کابل شبکه دی لینک Cat6 SFTP تمام مس حلقه 305 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه دی لینک Cat6 SFTP تمام مس حلقه 305 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده تایوان
  • کابل شبکه SFTP
  • دارای تست فلوک
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل cat6
  • سطح مقطع:

معرفی کابل شبکه دی لینک Cat6 SFTP تمام مس حلقه 305 متری

کابل شبکه دی لینک Cat6 SFTP تمام مس حلقه 305 متری از تجهیزات پسیو شبکه می باشد. این کابل شبکه دارای حلقه 305 متری بوده و از جنس روکش PVC است. به طور کلی یک کابل شبکه بر اساس سرعت انتقال داده و پهنای باند به دسته هایی از از cat1 تا cat8 تقسیم می شوند. این محصول باتوجه به این که در دسته cat6 قرار دارد، دارای سرعت انتقال داده 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز می باشد. به طور خلاصه کابل شبکه چیزی است که دستگاه الکترونیکی مانند رایانه، تبلت، کنسول بازی و… را به یک شبکه متصل می کند که به نوبه خود به شما امکان دسترسی به اینترنت و تعامل با منابع شبکه مشترک را ایجاد می کند.

کابل شبکه دی لینک Cat6 SFTP تمام مس حلقه 305 متری از نوع SFTP می باشد. یک  کابل شبکه (network cable) بر اساس شیلدار بودن و یا نبودن به دسته های SFTP و UTP تقسم می شود. این کابل از نوع SFTP یا جفت پیچ خورده محافظ و فویل بوده که ترکیبی بین S/UTP و F/UTP است که هر سیم پیچ خورده در فویل و یک صفحه محصور شده است. SFTP بودن این کابل باعث شده از تداخلات الکترومغناطیسی به خوبی جلوگیری شود و از آن زمانی که پهنای باند دوربین زیاد باشد استفاده می شود. در مقابل کابل های جفت تابیده بدون محافظ (UTP) نوعی کابل کشی مسی هستند که در سیم کشی تلفن و شبکه های محلی (LAN) استفاده می شود. بدون شیلد بودن کابل های UTP سبب شده تا توانایی حذف نویز و جلوگیری از ورود تداخل الکترومغناطیس به شبکه را نداشته باشند.

کابل شبکه دی لینک Cat6 SFTP تمام مس حلقه 305 متری همانطور که در تصویر میبینید طوسی رنگ است.

این کابل شبکه بخشی از شبکه محلی (LAN) است که برای اتصال سوئیچ شبکه به سرورها، پورتال های ذخیره سازی و نظارت (نقاط دسترسی ترافیک) استفاده می شوند. کابل شبکه دی لینک Cat6 SFTP تمام مس حلقه 305 متری دارای خاصیت تست فلوک بوده این خاصیت سبب می شود تا مشکلات ناشی از کابل ها بررسی و تعمیرات لازم انجام شود.  ساختار این نوع از کابل باعث شده عملکردی سطح بالا داشته باشند و به دلیل حفاظت بیشتر خود در مقایسه با کابل UTP دارای مقاومت بالایی بوده با این حال هزینه آنها نیز بیشتر می باشد. به طور کلی باید از کابل هایی استفاده کنید که نیازهای تجهیزات مورد استفاده شما را برآورده می کند.

ویژگی کابل شبکه ها و کابل شبکه دی لینک Cat6 SFTP تمام مس حلقه 305 متری

کابل شبکه دی لینک Cat6 SFTP تمام مس حلقه 305 متری از پر استفاده ترین و فوق العاده ترین تجهیزات شبکه می باشد. این کابل شبکه یک پورت روی پچ پنل را به پورت هاب یا سوئیچ شبکه متصل می کند. می توان گفت کابل شبکه ها دارای یک سوکت در انتهای خود می باشند و نصب سوکت به این کابل ها با کمک آچار سوکت انجام می شود و نیاز به آگاهی از سیم ها و استانداردهای نصب دارد. کابل های شبکه عمدتاً بر اساس پهنای باند، حداکثر سرعت داده و محافظ به سه دسته اصلی زوج به هم تابیده، کواکسیال و فیبر نوری تقسیم بندی می‌شوند. کابل های شبکه مانند کابل های فیبر نوری و سیم های تلفن دارای پهنای باند و سرعت انتقال بالایی هستند، سرعت کابل به مقدار داده ای که در هر ثانیه می تواند منتقل کند اشاره دارد.

طراحی مناسب، مشخصات، ساخت، نصب و نگهداری مداوم سیستم‌ های  کابل شبکه (network cable) می‌تواند به شبکه شما این اطمینان را بدهد که تا آنجا که ممکن است بهترین عملکرد را داشته باشید. کابل‌ ها معمولاً در رنگ‌ های مختلفی تولید می شوند که می‌تواند در سازماندهی دستگاه‌ های اتصال کابل‌ کشی روی قفسه‌ های تجهیزات شبکه شما مفید باشند. روکش این محصول از جنس PVC است این جنس روکش باعث انعطاف پذیری بالای کابل شده است، البته این نوع از روکش در مقابل آتش سوزی تولید دود و گاز سمی می کند که این امر سبب شده مناسب محیط های بیرونی نباشد و بیشتر در محیط های بیرونی و دارای سقف کاربرد داشته باشد.

کابل شبکه دی لینک Cat6 SFTP تمام مس حلقه 305 متری از جنس مغزی مس بوده و در رنگ طوسی تولید می شوند. این جنس مغزی از بهترین نوع مغزی کابل است که دارای سرعت و انعطاف بالایی می باشد. این کابل شبکه برای پروژه هایی که بیرون ساختمان هستند کاربرد دارند زیرا در ساخت این نوع کابل ها از فویل و شیلد محافظ استفاده شده است. در ادامه برخی از ویژگی های کابل شبکه دی لینک Cat6 SFTP تمام مس حلقه 305 متری آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده تایوان
  • کابل شبکه SFTP
  • دارای تست فلوک
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل cat6
  • سطح مقطع:
برند

دی لینک

کشور سازنده

تایوان

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

جنس روکش

PVC

دسته بندی کابل

Cat6

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

پرمننت

محصولات پیشنهادی