تلفن ویپ اسنوم مدل M58 DECT

در این قسمت مشخصات انواع تلفن تحت شبکه اسنوم SNOM را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت تلفن ویپ اسنوم مدل M58 DECT را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • صفحه نمایش رنگی بزرگ 5 اینچی
  • دارای 5 کلید برنامه ریزی قابل تنظیم
  • دارای اسپیکر با کیفیت
  •  سازگار با سمعک (HAC)
  • دارای بلوتوث برای اتصال هدست
  • کلید های برنامه ریزی دارای LED جهت مشاهده مشغول بودن یا عدم مشغول بودن داخلی ها

معرفی تلفن ویپ اسنوم مدل M58 DECT

تلفن ویپ اسنوم مدل M58 DECT اولین گوشی رومیزی DECT میباشد که برای ایستگاه های کاری اداری بدون کابل VoIP اضافی مناسب است. این تلفن تحت شبکه ویپ سازگار با ایستگاه پایه M500 میباشد که به راحتی باهم مچ میشوند و فرآیندی مناسب را در اختیار کاربران قرار میدهد. شرکت SNOM دارای محصولات متنوعی از تلفن های IP رومیزی تحت شبکه است و این تلفن ها علاوه بر ظاهری زیبا و شکیل از استحکام بالایی نیز برخوردار میباشندکه در دفتر های کوچک تا شرکتها و ادارات بزرگ با زیر ساخت های متعدد شبکه مورد استفاده قرار می گیرند.

در ابتدا و قبل از معرفی تلفن ویپ اسنوم مدل M58 DECT لازم است، به معرفی کمپانی اسنوم بپردازیم. برند اسنوم به صورت وسیعی انواع تلفن ویپ و IP تولید می نماید که شامل تلفن های IP رومیزی، تلفن های کنفرانس و تلفن های بیسیم Dect می باشد. این کمپانی دارای محصولات متنوعی از تلفن های IP رومیزی است که این تلفن ها علاوه بر ظاهری زیبا از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشند که در دفتر های کوچک تا شرکتها و ادارات بزرگ با زیر ساخت های متعدد شبکه مورد استفاده قرار می گیرند. تلفن های کنفرانس این شرکت که point Meeting نام دارد، از جدید ترین محصولات این کمپانی میباشد که توانایی کار با Microsoft Office Communication Server 2007 را دارا میباشد و برای اتاق هایی با مساحت بیش از 30 متر مربع و یا 10 شرکت کننده مناسب می باشند.در این عکس تلفن مدل M58 DECT را مشاهده می کنید که دارای بلوتوث برای اتصال هدست است تلفن ویپ اسنوم مدل M58 DECT با صفحه نمایش رنگی بزرگ 5 اینچی (480× 272) پیکسل با وضوح و کیفیت بالا، تمام الزامات مهم تلفن VoIP را برآورده می کند و عملکردهای ارزشمند متعددی را در دنیای تجارت به کاربران خود ارائه می دهد و با عملکرد شبیه سازی تماس مشترک یکپارچه و طراحی جدید، کاربر یک تلفن رومیزی تمام عیار در اختیار دارد که میتواند با آن کارهای زیادی همراه با کیفیت انجام دهد. تمام تنظیمات گوشی Snoom M58 به صورت مرکزی و از طریق ارائه بدون لمس انجام می شود و هیچ تداخلی با لمس دست کاربر نخواهد داشت و نرم افزار این تلفن ویپ در صورت نیاز به صورت بی سیم به روز می شود.

خصوصیات تلفن ویپ اسنوم مدل M58 DECT

گوشی تحت شبکه اسنوم M58 DECT دارای کلید های قابل برنامه ریزی میباشند مانند کلیدخط شماره گیری سریع، مشغول نظارت بر تلفن، توابع اضافی در نرم افزار فعلی و آینده و
تماس های مشترک، فهرست راهنما و از همه مهمتر اینکه تمامی تماس های مشترک قابل مشاهده هستند و در همه دستگاه ها قابل مدیریت است که شامل 16 تماس میباشد. این گوشی های جدید تحت شبکه ویپ با بهره بردن از امکانات جدید و به روزی که دارد مانند دستگاه های سنتی DECT تنها به 2 تماس محدود نمی شوند بلکه تعداد تماس های بالاتری را ساپورت میکنند و این امکان را به کاربران عزیز میدهد که به راحتی فهرست مشترک با حداکثر 500 ورودی را داشته باشند.

کمپانی اسنوم در تولید تلفن های خود به راحتی مشتریان بسیار توجه میکند که یکی از مهمترین آنها کلید های قابل برنامه ریزی آن است که در تلفن ویپ SNOOM M58 DECT به طور کل کلیدها شامل 8 کلید قابل برنامه ریزی خود برچسب دار با LED های چند رنگ و 24 کلید قابل برنامه ریزی خود برچسب و کلید ناوبری 5 طرفه که نشان کلیدهای Ok و Cancel و همچنین دارای 5 کلید قابل برنامه ریزی و دارای LED نیز می باشد که شما با توجه به نیاز خود می توانید آن را برنامه ریزی کنید که یکی از بهترین استفاده ها به عنوان شماره گیری سریع می باشد و کلیدهای اختصاصی برای پیام، دایرکتوری، شماره گیری مجدد، سابقه تماس، تنظیمات، اینترکام و نگه دارید و کلیدهای صوتی با نشانگر LED برای قطع صدا، بلندگو، هدست و LED قرمز برای نشان دادن تماس / انتظار پیام و لازم به ذکر میباشد، تمامی کلید های تلفن اسنوم بسیار با کیفیت ساخته شده اند که شما در هنگام استفاده یا آن احساس راحتی کنید.

تلفن ویپ تحت شبکه M58 DECT بهره برده از بلوتوث میباشد که این ویژگی امروزه بسیار مهم و کارآمد میباشد به این دلیل که کاربران میتوانند به راحتی از طریق این گوشی ویپ بلوتوثی برای اتصال هدست خود به آن استفاده کنند و سازگاری با سمعک (HAC) دارد. گوشی ویپ M58 DECT در ابعاد (175mm x 240mm x 210mm) با پایه میز و به رنگ مشکی تولید میشود و توان خروجی آن 5 ولت 1 آمپر بوده که فضای داخلی را تا 50متر و فضای خارجی را تا 300متر ساپورت میکند. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی ویژگی های تلفن ویپ M58 DECT بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و مشاهده قیمت انواع رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • صفحه نمایش رنگی بزرگ 5 اینچی
  • دارای 5 کلید برنامه ریزی قابل تنظیم
  • دارای اسپیکر با کیفیت
  •  سازگار با سمعک (HAC)
  • دارای بلوتوث برای اتصال هدست
  • کلید های برنامه ریزی دارای LED جهت مشاهده مشغول بودن یا عدم مشغول بودن داخلی ها
برند

کلید BLF

تعداد تماس همزمان

4 لاین

بلندگوی دیجیتال

محصولات پیشنهادی