کابل شبکه رویان CAT6 SFTP تمام مس حلقه 500 متری

در این قسمت مشخصات تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت کابل شبکه رویان CAT6 SFTP تمام مس حلقه 500 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • روکش بیرونی کابل می‌تواند PVC یا LSZH باشد
  • جنس مغزی مس (CU)
  • سرعت انتقال داده‌ها 1000Mbps
  • پهنای باند ورودی 250MHz
  • رنگ آبی تیره

معرفی کابل شبکه رویان CAT6 SFTP تمام مس حلقه 500 متری

کابل شبکه رویان CAT6 SFTP تمام مس حلقه 500 متری در متراژ 100 متر می‌تواند با حداکثر سرعت 1000 مگابیت دیتا منتقل کند. کابل شبکه یا کابل LAN یک کابل بستر ارتباطی است که برای تبادل، اشتراک گذاری اطلاعات و اتصال تجهیزات شبکه به یکدیگر یا به شبکه های دیگر استفاده می شود. کابل LAN مجموعه ای از سیم های مسی یا شیشه ای است که برای اتصال و انتقال داده ها و اطلاعات بین رایانه ها، روترها، سوئیچ ها و شبکه های SAN ذخیره سازی استفاده می شود. بنابراین، کابل های LAN رسانه ای هستند که در آن داده ها جریان می یابد و اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر در شبکه منتقل می شود. ترتیب رنگ در سوکت شبکه بسیار مهم است. رعایت نکردن اصول رنگ کابل در سوکت شبکه، اتصال کابل LAN را ناپایدار یا غیرممکن می کند.

کد رنگی کابل های شبکه CAT5 و CAT6 که توسط تکنسین ها و متخصصان شبکه در هنگام پانچ سوکت یا کیستون پانچ در ایران استفاده می شود بر اساس استاندارد T-568B می باشد. توجه داشته باشید که ارتباط از طریق کابل LAN تنها با یک ترکیب رنگ خاص امکان پذیر خواهد بود و رنگ نادرست (حتی اگر ترتیب رنگ ها در دو سر کابل رعایت نشود) باعث برقراری ارتباط نمی شود. این کابل به دلیل داشتن لایه محافظ داخلی، قابلیت محافظت از اطلاعات جاری را در برابر تداخل یا نویز الکتریکی و مکانیکی دارد. نوع سپر می تواند از مس یا آلومینیوم باشد. کابل LAN شیلددار به راحتی بر روی سینی کابل بدون تاثیر نویز کابل های فشار قوی استفاده می شود و از هزینه اضافی لوله ها جلوگیری می کند.

همانطور که کابل شبکه رویان CAT6 SFTP حلقه 500 متری را در تصویر میبینید آبی رنگ است.

هنگام استفاده از کابل محافظ، بهتر است از خم شدن مداوم کابل خودداری کنید. کابل LAN شیلد در طول های 305 و 500 متری تولید و به بازار عرضه می شود که به دور قرقره های چوبی پیچیده می شود. به زبان ساده، کابل شبکه رابط بین دستگاه ها برای اتصال و انتقال داده است که در بستر شبکه اتفاق می افتد. اطلاعات در این کابل بین مبدا و مقصد جریان دارد. نمونه بارز آن اینترنت است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کابل های شبکه کامپیوتری نیز مثال خوبی برای درک این نوع کابل ها هستند. کابل اترنت همچنین در شبکه های محلی (LAN)، شبکه شهری (MAN) و شبکه گسترده (WAN) استفاده می شود. کابل هایی که برای اتصال دستگاه هایی مانند سوئیچ ها، روترها و رایانه های شخصی برای انتقال داده استفاده می شوند، کابل های اترنت هستند.

شاید جالب باشد که بدانید این رشته چگونه داده ها را از مبدا به مقصد می فرستد و چه فرآیندی را طی می کند. داده هایی که برای ما قابل درک است، وقتی طی فرآیندهای نرم افزاری و سخت افزاری با سیم از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل می شود، به کدهای صفر و یک تبدیل می شود و سپس به همان شکل اصلی به مقصد می رسد. سوکت کابل شبکه RJ45 نام دارد. سیم هایی که سیم را از طریق عایق تشکیل می دهند می توانند از طریق سوکت استفاده شوند. سوکت شبکه نیز گفته می شود. در این قسمت به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه رویان CAT6 SFTP تمام مس حلقه 500 متری می بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و خرید رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • روکش بیرونی کابل می‌تواند PVC یا LSZH باشد
  • جنس مغزی مس (CU)
  • سرعت انتقال داده‌ها 1000Mbps
  • پهنای باند ورودی 250MHz
  • رنگ آبی تیره
کشور سازنده

ایران

رنگ

آبی

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat6

جنس مغزی کابل

LSZH , PVC

محصولات پیشنهادی