مرکز گرنداستریم UCM6510

در این قسمت سانترال و مرکز تلفن تحت شبکه و VOIP گرنداستریم Grandstream را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت مرکز گرنداستریم UCM6510 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • دارای یک پورت E1/T1/J1، دو پورت FXO و دو پورت FXS
  • دارای 2 پورت گیگابیتی با قابلیت POE
  • پشتیبانی از 2000 کاربر و 200 تماس همزمان
  • دارای LCD گرافیکی 128×32 نقطه ای با دکمه های DOWN و OK

43,600,000 تومان

ویژگی های مرکز گرنداستریم UCM6510

مرکز گرنداستریم UCM6510 یکی از بهترین و با کیفیت ترین IP PBX های موجود در رده Enterprise است که برای شرکت ها طراحی شده است. سانترال گرنداستریم مدل UCM6510 دارای یک پورت E1/T1/J1، دو پورت FXO و دو پورت FXS است. این محصول از کمپانی گرنداستریم برای اتصال به بستر IP دارای 2 پورت شبکه گیگابیت اترنت مجهز به PoE می باشد. در واقع UCM6510 یک دستگاه IP PBX نوآورانه برای شبکه‌ های E1/T1/J1 است که ارتباطات یکپارچه و حفاظت امنیتی در سطح سازمانی را به شیوه‌ ای آسان برای کسب‌ وک ارهای کوچک تا متوسط (SMB) به ارمغان می‌آورد. این محصول دارای یک پورت E1 است و قابلیت ثبت 2000 کاربر و 200 تماس همزمان را دارد. همچنین برای افزایش پورت های این تجهیز می توانید 50 SIP Trunk ایجاد نمایید و با ویپ گیت وی های دیگر ارتباط برقرار نمایید.

UCM6510 با استفاده از یک پلت فرم سخت افزاری پیشرفته و عملکردهای نرم افزاری انقلابی، کلید در دست پیشرفتی را ارائه می دهد. این مرکز تلفن به عنوان راه حلی برای برنامه های کاربردی صدا، ویدئو، داده، فکس، نظارت امنیتی و تحرک همگرا بدون هیچ هزینه مجوز اضافی یا هزینه های تکرارشونده شناخته می شود که از بهترین مرکز تلفن های گرنداستریم می باشد. UCM6510 یک دستگاه IP PBX مبتکرانه برای شبکه های E1/T1/J1 است که Unified درجه سازمانی را به ارمغان می آورد. ارتباطات و حفاظت از امنیت برای مشاغل کوچک تا متوسط (SMB) به روشی آسان برای مدیریت از دیر ویژگی های این محصول است. این محصول دارای 1 درگاه 3 گیگابیتی برای خوشه بندی Hot-Standby نیز می باشد.

در این تصویر محصول مرکز گرنداستریم مدل UCM6510 دارای POE را مشاهده می کنید

UCM6510 با یک پلت فرم سخت افزاری پیشرفته و عملکردهای نرم افزاری انقلابی، کلید در دست پیشرفتی را ارائه می دهد. تماس های همزمان (حداکثر 100 تماس همزمان رمزگذاری شده SRTP) و حداکثر 64 شرکت کننده در کنفرانس به طور همزمان از قابلیت های این محصول می باشد. این IP PBX گرنداستریم از 2000 کاربر SIP و 200 تماس همزمان و حداکثر 100 تماس همزمان رمزگذاری شده SRTP را پشتیبانی می کند. در صورتی که نیاز به اضافه کردن پورت باشد می توانید به طور نامحدود روی این مرکز تلفن ویپ SIP Trunk ایجاد نمایید. در صورتی که از تلفن های IP گرنداستریم استفاده نمایید می توانید از قابلیت Zero Config استفاده نمایید. UCM6510 از قوی ترین پروتکل های امنیتی از جمله SRTP ,TLS و HTTPS پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی مرکز گرنداستریم UCM6510

