پچ کورد نگزنس Cat6 SFTP روکش PVC نارنجی 30 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پچ کورد نگزنس Cat6 SFTP روکش PVC نارنجی 30 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • بالا بودن سرعت انتقال اطلاعات
  •  دارای پهنای باند مناسب
  •  انعطاف پذیری بالای روکش
  • جنس مغزی کابل CCA آلومینیوم با روکش مس
  • نوع پچ کورد SFTP بدون شیلد و فویل
  • تولید دود سمی در اثر سوختن
  • مقاومت ناکافی برای استفاده در فضای بیرون

معرفی پچ کورد نگزنس Cat6 SFTP روکش PVC نارنجی 30 متری

پچ کورد نگزنس Cat6 SFTP روکش PVC نارنجی 30 متری کابل پچ، سیم پچ یا وصله کابل یک کابل الکتریکی یا نوری است که برای اتصال (“Patch in”) یک دستگاه الکترونیکی یا نوری است که برای مسیریابی سیگنال استفاده می شود که دستگاه‌های مختلف (به عنوان مثال، سوئیچ متصل به رایانه یا سوئیچ به روتر) با پچ‌کورد متصل می‌شوند. پچ کورد شبکه معمولاً در رنگ های مختلف تولید می شوند تا به راحتی از یکدیگر قابل تشخیص باشند و انواع پچ‌کوردها عبارتند از کابل‌های میکروفون، کابل‌های طیف‌سنجی فیبر نوری، کابل‌های توسعه هدفون، کانکتور XLR، کانکتور Tiny Telephone (TT)، کانکتور RCA و کابل‌های رابط تلفن TRS ¼ اینچی (همچنین کابل‌های اترنت مدولار) و ضخیم‌تر، شیلنگ مانند سیم‌ها (کابل مار) که برای حمل سیگنال‌های ویدئویی یا تقویت‌شده استفاده می‌شود. با این حال، سیم‌های پچ معمولاً فقط به سیم‌های کوتاه مورد استفاده در پچ پنل‌ها اشاره دارند.

پچ کورد نگزنس Cat6 SFTP از نوع SFTP بوده و فاقد فویل و پوشش محافظ می باشد و جنس پوشش این پچ کورد و کابل شبکه PVC می باشد که فرم خود را برای مدت طولانی حفظ می کند. سرعت این پچ‌کوردها از 1 تا 10 گیگابیت بر ثانیه متغیر است و در اکثر شبکه‌های خانگی و حرفه‌ای قابل استفاده هستند، زیرا به دلیل سرعت بالا، داده‌ها و اطلاعات را به سرعت در شبکه انتقال می‌دهند و این پچ کورد محصول شرکت آمریکایی بلدن (تولید چین) است که در زمینه تولید تجهیزات پسیو شبکه فعالیت دارد. اصطلاح “پچ” از استفاده اولیه در استودیوهای تلفن و رادیو آمده است، جایی که تجهیزات اضافی در حالت آماده به کار می توانند به طور موقت جایگزین دستگاه های خراب شوند. – تابلوهای تلفن از نوع علاوه بر این، وصله می‌تواند اتصالات غیرعادی موقتی را بین دستگاه‌ها برای نیازهای غیرمعمول ایجاد کند. سینت سایزرهای موسیقی آنالوگ معمولاً از کابل های پچ برای اتصال بخش های عملکردی مانند نوسان سازها، فیلترها و غیره استفاده می کنند.

