کابل شبکه رویان CAT6 FTP تمام مس 305 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه رویان CAT6 FTP تمام مس 305 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • نوع کابل: FTP (بدون شیلد، دارای فویل)
  • سرعت انتقال داده‌ها 1000Mbps
  • پهنای باند ورودی 250MHz
  • جنس مغزی مس (CU)
  • روکش بیرونی کابل می‌تواند PVC یا LSZH باشد

ویژگی های کابل شبکه رویان CAT6 FTP تمام مس 305 متری

کابل شبکه رویان CAT6 FTP تمام مس 305 متری در متراژ 100 متر می‌تواند با حداکثر سرعت 1000 مگابیت دیتا منتقل کند همچنین روکش بیرونی این کابل شبکه می تواند LSZH, PVC باشد. کابل شبکه یا کابل LAN یک کابل بستر ارتباطی است که برای تبادل، اشتراک گذاری اطلاعات و اتصال تجهیزات شبکه به یکدیگر یا به شبکه های دیگر استفاده می شود. کابل LAN مجموعه ای از سیم های مسی یا شیشه ای است که برای اتصال و انتقال داده ها و اطلاعات بین رایانه ها، روترها، سوئیچ ها و SAN های ذخیره سازی استفاده می شود. بنابراین کابل های LAN رسانه ای هستند که داده ها از طریق آن جریان یافته و اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر در شبکه منتقل می شود. ترتیب رنگ در سوکت شبکه بسیار مهم است. رعایت نکردن اصول رنگ کابل در سوکت شبکه، اتصال کابل LAN را ناپایدار یا غیرممکن می کند.

کد رنگی کابل های شبکه CAT5 و CAT6 که توسط تکنسین ها و متخصصان شبکه در هنگام پانچ سوکت یا کیستون پانچ در ایران استفاده می شود بر اساس استاندارد T-568B می باشد. توجه داشته باشید که ارتباط از طریق کابل LAN تنها با یک ترکیب رنگ خاص امکان پذیر خواهد بود و رنگ نادرست (حتی اگر ترتیب رنگ ها در دو سر کابل رعایت نشود) باعث برقراری ارتباط نمی شود.  این کابل به دلیل داشتن لایه محافظ داخلی، قابلیت محافظت از اطلاعات جاری را در برابر تداخل یا نویز الکتریکی و مکانیکی دارد. نوع سپر می تواند از مس یا آلومینیوم باشد. کابل LAN شیلددار به راحتی بر روی سینی کابل بدون تاثیر نویز کابل های فشار قوی استفاده می شود و از هزینه اضافی لوله ها جلوگیری می کند. همچنین شما عزیزان می توانید جهت آشنایی بهتر با کاب شبکه به مقاله بهترین کابل شبکه مراجعه نمایید.

در این تصویر کابل شبکه رویان CAT6 FTP 305 متری را مشاهده می کنید که آبی است.

کابل شبکه بر اساس پهنای باند، سرعت، حساسیت به نویز، مواد پوشش و غیره به دسته های مختلفی تقسیم می شود. اما به عنوان یک استاندارد، کابل های شبکه به دسته های Cat1 تا Cat8 تقسیم می شوند. این دسته ها از Cat1 (به اختصار رده 1) شروع می شوند و به Cat8 می رسند. هر چه دسته کابل های شبکه بالاتر باشد، تکنولوژی ساخت آنها و در نتیجه سرعت انتقال داده، پهنای باند و نویز بهتر می شود. نامگذاری و طبقه بندی هر کابل شبکه با توجه به ارتقاء و بهبودهایی که در آن کابل ایجاد شده است انجام می شود. به عنوان مثال کابل Cat5 با ایجاد بهبودهای مختلف در عملکرد خود تبدیل به Cat5e شد، حرف e در انتهای CAT5e به معنای بهبود یافته یا بهبود یافته است، زیرا سرعت انتقال داده از 100 مگابیت بر ثانیه به 1000 مگابیت در ثانیه افزایش یافت.

این مورد را در سایر دسته بندی های Cat8، Cat7، Cat6 نیز مشاهده می کنیم، به عنوان مثال در کابل Cat6a در انتهای آن به معنای a اضافه شده است، زیرا پهنای باند در کابل Cat6a از 250 مگاهرتز به 500 مگاهرتز افزایش یافته است و شبکه Cat6a کابل ایجاد شده است. هنگامی که تغییرات زیادی در کابل شبکه ایجاد می شود، یک دسته بندی جدید ایجاد می شود. تغییرات کوچک اعمال شده در هر دسته یک نسخه (e) یا بهبود یافته (a) ایجاد می کند. در ادامه برخی از ویژگی های کابل شبکه رویان CAT6 FTP تمام مس 305 متری آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و تجهیزات شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • نوع کابل: FTP (بدون شیلد، دارای فویل)
  • سرعت انتقال داده‌ها 1000Mbps
  • پهنای باند ورودی 250MHz
  • جنس مغزی مس (CU)
  • روکش بیرونی کابل می‌تواند PVC یا LSZH باشد
کشور سازنده

ایران

رنگ

آبی

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat6

جنس مغزی کابل

تمام مس

جنس روکش

LSZH , PVC

محصولات پیشنهادی