رک ایستاده 32 یونیت اکوئیپ مدل ERS-3261

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت رک ایستاده 32 یونیت اکوئیپ مدل ERS-3261 را نیز مشاهده نمایید.

  • رک 32U با عرض 60cm و عمق 100cm
  • مجهز به درب فریم دار جلو شیشه ای
  • دارای ابعاد 111*60*100
  • مجهز به ورودی کابل در کف رک
  • پنل های بازشو مجهز به قفل کشویی
  • مجهز به یک عدد فن
  • 4 عدد چرخ و پایه ثابت و یک بسته پیچ و کژنات

معرفی رک ایستاده 32 یونیت اکوئیپ مدل ERS-3261

رک ایستاده 32 یونیت اکوئیپ مدل ERS-3261 از تجهیزات پسیو شبکه می باشد. یک رک شبکه سیستم‌ های مهم فناوری اطلاعات را در خود جای داده و سازماندهی می‌کند، که می‌توانند برای پشتیبانی از طیف وسیعی از نیازها، پیکربندی شوند. این محصول بسیار قدرتمند جهت تحمل وزن های بالا، مجهز به یک عدد فن و 4 عدد جایگاه فن، 4 عدد چرخ و پایه ثابت و یک بسته پیچ و کژنات می باشد. همینطور مجهز به سیستم نگه دارنده کابل در عمق رک و مجهز به پنل بازشو از سه جهت است. از لحاظ نوع نصب، رک ها به صورت رک ایستاده و رک شبکه ساخته شده اند. قفسه های دیواری ابتدایی ترین نوع قفسه ها هستند که برای نصب روی دیوار یا گوشه طراحی شده اند. آنها فضای محدودی را برای سرورها فراهم می کنند اما همچنان می توانند محافظت کافی در برابر گرد و غبار و سایر خطرات را ارائه دهند.

این محصول رک ایستاده 32 یونیت اکوئیپ مدل ERS-3261 از فوق العاده ترین تجهیزات شبکه می باشد که دارای درب جلو شیشه ای فریم دار و ضد گرد و غبار می باشد. وجود درب بر روی رک ها باعث ایجاد ایمنی و امنیت بیشتر تجهیزات در رک ها شده که از طرفی دسترسی به تجهیزات را آسان تر کرده است. از طرفی دارای درب پشتی فلزی برای ایجاد دستری از پشت به تجهیزات می باشد. رک ها به صورت قاب باز و قاب بسته تولید می شوند. قفسه های فریم باز برای استفاده در مناطق باز طراحی شده اند و فضای کافی را برای سرورها فراهم می کنند. آنها تهویه خوب و دسترسی آسان به اجزا را ارائه می دهند، اما نمی توانند از گرد و غبار و سایر عناصر محافظت کنند.

کابینت ها و یا رک های بسته گزینه ای ایمن تر هستند که محافظت بیشتری در برابر محیط زیست ارائه می دهند. آنها با داشتن درها یا پانل ها برای جلوگیری از گرد و غبار و سایر عناصر و ارائه راه حل ایمن برای ذخیره سازی سرورها ارائه می شوند. این محصول رک ایستاده 32 یونیت اکوئیپ مدل ERS-3261 از نوع رک بسته می باشد. از طرف دیگر رک ها به صورت رک شبکه و رک سرور وجود دارند. قفسه های سرور بیشتر در محیط های مرکز داده یافت می شوند، اما می توانند در کمدهای کامپیوتری کوچکتر نیز استفاده شوند.تصویر رک ایستاده 32 یونیت اکوئیپ مدل ERS-3261 مجهز به یک عدد فن را مشاهده می کنید

ویژگی های رک ایستاده 32 یونیت اکوئیپ مدل ERS-3261

رک ایستاده 32 یونیت اکوئیپ مدل ERS-3261 دارای اندازه 32 یونیت بوده که در عین خود بزرگ می باشد. به این نوع از رک ها که دارای اندازه بزرگتری می باشند، رک سرور گفته می شود. رک سرور یک قاب محصور شده است که برای ذخیره، سازماندهی و ایمن سازی چندین سرور در یک مکان طراحی شده است. این راه حل ایده آل، برای شرکت هایی ارائه می شود که به ذخیره سازی کارآمد تعداد زیادی سرور و سخت افزارهای مرتبط مانند روترها، سوئیچ ها، مودم ها و غیره نیاز دارند. رک های سرور در اندازه های مختلفی وجود دارند و می توانند انواع مختلفی از سرورها را بسته به اندازه، وزن و سایر نیازهایشان در خود جای دهند.

رک ها به گونه ای طراحی شده اند که دسترسی آسان به تمام اجزای ذخیره شده در قفسه را فراهم کنند و در عین حال ویژگی های مختلفی مانند مدیریت کابل، تهویه، ریل های نصب قابل تنظیم و… را ارائه می دهند. این محصول رک ایستاده 32 یونیت اکوئیپ مدل ERS-3261 دارای اندازه 32 یونیت و عمق 100 سانتی متر می باشد. به طور کلی رک ها در اندازه و تعداد یونیت مختلف تولید می شوند که هر یونیت معادل 4.44 سانتی متر بوده و نشان دهنده ارتفاع قابل استفاده در رک ها می باشد. ابعاد کلی این محصول برابر با 160*60*100 بوده که در رنگ مشکی تولید شده است.

این محصول از تولیدات برند اکوئیب می باشد. این برند در سال 1988 در شهر دورتمند آلمان به عنوان یکی از زیرمجموعه های برند های مجموعه ddc یا digital data communications فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت ddc تجهیزات پسیو شبکه را تحت عنوان اکوییپ EQUIP تولید و به بازار عرضه می کند. این محصول از نوع رک ایستاده بوده که رک های ایستاده با قرارگیری به صورت عمودی بر روی زمین تجهیزات بیشتر و بزرگتری نسبت به رک های دیواری در خود جای می دهند. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های رک ایستاده 32 یونیت اکوئیپ مدل ERS-3261 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • رک 32U با عرض 60cm و عمق 100cm
  • مجهز به درب فریم دار جلو شیشه ای
  • دارای ابعاد 111*60*100
  • مجهز به سیستم نگه دارنده کابل در عمق رک
  • پنل های بازشو در سه جهت و مجهز به قفل کشویی
  • مجهز به یک عدد فن و 4 عدد چرخ و پایه ثابت و یک بسته پیچ و کژنات
برند

اکوئیپ

کشور سازنده

آلمان

رنگ

مشکی

نوع رک

ایستاده

تعداد یونیت

32 یونیت

فن رک

دارای 1 عدد فن

محصولات پیشنهادی