کابل پچ کورد با کابل‌کشی ساختاری استاندارد تفاوت دارد زیرا کابل پچ برای انعطاف‌پذیری به هم متصل می‌شود، در حالی که کابل استاندارد از جنس مس جامد است. از آنجایی که پچ کورد از جنس مس رشته‌ای است، تضعیف (از دست دادن سیگنال) روی کابل‌های پچ بیشتر از کابل جامد است، بنابراین باید طول‌های کوتاه را رعایت کرد و طول آن‌ها می‌تواند به 3 اینچ (76 میلی‌متر)، برای اتصال اجزای روی هم یا سیگنال‌های مسیر از طریق یک پچ bay یا بین 6 تا 50 متر (20 و 164 فوت) برای کابل‌های مار باشد. با افزایش طول، کابل‌ها ضخیم‌تر یا محافظ‌تر می‌شوند، یا هر دو، برای جلوگیری از از دست دادن سیگنال (تضعیف) و معرفی فرکانس‌های رادیویی ناخواسته و هوم (تداخل الکترومغناطیسی). پچ‌کوردها اغلب از کابل‌های کواکسیال ساخته می‌شوند که سیگنال از طریق یک هسته محافظ منتقل می‌شود و اتصال زمین الکتریکی یا اتصال ارت شده از طریق شبکه سیمی اطراف هسته منتقل می‌شود و هر انتهای کابل به یک کانکتور متصل است تا سیم ممکن است به آن وصل شود.پچ کورد نگزنس Cat6 SFTP روکش PVC نارنجی

ویژگی های پچ کورد نگزنس Cat6 SFTP روکش PVC نارنجی 30 متری

پچ کورد نگزنس Cat6 SFTP روکش PVC نارنجی 30 متری دارای رسانایی بالا است و نوع این کابل Cat6 است و جنس مغزی کابل CCA آلومینیوم با روکش مس PVC و نوع پچ کورد SFTP / بدون شیلد و فویل میباشد. پچ کورد وسیله ای کاربردی برای اتصال آسان دستگاه ها به یکدیگر است که در دسته تجهیزات شبکه پسیو قرار می گیرد و تجهیزات موجود در شبکه معمولاً از طریق کابل و سوکت با یکدیگر در ارتباط هستند، اما در شرایطی که امکان اتصال کابل وجود ندارد و یا تعداد کابل ها آنقدر زیاد است که زمان زیادی را صرف می کند.

این سیم ها در رنگ های مختلف به فروش می رسند و روکش آنها LSZH و PVC می باشد، نوع LSZH بدون هالوژن است که در صورت آتش سوزی دود سمی تولید نمی کند. یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات شبکه، شرکت BELDEN است که سابقه درخشانی در این زمینه دارد. پچ کورد نگزنس Cat6 SFTP روکش PVC نارنجی 30 متری محصولی از این برند ساخته شده با رده بندی Cat6 می باشد. سرعت انتقال اطلاعات این پچ کورد 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند آن 250 مگاهرتز بر ثانیه است و این پچ کورد توسط یک لایه PVC محافظت می شود که بسیار انعطاف پذیر است اما در صورت آتش سوزی گازهای هالوژن و سمی از خود ساطع می کند و قابل اشتعال است. این پچ کورد فویل یا محافظی برای جلوگیری از نویز و تداخل الکترومغناطیسی ندارد و این پچ کورد به طول 30 متر و رنگ نارنجی عرضه می شود.

پچ کورد نگزنس Cat6 SFTP نارنجی 30 متری دارای مزایای مهمی از جمله پهنای باند مناسب، بالا بودن سرعت انتقال اطلاعات، وزن کم، انعطاف پذیری بالای روکش میباشد که برای کاربران بسیار قابل توجه و مهم میباشد و در عین حال نقاط ضعف این محصول فاقد قابلیت حذف نویز و مقاومت ناکافی در برابر استفاده در فضای بیرون و تولید گازهای سمی و دود در هنگام سوختن میباشد. در ادامه مطالب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد نگزنس Cat6 SFTP روکش PVC نارنجی 30 متری و تلفن تحت شبکه ویپ بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • بالا بودن سرعت انتقال اطلاعات
  •  دارای پهنای باند مناسب
  •  انعطاف پذیری بالای روکش
  • جنس مغزی کابل CCA آلومینیوم با روکش مس
  • نوع پچ کورد SFTP بدون شیلد و فویل
  • تولید دود سمی در اثر سوختن
  • مقاومت ناکافی برای استفاده در فضای بیرون
برند

نگزنس

کشور سازنده

فرانسه

طول کابل

3000 سانتی متر

رنگ

نارنجی

نوع کابل

Cat6

نوع پچ کورد

SFTP

محصولات پیشنهادی