پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC آبی 20 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC آبی 20 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده: آمریکا
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 20m
  • نوع دسته بندی کابل cat6

معرفی پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC آبی 20 متری

پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC آبی 20 متری برای اتصال بین سوئیچ شبکه و پچ پنل استفاده می شود. یکی از کاربردهای دیگر پچ کورد شبکه، ارتباط بین کامپیوتر (کارت شبکه) و پریز شبکه و پچ کورد شبکه می باشد. شرکت بلدن یکی از تولیدکنندگان محصولات شبکه پسیو می باشد. از محصولات این شرکت می توان به انواع کابل شبکه و پچ کورد اشاره نمود. پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC آبی 20 متری یکی از محصولات بلدن است که دارای استاندارد Cat6 می باشد. این استاندارد بدین معناست که این محصول می تواند اطلاعات را با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز انتقال دهد.

یکی دیگر از ویژگی های پچ کورد Cat6 این است که به صورت UTP طراحی شده است. یعنی هیچ سپر یا ورقه ای در ساختار خود ندارد. این باعث می شود این محصول در برابر نویز و تداخل شبکه ایمن باشد. روکش به کار رفته در این پچ کورد PVC بوده که مقاومت و انعطاف خوبی دارد. این شرکت محصولات خود را در رنگ های آبی، قرمز، زرد، خاکستری، مشکی، نارنجی، سبز و بنفش و سایزهای مختلف تولید می کند. این محصول در سایزهای 20 سانتی متر، نیم متر، 1، 2، 3، 5، 10، 15، 20، 30 و 40 متری تولید و به بازار عرضه می شود. شما همراهان عزیز ایمن ارتباط می توانید برای آشنایی بهتر با پچ کورد به مقاله تفاوت پچ کورد و کابل شبکه مراجعه نمایید.

دستگاه‌های مختلف (به عنوان مثال، سوئیچ متصل به رایانه یا سوئیچ به روتر) با پچ‌کورد متصل می‌شوند. پچ کوردها معمولاً در رنگ های مختلف تولید می شوند تا به راحتی از یکدیگر قابل تشخیص باشند. انواع پچ‌کوردها عبارتند از کابل‌های میکروفون، کابل‌های طیف‌سنجی فیبر نوری، کابل‌های توسعه هدفون، کانکتور XLR، کانکتور Tiny Telephone (TT)، کانکتور RCA و کابل‌های رابط تلفن TRS اینچی همچنین کابل‌های اترنت که برای حمل سیگنال‌های ویدئویی یا تقویت‌شده استفاده می‌شود. نوع کابل پچ کورد با کابل های مورد استفاده در سیستم های کابلی متفاوت است. در واقع، پچ کوردها از سیم پیچ خورده برای انعطاف بیشتر ساخته می شوند، در حالی که کابل های مسی استاندارد از سیم رشته ای ساخته می شوند.

در تصویر پچ کورد بلدن Cat6 UTP با روکش PVC را مشاهده مینمایید

ویژگی های پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC آبی 20 متری

پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC آبی 20 متری همانطور که از نامش مشخص است از نوع UTP / بدون شیلد و فویل می باشد. این محصول دارای مزایای زیاد و کاربردی می باشد. جنس بدنه این پچ کورد از CCA – آلومینیوم با روکش مس است. پچ کابل شبکه پچ کابل یا پچ لید یک کابل الکتریکی یا نوری است که برای اتصال موقت یک دستگاه الکترونیکی یا نوری به دستگاه دیگر (پچ) برای هدایت و انتقال سیگنال استفاده می شود. اصطلاح “پچ” از استفاده اولیه در استودیوهای تلفن و رادیو آمده است، جایی که تجهیزات اضافی در حالت آماده به کار می توانند به طور موقت جایگزین دستگاه های خراب شوند. کابل پچ کورد با کابل‌کشی ساختاری استاندارد تفاوت دارد زیرا کابل پچ برای انعطاف‌پذیری به هم متصل می‌شود، در حالی که کابل استاندارد از جنس مس جامد است. از آنجایی که پچ کورد از جنس مس رشته‌ای است، تضعیف (از دست دادن سیگنال) روی کابل‌های پچ بیشتر از کابل جامد است.

برند بلدن یکی از قدیمی ترین و قدرتمند ترین برندهای فعال در زمینه تولید کابل شبکه و لوازم جانبی تجهیزات پسیو شبکه می باشد. از تجهیزات شبکه شگفت انگیز و پرقدرت  تولید شده توسط شرکت بلدن می توان به کابل شبکه، کابل اتصال شبکه و کابل کواکسیال اشاره نمود. این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات شبکه پسیو با کیفیت و حاوی استانداردهای بین المللی در جهان شناخته می شود. شرکت بلدن در سال شروع به کار کار در سال 1390 ساخت انواع کابل های ماهواره که یکی از محصولات وارداتی به ایران می باشد. در واقع شرکت بلدن در ایلینوی آمریکا واقع شده است، این شرکت در سال 1902 تاسیس شد و هدف آن ساخت محصولات و تجهیزات شبکه است، موسس آن شخصی به نام جوزف بلدن است که اولین کارش ساخت عایق های مختلف بوده است. و با این اقدام بزرگ سهم زیادی در بازار به دست آورد.

همانطور که در بالا به شما همراهان همیشگی ایمن ارتیاط گفتیم پچ کورد بلدن Cat6 UTP آبی 20 متری دارای ویژگی های بیشماری می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم. این محصول از برند قدرتمند بلدن، از پهنای باند مناسب بهره مند است همچنین بالا بودن سرعت انتقال این پچ کورد سبب شده نزد بسیاری از کاربران از محبوبیت بالاتری برخوردار باشد. روکش این محصول از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC آبی 20 متری بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تجهیزات پسیو شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده: آمریکا
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 20m
  • نوع دسته بندی کابل cat6
برند

بلدن

کشور سازنده

آمریکا

دسته بندی کابل

Cat6

نوع پچ کورد

UTP

طول کابل

20m

محصولات پیشنهادی