پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC سبز 2 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC سبز 2 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده: آمریکا
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 2m
  • نوع دسته بندی کابل cat6

معرفی پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC سبز 2 متری

پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC سبز 2 متری دو دستگاه الکترونیکی را معمولاً در یک شبکه به یکدیگر متصل می کند. این دستگاه ها که توسط پچ کورد به یک دیگر متصل می شوند، ممکن است شامل رایانه و سایر سخت افزارها باشد. این محصول در متراژ 2 متر تولید شده و دارای پهنای باند 250 مگاهرتز و سرعت انتقال داده 1 گیگابیت بر ثانیه می باشد. از طرفی از نوع UTP بودن شیلد و فویل به دور زوج کابل های خود می باشد. این محصول برای شبکه و اتصال تجهیزات شبکه به یک دیگر، کاربرد دارد. کابل های پچ همیشه دارای کانکتور در دو انتها هستند. به طور کلی کابل های شبکه تفاوت چندانی با پچ کورد ندارند. می توان گفت پچ کوردها نیز نوعی کابل شبکه هستند که علاوه بر دارا بودن ویژگی های کابل شبکه، ویژگی های متفاوتی با یک دیگر دارند که در ادامه مطلب به آن ها خواهیم پرداخت.

کابل شبکه از جمله سخت افزارهای زیرساخت غیرفعال در شبکه ها هستند که برای انتقال داده ها استفاده می شوند. این در حالی است که کابل ها داده ها را تغییر نمی دهند و روی داده ها تأثیر نمی گذارند. کابل های شبکه و پچ کوردها سخت افزاری از پیش طراحی و پیکربندی شده اند که در شبکه ها بسیار کاربردی می باشند. کابل ها انواع مختلفی دارند که از مهم ترین آنها می توان به کابل های شبکه، کابل های کواکسیال، کابل های جفت تابیده و کابل های فیبر نوری اشاره کرد که به عنوان رابط عمل می کنند. کابل شبکه یا اترنت فناوری است که در شبکه کامپیوتری استفاده می شود و از استانداردهای خاصی پیروی می کند. درواقع یک پچ کورد همان کابل شبکه ای است که دو سر آن دارای کانکتور بوده و این باعث اتصال راحت تر به تجهیزات می شود.

در تصویر پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC را مشاهده میکنید

کابل های پچ اترنت برای کسانی که شبکه های کامپیوتری خانگی می سازند مفید هستند. مسافرانی که در هتل‌ های قدیمی بدون وای‌ فای اقامت می‌کنند، گاهی به کابل‌ های پچ برای ایجاد اتصالات اینترنتی با سیم سخت نیاز دارند. کابل‌ های پچ غیرشبکه‌ ای ممکن است شامل کابل‌ های افزودنی هدفون، کابل‌ های میکروفون، کانکتورهای RCA، کانکتورهای XLR، کابل‌ های رابط تلفن TRS، کانکتورهای تلفن کوچک، کابل‌ های پچ پنل و غیره باشند. پچ کورد ها هم مانند کابل شبکه بر اساس پهنای باند و سرعت انتقال داده به دسته های مختلفی از cat1 تا cat8 تقسیم می شوند. رایج ترین دسته کابل های اترنت CAT5/CAT5e هستند که کامپیوتر را به هاب شبکه، سوئیچ یا روتر و… متصل می کنند. این محصول پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC سبز 2 متری در دسته cat6 قرار دارد.

ویژگی پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC سبز 2 متری

پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC سبز 2 متری همانطور که گفته شد در دسته Cat6 قرار دارد که دارای سرعت انتقال 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز می باشد. کابل پچ معمولاً از کابل کواکسیال ساخته می شود، اما می تواند از فیبر نوری، محافظ یا بدون محافظ یا سیم های تک هادی نیز تشکیل شود. تا به اینجا متوجه شدیم که اساساً از این کابل ها برای اتصال یک دستگاه الکترونیکی به دستگاه دیگر استفاده می شود. معمولاً این کابل ها کابل های مسی با کانکتورهای RJ45، TERA یا GG45 در دو انتها خود هستند. طول آنها معمولاً 3 اینچ تا 20 فوت است و در رنگ های مختلف تولید شده و به فروش می رسند. این محصول دارای اندازع 2 متر بوده و در رنگ های مختلف زرد، قرمز، آبی، نارنجی، مشکی، سبز، بنفش، طوسی تولید می شود.

این محصول پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC سبز 2 متری از تولیدات برند بلدن بوده که این برند آمریکایی از تولیدکنندگان تجهیزات پسیو شبکه می باشد. یک کابل پچ کورد دارای مغزی می باشد که جنس مغزی یک کابل می تواند تمام مس CCC یا آلومینیوم با روکش مس CCA باشد. این محصول از جنس مغزی آلومینیوم با روکش مس CCA بوده که این نوع از کابل ها سبک تر از کابل های CCC هستند. کابل های پچ را بر اساس دارای فیلد و فویل بودن و یا نبودن به دسته های UTP و SFTP تقسیم می کنند. کابل های SFTP از نوع شیلدار بوده که این باعث شده از ورود تداخل الکترومغناطیس به سیستم جلوگیری شود. در مقابل کابل های UTP بدون شیلد و فویل است که این امر سبب شده این نوع از کابل ها توانایی حذف نویز را نداشته باشند. این محصول پچ کورد بلدن Cat6 UTP همانطور که از نامش مشخص است از نوع پچ کورد UTP می باشد.

پچ کورد ها دارای روکش و غلاف بیرونی می باشد که این روکش می تواند از جنس PVC و LSZH باشد که هر کدام ویژگی های خاصی به کابل می دهند. این محصول پچ کورد بلدن از نوع روکش PVC می باشد. این نوع روکش از ماده ای به نام پلی‌ وینیل‌ کلراید یا همان PVC تولید شده است که به دلیل قیمت پایین و انعطاف‌ پذیری بالایی که به کابل می دهد پر استفاده می باشد. البته مقاومت این جنس روکش بالا نبوده و در برابر گرما، نور خورشید و خوردگی آسیب‌ پذیره می باشد به همین علیت در محیط‌ های بیرونی قابل استفاده نمی باشد. در ادامه برخی از ویژگی های پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC سبز 2 متری آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده: آمریکا
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 2m
  • نوع دسته بندی کابل cat6
برند

بلدن

کشور سازنده

آمریکا

دسته بندی کابل

Cat6

نوع پچ کورد

UTP

طول کابل

2m

محصولات پیشنهادی