کابل شبکه سیمیا Cat6 UTP تمام مس حلقه 305 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه سیمیا Cat6 UTP تمام مس حلقه 305 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس مغزی تمام مس CCC
  •  جنس روکش PVC یا LSZH
  • نوع کابل شبکه Cat6 UTP بدون شیلد و فویل
  • عدم جلوگیری از ورود نویز و تداخل به سیستم
  • دارای سرعت انتقال داده 100 مگابیت بر ثانیه
  • دارای پهنای باند 100 مگاهرتز

معرفی کابل شبکه سیمیا Cat6 UTP تمام مس حلقه 305 متری

کابل شبکه سیمیا Cat6 UTP تمام مس حلقه 305 متری یک قطعه‌ ی سخت‌ افزاری به اسم کابل شبکه بوده که برای اتصال یک دستگاه شبکه به سایر دستگاه‌ های شبکه یا اتصال دو یا چند رایانه برای اشتراک‌ گذاری دستگاه‌ هایی مانند چاپگر یا اسکنر و دستگاه های دیگری مانند سوئیچ شبکه، کیستون، پچ پنل و… استفاده می‌شود. بسیاری از تاسیسات از روش های کابل کشی ساخت یافته برای بهبود قابلیت اطمینان و نگهداری استفاده می کنند. در برخی از کاربردهای خانگی و صنعتی از خطوط برق به عنوان کابل کشی شبکه استفاده می شود. به بیان دیگر کابل شبکه نوعی سیم‌ کشی کابلی است که در ارتباطات راه دور استفاده می‌ شود و داده‌ ها را از رایان های فردی به یک شبکه بزرگ‌ تر رله می‌کند.

کابل شبکه از تجهیزات شبکه بوده که دارای انواع مختلفی مانند کابل کواکسیال، کابل فیبر نوری و کابل های جفت تابیده دارد که بسته به توپولوژی، پروتکل و اندازه شبکه استفاده می شود. دستگاه ها را می توان با چند متر مثلاً از طریق اترنت یا فاصله تقریباً نامحدود مثلاً از طریق اتصالات اینترنت از هم جدا کرد. کابل کشی جفت پیچ خورده شکلی از سیم کشی است که در آن جفت سیم (رسانای جلو و برگشت یک مدار منفرد) به منظور خنثی کردن تداخل الکترومغناطیسی (EMI) از جفت سیم های دیگر و از منابع خارجی به هم می پیچند. این نوع کابل برای شبکه های اترنت خانگی و شرکتی استفاده می شود. کابل کشی جفت پیچ خورده در کابل های پچ کوتاه و در طولانی تر در کابل کشی ساخت یافته استفاده می شود.

در برخی از موارد کابل شبکه، خارجی هستند و می توان از آنها برای انجام کارهایی مانند وصل کردن رایانه به مودم های اینترنتی یا پورت های اتصال به زمین استفاده کرد. آنها همچنین می توانند بخشی از یک زیرساخت بزرگتر باشند و در این موارد اغلب در دیوارها به همراه چیزهایی مانند کار الکتریکی به منظور دسترسی آماده به اینترنت و خدمات تلویزیون کابلی ساخته می شوند. وقتی صحبت از مشخصات فنی می شود، انواع مختلفی وجود دارد، اما متداول ترین آن ها جفت تابیده، کواکسیال، اترنت و فیبر نوری است. همه قابل تعویض نیستند و هر کدام معمولاً برای یک هدف خاص مناسب هستند، بنابراین هر کسی که به دنبال خرید کابل یا نصب آن برای یک پروژه خاص است معمولاً عاقلانه است که قبل از سرمایه گذاری کمی تحقیق کند.

 

همانطور که در عکس میبینید کابل شبکه سیمیا Cat6 UTP تمام مس حلقه 305 متری سبز رنگ است.

ویژگی های کابل شبکه سیمیا Cat6 UTP تمام مس حلقه 305 متری

کابل شبکه سیمیا Cat6 UTP تمام مس حلقه 305 متری از نوع کابل های بدون UTP می باشد. این نوع از کابل ها بدون شیلد و محافظی به دور سیم های درون کابل بوده که این امر سبب شده توانایی حذف نویز و تداخل الکترومغناطیس را نداشته باشد. از طرفی نوع دیگری از کابل ها، SFTP بوده که دارای شیلد به دور سیم های خود می باشند و این باعث شده مانند یک محافظ و سپر عمل کرده و از ورود تداخل و نویز به سیستم جلوگیری شود. جنس مغزی این نوع از کابل شبکه به صورت تمام مس می باشد. این محصول از برند ایرانی سیمیا بوده که فعلیت خود را از سال 1360 در زمينه توليد سيم و کابل آغاز کرده است.

کابل های شبکه بر اساس پهنای باند و سرعت انتقال داده به دسته هایی از cat1 تا cat8 تقسیم می شوند. این محصول کابل شبکه سیمیا Cat6 UTP تمام مس حلقه 305 متری در دسته ی CAT6 قرار گرفته است که کابل های این دسته دارای پهنای باند 250 مگاهرتز و سرعت انتقال داده 1 گیگابیت بر ثانیه می باشد. کابل های شبکه در سیستم های شبکه و حتی در شبکه های کوچکتر خانگی نیز کاربرد دارند. هنگامی که کابل های شبکه به عنوان بخشی از زیرساخت نصب می شوند، در قسمت داخلی ساختمان، دیوار، سقف گچی و کابینت های سیم کشی در کنار سایر کابل ها و سیم های برق نصب شده قرار می گیرند. کابل شبکه دسترسی آماده به اینترنت و سایر منابع داده مانند خدمات تلویزیونی را در دسترس قرار می دهد.

این محصول در دو جنس روکش PVC و LSZH تولید می شود. باید دانست که روکش PVC انعطاف خوبی به کابل داده و در عین حال مقاومت منسب دارد اما این نوع از کابل ها در هنگام سوختن دود و گاز سمی از خود تولید می کنند که برای سلامتی مضر می باشد. کابل های روکش PVC مناسب استفاده در فضای بیرونی نمی باشند. در مقابل روکش LSZH سخت تر بوده و انعطاف کمتری دارند و بدون هالوژن بوده که بااعث شده در هنگام سوختن مشکل دود و گاز سمی را نداشته باشند. در ادامه برخی از ویژگی های کابل شبکه سیمیا Cat6 UTP تمام مس حلقه 305 متری آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس مغزی تمام مس CCC
  •  جنس روکش PVC یا LSZH
  • نوع کابل شبکه Cat6 UTP بدون شیلد و فویل
  • عدم جلوگیری از ورود نویز و تداخل به سیستم
  • دارای سرعت انتقال داده 100 مگابیت بر ثانیه
  • دارای پهنای باند 100 مگاهرتز
کشور سازنده

ایران

رنگ

سبز

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat6

جنس مغزی کابل

تمام مس

جنس روکش

LSZH , PVC

محصولات پیشنهادی