منبع تغذیه PoE، می تواند به طور خودکار تجهیزات دریافت برق مطابق با استاندارد را شناسایی کند و برق را از طریق کابل شبکه تامین کند. این دستگاه مقادر به تامین کردن برق تجهیزات شبکه مانند بی سیم، دوربین وب، تلفن VoIP، اینترکام کنترل دسترسی تصویری و غیره است.

پانل ساده، می تواند وضعیت دستگاه را با PWR، پیوند، نشانگر LED PoE نمایان کند. سوئیچ های شبکه با پهنای باند متفاوت توسط سازندگان تولید شده اند. سوئیچ های قدیمی با پورت های 10/100 که حداکثر سرعت هر پورت به 100 مگابیت بر ثانیه می رسد و سوئیچ هایی با پهنای باند 1000 که به سوئیچ های شبکه گیگابیتی معروف هستند. یکی از فاکتورهای مهم هنگام انتخاب سوئیچ شبکه poe قدرت خروجی است که می توانید در هر پورت دریافت کنید. هر چقدر این قدرت زیاد باشد، فاصله کابل دوربین تحت شبکه poe یا سایر دستگاه هایی که از سوییچ به صورت poe تغذیه می شوند، می تواند بیشتر باشد. هر چند به مصرف برق دستگاه poe هم مربوط می شود. هر پورت معمولاً قابل افزایش است)

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه آریو نت AR-SW24P-G2S را مشاهده می کنید.

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه آریو نت AR-SW24P-G2S را مشاهده می کنید.

در سوئیچ های poe، پورت های مختلف معمولا به عنوان uplink در نظر گرفته می شوند و پورت های uplink به عنوان رابط برای سایر سوئیچ های شبکه یا به عنوان اتصال به سایر تجهیزات poe استفاده می شوند. نوع پورت های uplink که اپتیکال یا کانکتور rj45 یا پورت ترکیبی هستند نیز مهم است. نوع سوئیچ با توجه به توپولوژی شبکه انتخاب می شود اما به دلیل تغییر زیرساخت شبکه به فیبر نوری اغلب از سوئیچ های PoE با پورت های فیبر نوری استفاده می شود. به طور کلی سوئیچ ها به دو نوع تقسیم می شوند که شامل سوئیچ‌ های قابل تنظیم -غیر مدیریتی Managed switches، سوئیچ های غیرقابل تنظیم-مدیریتی  Unmanaged switches می باشند که در ادامه مطلب به آن ها می پردازیم.

ویژگی های سوئیچ شبکه آریو نت مدل AR-SW24P-G2S

سوئیچ شبکه آریو نت مدل AR-SW24P-G2S برای هتل ها، پردیس ها، محوطه کارخانه ها و شرکت های کوچک و متوسط کارایی دارد. از ترکیبی از درگاه های RJ45 و پورت های Gigabit SFP برای تسهیل شبکه انعطاف پذیر و برآوردن الزامات شبکه سناریوهای مختلف پشتیبانی می کند. در واقع، سوئیچ شبکه به عنوان یک کنترلر عمل کرده و به دستگاه‌های موجود در شبکه امکان می‌دهد تا به طور مؤثر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. سوئیچ‌ها از طریق به اشتراک‌گذاری اطلاعات و تخصیص منابع، باعث صرفه‌جویی در هزینه کسب و کارهای مختلف و افزایش بهره‌وری کارمندان می‌گردند.

تفاوت بین این دو مدل (سوئیچ های مدیریتی و سوئیچ های غیر مدیریتی) در این واقعیت نهفته است که یک سوئیچ مدیریت شده، همانطور که از نامش پیداست، می تواند پیکربندی شود (برای دستیابی به یک عملکرد خاص تنظیم شود) همچنین توانایی اولویت بندی ترافیک LAN را دارد تا اطلاعات مهم تر سریع تر تحویل داده و منتقل شود همچنین از طرف دیگر سوئیچ های Unmanaged مانند یک دستگاه Plug & Play در شبکه عمل می کنند، یعنی تنها با اتصال به برق و بدون نیاز به تنظیمات به تمامی تجهیزات متصل به خود اجازه می دهند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. سوئیچ های غیر مدیریتی به شما کمک می کنند تا کنترل بهتری بر ترافیک عبوری از شبکه LAN داشته باشید و انتخاب ها و کنترل حرفه ای تری روی آن داشته باشید. این نوع سوئیچ ها تمامی ویژگی ها و قابلیت های Unmanaged Switches را دارند و علاوه بر آن قابلیت پیکربندی، مدیریت و نظارت را نیز دارند.

شرکت توسعه اپلیکیشن فناوری در سال 1383 به صورت سهامی خاص با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و پویا در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین شرکت های مخابراتی و ارتباطی شناخته می شود که ساختار مدیریتی این مجموعه همچنان همواره در حال فعالیت است. به طور پویا و سیستماتیک در توسعه و بهبود زیرساخت های ارتباطی ایفای نقش می کند و با تکیه بر دانش و تجربه نیروی انسانی خود برای دستیابی به اهدافی مانند توسعه ارتباطات و فناوری نوین ارتباطی دست می یابد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه آریو نت مدل AR-SW24P-G2S، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • تعداد پورت شبکه: 24 ورت 2410/100/1000M
  • تعداد پورت Uplink: دو پورتSFP
  • قابلیت PoE: دارد
  • تعداد پورت PoE: دارای 24 عدد
  • سازگار با استاندارد IEEE802.3x
برند

آریونت

کشور سازنده

ایران

محصولات پیشنهادی