پچ کورد لگراند Cat6 SFTP روکش PVC آبی 20 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پچ کورد لگراند Cat6 SFTP روکش PVC آبی 20 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده: فرانسه
  • نوع پچ کورد: SFTP
  • طول کابل: 20m
  • نوع دسته بندی کابل cat6

معرفی پچ کورد لگراند Cat6 SFTP روکش PVC آبی 20 متری

پچ کورد لگراند Cat6 SFTP روکش PVC آبی 20 متری از جمله تجهیزات شبکه ای است که در شبکه ها استفاده می شود. پچ کورد شبکه اغلب از کابل‌ های کواکسیال یا زوج سیم های به هم تابیده شده، ساخته می‌شوند که سیگنال از طریق یک هسته محافظ منتقل می‌شود و اتصال زمین الکتریکی یا اتصال ارت شده از طریق شبکه سیمی اطراف هسته منتقل می‌شود. در هر انتهای هر کابل پچ کورد یک کانکتور تعبیه شده که اتصال این نوع از کابل ها را به تجهیزات ساده کرده است. می توان گفت که یک پچ کورد همان کابل شبکه ای است که در اندازه های کوچکتر تولید شده و دو سر آن سوکت زده شده است. داشتن سوکت بر روی این کابل ها، مشکل سوکت زدن به صورت دستی توسط افراد بر روی کابل شبکه را، از بین برده است.

اگر در حال راه‌ اندازی اتصال شبکه سیمی هستید، به یک کابل شبکه یا کابل پچ نیاز دارید. پچ کورد کابلی است که برای اتصال دستگاه های الکترونیکی مانند رایانه، روتر، سوئیچ یا سرور و انتقال داده ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر استفاده می شود. به طور کلی پچ کورد ها و کابل ها برای انتقال سیگنال های الکتریکی در استودیو های ضبط صدا و با آلات موسیقی الکترونیکی یا الکتریکی استفاده می شود. در رک ها که برای ایجاد نظم و نگهداری تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار می گیرند، پچ کورد ها کاربرد دارند. کابل‌ های پچ اترنت یک روتر شبکه یا سوئیچ اترنت را به انواع مختلف دستگاه‌ های شبکه مانند رایانه‌ ها، مانیتورهای نمایشگر دیجیتال، نقاط دسترسی Wi-Fi یا هر یک از دستگاه‌ های جدید اینترنت اشیا موجود در بازار متصل می‌کنند. به عنوان مثال، یک کابل پچ اترنت نیز می تواند برای اتصال روتر به سوئیچ استفاده شود.

در تصویر پچ کورد لگراند Cat6 SFTP روکش PVC به رنگ آبی مشاهده میشود

کابل‌ های پچ اترنت که به آن‌ ها سیم‌ های پچ اترنت نیز گفته می‌شود، در دسته های مختلفی از Cat5e، Cat6، Cat6A یا Cat8 تقسیم شده اند که هرکدام سرعت انتقال داده و پهنای باند متفاوتی را بیان می کنند. از پر کاربردی ترین دسته ی این کابل ها cat5 و cat6 می باشند. پچ کورد های Cat6 مانند این محصول پچ کورد لگراند Cat6 SFTP روکش PVC آبی 20 متری دارای پهنای باند 250 مگاهرتز و سرعت انتقال 1 گیگابیت بر ثانیه می باشد و برای اتصال دستگاه‌ ها به شبکه‌ ها استفاده می‌ شوند. برای استفاده خانگی، که در سناریوی بالا توضیح داده شد، ممکن است کنسول بازی و روتر شما باشد.

ویژگی های پچ کورد لگراند Cat6 SFTP روکش PVC آبی 20 متری

پچ کورد لگراند Cat6 SFTP روکش PVC آبی 20 متری از پر استفاده ترین تجهیزات در یک شبکه می باشد. کابل‌ های پچ اترنت معمولاً دستگاه‌ ها را در یک اتاق متصل می‌کنند و اغلب تجهیزات را در رک‌ ها در فواصل کوتاه به هم متصل می‌کنند. و اگر تجهیزات شبکه نیاز به تعویض داشته باشد، استفاده از کابل‌ های پچ برای جدا کردن کابل‌ های قدیمی و اتصال مجدد جدید می‌تواند روند ارتقا را تا حد زیادی تسهیل کند. از دیگر موارد استفاده از پچ کورد ها در کسب‌ و کارها، مدیران فناوری اطلاعات از کابل‌ های پچ برای اتصال دو یا چند دستگاه مانند سوئیچ به سوئیچ یا پچ پنل به سوئیچ استفاده می‌کنند. کابل‌ های اترنت نه تنها سیگنال‌ های داده را ارسال می‌کنند، بلکه برق را از طریق اترنت (PoE) نیز برای تامین انرژی یک دستگاه راه دور مانند یک نقطه دسترسی Wi-Fi حمل می‌کنند.

پچ کورد شبکه را از لحاظ شیدار بودن و بدون شیلد بودن به دسته های SFTP و UTP تقسیم می شوند. این محصول پچ کورد لگراند Cat6 SFTP همانظور که مشخص است از نوع SFTP می باشد. این نوع از پچ کورد ها از نوع شیلدار بوده که وجود آن به عنوان محافظ عمل کرده و از ورود نویز و تداخل الکترومغناطیس به سیستم جلوگیری می کند. اما در مقابل پچ کورد های UTP از نوع بدون شیلد بوده که توانایی حذف نویز در آنها وجود ندارد. از طرفی روکش این محصول از نوع PVC می باشد، که این نوع روکش انعطاف خوبی به کابل داده و در عین حال مقاومت خوبی ایجاد می کند. نکته قابل توجه در این نوع از روکش ها این می باشد که در مقابل آتش سوزی دود و گاز سمی از خود ساطع می کنند.

این محصول از تولیدات Legrand که یک شرکت فرانسوی شناخته شده در زمینه تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی است، می باشد. دفتر مرکزی این برند در شهر لیموژ فرانسه می باشد. شرکت لگراند یکی از بزرگترین برند های تجهیزات شبکه در جهان است که در زمینه تولید انواع تجهیزات پسیو و فعال فعالیت می کند. در ادامه برخی از ویژگی های پچ کورد لگراند Cat6 SFTP روکش PVC آبی 20 متری آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و تلفن یالینک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده: فرانسه
  • نوع پچ کورد: SFTP
  • طول کابل: 20m
  • نوع دسته بندی کابل cat6
برند

لگراند

کشور سازنده

فرانسه

دسته بندی کابل

Cat6

نوع پچ کورد

SFTP

طول کابل

20m

محصولات پیشنهادی