سوئیچ شبکه HRUI مدل HR500-AX-811GS

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه HRUI را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه HRUI مدل HR500-AX-811GS را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای یک سال گارانتی ایمن ارتباط
  • دارای 10 پورت 10/100
  • دارای 8 پورت PoE
  • دارای 1 پورت Uplink گیگ اترنت، 1 پورت Uplink گیگ SFP
  • دارای ظرفیت سوئیچینگ 16Gbps
  • دارای ویژگی Storage & forward
  • گواهینامه های CE، FCC، RoHS

معرفی سوئیچ شبکه HRUI مدل HR500-AX-811GS

سوئیچ شبکه HRUI مدل HR500-AX-811GS دارای پهنای باند 5.6 گیگابیت بر ثانیه می باشد. این سوئیچ شبکه دارای آدرس مک 8K و وزن محصول 0.781 کیلوگرم (بدون برق) است. فریم جامبو 9.6 کیلوبایت می باشد. دارای 10 پورت 10/100 است. 8 پورت PoE و 1 پورت Uplink گیگ اترنت، 1 پورت Uplink گیگ SFP هستند. برای آشنایی با سوئیچ شبکه هوشمند کلیک کنید. پورت‌های Uplink نسبت به پورت‌های عادی از سرعت بالاتری برخوردار هستند. ظرفیت سوئیچینگ 16Gbps می باشد. دارای گواهینامه های CE، FCC، RoHS است. ویژگی Storage & forward را پشتیبانی می کند. دارای قابلیت POE است که باعث می شود توان مورد نیاز بدون نیاز به آداپتور و فقط با استفاده از کابل LAN تامین شود. این برند معتبر تولیدکننده ی سوئیچ و آداپتور است. این سوئیچ شبکه ضد لرزش دارای استاندارد FCC می باشد.

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه HRUI مدل HR500-AX-811GS را مشاهده می کنید.

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه HRUI مدل HR500-AX-811GS را مشاهده می کنید.

سوئیچ وسیله ای در شبکه کامپیوتری است که دستگاه های دیگر را به یکدیگر متصل می کند. کابل های داده چندگانه به یک سوئیچ وصل شده اند تا ارتباط بین دستگاه های مختلف شبکه را امکان پذیر کند. سوئیچ ها با انتقال یک بسته شبکه دریافتی تنها به یک یا چند دستگاهی که بسته برای آنها در نظر گرفته شده است، جریان داده را در سراسر شبکه مدیریت می کنند. هر دستگاه متصل به یک سوئیچ را می توان با آدرس شبکه آن شناسایی کرد و به سوئیچ اجازه می دهد تا جریان ترافیک را هدایت کند و امنیت و کارایی شبکه را به حداکثر برساند. دارای استاندارد های امنیتی CE ،FCC ،RoHS است. مک آدرس 8K می باشد. در دمای 40- تا 75 بهترین عملکرد را از خودش به نمایش می گذارد.سوئیچ شبکه از تجهیزات شبکه است که به دو یا چند دستگاه فناوری اطلاعات مانند رایانه اجازه می دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اتصال چندین دستگاه IT به یکدیگر یک شبکه ارتباطی ایجاد می کند. محاسبات، چاپ، سرور، ذخیره فایل، دسترسی به اینترنت و سایر منابع IT را می توان در سراسر شبکه به اشتراک گذاشت. سوئیچ‌ های شبکه همچنین می‌توانند از شبکه‌ های مجازی پشتیبانی کنند و به شبکه‌ های بزرگی از دستگاه‌ های به هم پیوسته اجازه می‌دهند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، در حالی که گروه‌ های خاصی از دستگاه‌ ها را برای اهداف امنیتی بدون نیاز به شبکه‌ های فیزیکی جداگانه و پرهزینه تقسیم می‌کنند. سوئیچ های شبکه دارای طیف گسترده ای از سرعت ها، قابلیت ها و اندازه های مختلف هستند.

سوئیچ شبکه یک پل شبکه چند پورت است که از آدرس های MAC برای ارسال داده ها در لایه پیوند داده (لایه 2) مدل OSI استفاده می کند. برخی از سوئیچ ها همچنین می توانند داده ها را در لایه شبکه (لایه 3) با اضافه کردن عملکرد مسیریابی ارسال کنند. چنین سوئیچ هایی معمولاً به عنوان سوئیچ های لایه 3 یا سوئیچ های چند لایه شناخته می شوند. سوئیچ ها برای اترنت رایج ترین شکل سوئیچ شبکه هستند. سوئیچ ها با انتقال یک بسته شبکه دریافتی تنها به یک یا چند دستگاهی که بسته برای آنها در نظر گرفته شده است، جریان داده را در سراسر شبکه مدیریت می کنند. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های محصول سوئیچ شبکه HRUI مدل HR500-AX-811GS بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای یک سال گارانتی ایمن ارتباط
  • دارای 10 پورت 10/100
  • دارای 8 پورت PoE
  • دارای 1 پورت Uplink گیگ اترنت، 1 پورت Uplink گیگ SFP
  • دارای ظرفیت سوئیچینگ 16Gbps
  • دارای ویژگی Storage & forward
  • دارای گواهینامه های CE، FCC، RoHS
برند

HRUI

ابعاد

138*108*44 میلی متر

محصولات پیشنهادی