کابل شبکه رویان Cat5 UTP تمام مس حلقه 305 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه رویان Cat5 UTP تمام مس حلقه 305 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس مغزی تمام مس CCC
  •  جنس روکش PVC یا LSZH
  • نوع کابل شبکه Cat6 UTP بدون شیلد و فویل
  • عدم جلوگیری از ورود نویز و تداخل به سیستم
  • دارای سرعت انتقال داده 100 مگابیت بر ثانیه
  • دارای پهنای باند 100 مگاهرتز

معرفی کابل شبکه رویان Cat5 UTP تمام مس حلقه 305 متری

کابل شبکه رویان Cat5 UTP تمام مس حلقه 305 متری از پرکاربردترین تجهیزات در شبکه های اینترنتی می باشد. کابل شبکه در شبکه محلی (LAN) که یک شبکه ارتباطی بوده و کامپیوترهای مختلف را در یک ساختمان یا منطقه جغرافیایی محدود به هم متصل می کند. این اتصال می تواند بی سیم یا سیمی باشد. اترنت یک فناوری برای اتصال شبکه های محلی (LAN) است که می تواند دستگاه ها را با استفاده از یک پروتکل واحد متصل کند. در واقع به مجموعه فناوری های مورد استفاده برای ایجاد شبکه های محلی سیمی (LAN) اشاره دارد. کابل شبکه قطعه‌ ای از تجهیزات شبکه است که برای اتصال یک دستگاه شبکه به سایر دستگاه‌ های شبکه مانند سوئیچ شبکه یا اتصال دو یا چند رایانه  برای اشتراک‌ گذاری دستگاه‌ هایی مانند چاپگر یا اسکنر استفاده می‌شود.

انواع مختلفی از کابل های شبکه مانند کابل کواکسیال، کابل فیبر نوری و کابل های جفت تابیده بسته به توپولوژی، پروتکل و اندازه شبکه استفاده می شود. کابل کشی جفت پیچ خورده شکلی از سیم کشی است که در آن جفت سیم ها (هادی های جلو و برگشت یک مدار منفرد) به هم می پیچند تا تداخل الکترومغناطیسی (EMI) از جفت سیم های دیگر و از منابع خارجی را لغو کند. این نوع کابل برای شبکه های اترنت خانگی و شرکتی استفاده می شود. کابل های جفت پیچ خورده در کابل های پچ کوتاه و طولانی تر در کابل های ساختاری استفاده می شود. این نوع از کابل ها مانند این محصول کابل شبکه رویان Cat5 UTP تمام مس حلقه 305 متری از هشت سیم تشکیل شده که به صورت دو به دو به یک دیگر تابیده شده اند و به صورت 4 زوج سیم در محفظه کابل قرار گرفته اند.

در این تصویر کابل شبکه رویان Cat5 UTP تمام مس حلقه 305 متری را مشاهده می کنید که دارای رنگ آبی است.

این محصول کابل شبکه رویان Cat5 UTP تمام مس حلقه 305 متری در دسته cat5 قرار گرفته است. کابل شبکه به دسته هایی از cat1 تا cat8 تقسیم می شوند، که سرعت انتقال داده و پهنای باند در هر کدام با یک دیگر متفاوت می باشد. این محصول دارای پهنای باند 100 مگاهرتز و سرعت انتقال داده در آن برابر 100 مگابیت بر ثانیه می باشد. از طرفی این محصول از نوع کابل های بدون شیلد بوده که توانایی حذف نویز و جلوگیری از ورود تداخل الکترومغناطیس در آن وجود ندارد. به این کابل ها، کابل شبکه UTP گفته می شود. در مقابل کابل های SFTP می باشند که به دلیل محافظی که به دور سیم های آن قرار گرفته است، مناسب محیط هایی با تداخل الکترومغناطیس بوده، چون که به خوبی از ورود آن جلوگیری می کند.

این محصول در متراژ 305 متر و در رنگ آبی تولید می شود. جنس مغزی این کابل به صورت تمام مس می باشد که روکش نهایی آن می تواند هم به صورت PVC و هم به صورت LSZH تولید شود. به صورت کلی روکش PVC انعطلف مناسبی به ابل می دهد و مقاومت نسبتا خوبی دارد، اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این می باشد که این نوع ار زوکش در هنگام سوختن دود و گاز سمی از خود ساطع میکند که بسیار مضر است. روکش LSZH در هنگام سوختن دود و گاز نداشته که برای سلامتی مناسب می باشد. در ادامه برخی از ویژگی های پچ کورد لگراند Cat6 SFTP روکش PVC آبی 20 متری آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس مغزی تمام مس CCC
  •  جنس روکش PVC یا LSZH
  • نوع کابل شبکه Cat6 UTP بدون شیلد و فویل
  • عدم جلوگیری از ورود نویز و تداخل به سیستم
  • دارای سرعت انتقال داده 100 مگابیت بر ثانیه
  • دارای پهنای باند 100 مگاهرتز
کشور سازنده

ایران

رنگ

آبی

سرعت انتقال اطلاعات

100 مگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

cat5

جنس مغزی کابل

تمام مس

جنس روکش

LSZH , PVC

محصولات پیشنهادی