پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC بنفش 3 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC بنفش 3 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده: آمریکا
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 3m
  • نوع دسته بندی کابل cat6

معرفی پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC بنفش 3 متری

پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC بنفش 3 متری به صورت UTP طراحی شده است این بدین معنی است که این پچ کورد شبکه بدون محافظ می باشد یعنی هیچ سپر یا ورقه ای در ساختار خود ندارد. این باعث می شود این محصول شگفت انگیز در برابر نویز و تداخل شبکه ایمن نباشد.  شرکت قدرتمند بلدن یکی از تولیدکنندگان محصولات تجهیزات پسیو شبکه می باشد. از محصولات این شرکت می توان به انواع کابل شبکه و پچ کورد اشاره کرد. پچ کورد Belden Cat6 UTP به طول 3 متر یکی از محصولات این شرکت پر قدرت است که دارای استاندارد Cat6 می باشد. این استاندارد بدین معناست که این محصول می تواند اطلاعات را با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز منتقل کند.

پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC بنفش 3 متری در سایزهای 30 سانتی متر، نیم متر، 1، 2، 3، 5، 10، 15، 20، 30 و 40 متری تولید و به بازار عرضه می شود. روکش به کار رفته در این پچ کورد PVC بوده که همین سبب شده است مقاومت و انعطاف خوبی را دارا باشد. این شرکت محصولات خود را در رنگ های آبی، قرمز، زرد، خاکستری، مشکی، نارنجی، سبز و بنفش و سایزهای مختلف تولید می کند. کابل های پچ به طور گسترده ای برای اتصالات در فواصل کوتاه، به طور معمول در دفاتر شرکت ها استفاده می شود. از طرف دیگر، کابل های شبکه اترنت برای اتصال کامپیوتر به هاب شبکه یا سوئیچ اترنت عالی هستند.

در تصویر پچ کورد بلدن Cat6 UTP بنفش 3 متری را مشاهده مینمایید

ویژگی های پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC بنفش 3 متری

پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC بنفش 3 متری شامل ویژگی های کاربردی فراوانی می اشد که یکی از آن ها  بالا بودن سرعت انتقال اطلاعات می باشد. یکی دیگر از قالیت های مهم و شگفت انگیز این محصول  انعطاف پذیری بالای روکش آن است که همین سبب شده تا نزد کاربران زیادی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. وزن کم و مقاوم آن سبب شده تا بسیاری از کاربران از این پچ کورد در شبکه های خود استفاده کنند. پچ کورد شبکه از نظر پهنای باند و انتقال داده در دسته بندی Cat1 تا Cat8 قرار می گیرند. کاربران شبکه می توانند هر مقدار کابل شبکه را وصل کرده و از آن برای اتصال به شبکه استفاده کنند. اما این کار کمی زمان بر می باشد. استفاده از پچ کورد همیشه باعث صرفه جویی در زمان کابل می شود زیرا کار قرار دادن کابل ها زمان زیادی می برد. به خصوص اگر شبکه بسیار بزرگ باشد. کار کابل های پریز به نیروی انسانی و همچنین ابزار نیاز دارد.

اگر از پچ کورد استفاده کنیم در هزینه صرفه جویی می شود. برای کاهش احتمال خطا می توان سیم های اشتباه را پانچ کرد تا کابل ها را وصل کرد که در این صورت انتقال اطلاعات با مشکل مواجه خواهد شد. پچ کوردها توسط سازنده خود تست شده اند و استفاده از آنها باعث افزایش کیفیت انتقال اطلاعات می شود. پچ کوردها در سایزهای کوتاه تری استفاده می شوند بنابراین در زمان صرفه جویی می شود و در نتیجه امکان ایجاد نویز و آسیب به داده ها کمتر خواهد شد. پچ کوردها در رنگ های مختلفی تولید می شوند که از هر رنگی که بخواهیم می توانیم در کابل کشی استفاده کنیم. آخرین تفاوت پچ کورد با کابل شبکه این است که پچ کورد توسط سازنده لحیم می شود و نسبت به کابل هایی که با دست به هم متصل می شوند ظاهر مناسب تری دارند.

پچ کورد که گاهی پچ کابل نامیده می شود مانند کابل است. هر دو سر کابل به سوکت متصل است که برای اتصال به تجهیزات راحت تر است. مشابه کابل های اترنت، انواع مختلفی از کابل های پچ یا پچ کورد وجود دارد، مانند کابل پلاگین LC یا پچ کابل Cat6 RJ45. پچ کورد اغلب برای مسافت های کوتاه در ادارات و کمدهای سیم کشی استفاده می شود. یک کابل پچ اترنت می تواند کامپیوتر را به هاب شبکه، روتر یا سوئیچ اترنت متصل کند که برای افرادی که شبکه های کامپیوتری خانگی را راه اندازی می کنند مفید است. بنابراین به زبان ساده کابل اترنت به انواع کابل ها اطلاق می شود. در حالی که کابل پچ دارای کانکتورهایی در دو سر است و متعلق به بخشی از کابل اترنت است. این تفاوت بین آنهاست. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC بنفش 3 متری بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تجهیزات پسیو شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده: آمریکا
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 3m
  • نوع دسته بندی کابل cat6
برند

بلدن

کشور سازنده

آمریکا

دسته بندی کابل

Cat6

نوع پچ کورد

UTP

طول کابل

3m

محصولات پیشنهادی