مرکز گرنداستریم UCM6510 دارای 2 پورت RJ11 (هر دو با قابلیت Lifeline در صورت قطع برق) و دو پورت گیگابیتی (سوئیچ یا روت شده) با PoE می باشد. این مرکز تلفن مدل UCM6510 قابلیت نصب در رک و دسکتاپ را دارد. کدک های ویدیویی آن شامل: H.264، H.263، H263+ می باشد. مرکز گرنداستریم مدل UCM6510 دارای پرتکل های شبکه TCP/UDP/IP ،RTP/RTCP ،ICMP ،ARP ،DNS ،DDNS ،DHCP ،NTP ،TFTP ،SSH ،HTTP/HTTPS PPPoE SIP (RFC3261) ،STUN ،SRTP ،TLS ،LDAP می باشد. از ویژگی های تلفنی و پیشرفته می توان به IVR پنج سطحی، ضبط مکالمات، صف انتظار مکالمه، گزارش گیری از تماس ها، پشتیبانی از SIP Video با استفاده از کدک های H.264 ,H.263 و H.263+ وپشتیبانی از Voicemail و FAX to Email اشاره نمود. این مرکز گرنداستریم برای از بین بردن نویز و اکو در پورت E1 و FXO از قابلیت حذف اکو به صورت 128 میلی ثانیه استفاده می نماید.

در این تصویر محصول مرکز گرنداستریم مدل UCM6510 در رنگ مشکی را مشاهده می می کنیدشرکت گرند استریم در سال 1380 تاسیس شد و توانست با ارائه راهکارهای ارتباطی یکپارچه بر اساس پروتکل SIP گام های موثری در معرفی و توسعه این صنعت بردارد. بزرگترین اعتبار گراند استریم به دلیل استقبال از صنعت ویپ در بازارهای جهانی است. از کسب و کارهای کوچک گرفته تا بزرگ، با محصولات گرند استریم آشنا هستند. کاهش هزینه ها، افزایش امنیت و تنوع محصولات در راهکار گرند استریم مشهود است. پیشرفت تکنولوژی و اهمیت روزافزون کیفیت و امنیت ارتباطات باعث شده تا در دنیای امروز شاهد استفاده از مراکز تماس مختلف باشیم و مرکز گرنداستریم مدل UCM6510 از محصولات کمپانی گرنداستریم می باشد.

به طور کلی سانترال یا مراکز تلفن که از روز اول یکی از مهم ترین اعضای هر سازمان و شرکت در برقراری ارتباطات داخلی و شهری بوده اند به دسته های مختلف تقسیم می شوند. پل های کنفرانس آن شامل: حداکثر 8 پل، حداکثر 64 شرکت کننده در کنفرانس به طور همزمان می باشد. وزن واحد این محصول 2.165 کیلوگرم و وزن بسته بندی آن 3.012 کیلوگرم است. از طرفی این محصول دارای LCD گرافیکی 128×32 نقطه ای با دکمه های DOWN و OK می باشد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های مرکز گرنداستریم UCM6510 بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • قابلیت Echo Cancellation
  • پروتکل‎های  G.711, G.722, GSM, iLBC
  • پشتیبانی از Fax Server و Voice Mail
  • پشتیبانی از QOS لایه سه
  •  Auto Discovery تلفن‎های GrandStream
  • پشتیبانی از  SRTP, HTTPS, SSH, TLS
  • برقراری پنجاه SIP Trunk
  • پشتیبانی از پروتکل SIP و IAX
  • ضبط مکالمات و گرفتن گزارش تماس ها
  •  اتصال به درب باز کن و دوربین مداربسته
  •  امکان رجیستر شدن ۲۰۰۰ کاربر و ۲۰۰ تماس  همزمان

جهت مشاهده محصول دیتاشیت محصول مرکز گرنداستریم UCM6510 کلیک نمایید.

PDF

برند

گرند استریم

پورت E1

رنگ

مشکی

تعداد تماس همزمان

200 تماس

کنفرانس صوتی

تا 64 کاربر

پورت FXO

2 پورت

پورت FXS

2 پورت

محصولات پیشنهادی