پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC مشکی 15 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC مشکی 15 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده: آمریکا
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 15m
  • نوع دسته بندی کابل cat6

معرفی پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC مشکی 15 متری

پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC مشکی 15 متری از تجهیزات شبکه می باشد که از پچ کورد شبکه برای اتصال تجهیزات مختلف در یک شبکه به یک دیگر استفاده می شود. پچ کوردها معمولاً در رنگ های مختلف تولید می شوند تا به راحتی از یکدیگر قابل تشخیص باشند. به طور کلی اصطلاح پچ از استفاده اولیه در استدیو های تلفن و رادیو آمده است، در واقع جایی که تجهیزات اضافی در حالت آماده به کار می توانند به طور موقت جایگزین دستگاه های خراب شوند. کابل های پچ کورد فقط به سیم‌ های کوتاه مورد استفاده، در پچ پنل‌ ها گفته می شود. انواع پچ‌کورد ها عبارتند از کابل‌ های میکروفون، کابل‌ های طیف‌ سنجی فیبر نوری، کابل‌ های توسعه هدفون، کانکتور XLR، کانکتور Tiny Telephone (TT)، کانکتور RCA و کابل های رابط تلفن می باشند.

یک کابل پچ کورد همان کابل شبکه ای است که دارای اندازه مشخص و به طور کلی کمتری می باشد. پچ کورد ها در اندازه و متراژ های مختلف از 30 سانتی متر تا 50 متر وجود دارند. پچ کورد ها دارای کانکتور در دو سر خود بوده که باعث اتصال راحت تر به تجهیزات می شود. این محصول پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC مشکی 15 متری همانطور که از نامش مشخص است یک پچ کورد 15 متری می باشد. این محصول در رنگ های بسیاری (زرد، قرمز، آبی، نارنجی، مشکی، سبز، بنفش، طوسی) تولید شده و به بازار عرضه می شود. تا به اینجا متوجه شدیم که پچ کورد شبکه، باعث ایجاد ارتباط و انتقال سیگنال بین تجهیزات شبکه می شود. به صورت کلی پچ کوردها به دو حالت پچ کورد اترنت و پچ کورد فیبرنوری ساخته می شوند.

کابل‌ های پچ اترنت یک روتر شبکه یا سوئیچ اترنت را به انواع مختلف دستگاه‌ های شبکه اتصال می دهد. دستگاهی مانند رایانه‌ ها، مانیتورهای نمایشگر دیجیتال، نقاط دسترسی Wi-Fi یا هر یک از دستگاه‌ های جدید اینترنت. یک پچ کورد شبکه را بر اساس سرعت انتقال داده و پهنای باند به دسته هایی از Cat1 تا Cat8 تقسیم بندی می کنند. برای مثال این محصول پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC مشکی 15 متری در دسته بندی Cat6 قرار دارد. کابل های این دسته دارای سرعت انتقال داده 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند آن برابر با 250 مگاهرتز می باشد. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد حالت کابل می باشد. کابل ها می توانند به صورت شیلدار و یا بدون شیلد تولید شوند. در ادامه به این مطلب پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

در تصویر پچ کورد بلدن Cat6 UTP به رنگ مشکی را مشاهده مینمایید

ویژگی های پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC مشکی 15 متری

پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC مشکی 15 متری از محصولات برند بلدن می باشد. این برند آمریکایی از تولیدکنندگان تجهیزات پسیو می باشد. این محصول دارای استاندارد Cat6 است. همانطور که گفته شد کابل ها به انواع دسته های بدون شیلد UTP و یا شیلدار SFTP تقسیم می شوند. در داخل یک کابل UTP تا چهار جفت سیم مسی پیچ خورده در یک پوشش پلاستیکی محافظ محصور شده است که تعداد جفت‌ های بیشتر مربوط به پهنای باند بیشتر است. دو سیم مجزا در یک جفت به دور یکدیگر می‌پیچند و سپس جفت‌ها به دور یکدیگر می‌پیچند. این کار برای کاهش تداخل و تداخل الکترومغناطیسی انجام می شود که هر کدام می توانند عملکرد شبکه را کاهش دهند. هر سیگنال روی یک جفت پیچ خورده به هر دو سیم نیاز دارد.

این محصول پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC مشکی 15 متری هیچ گونه شیلد و یا فویلی ندارد به همین علت در برابر ورود نویز و تداخل به سیستم مقاومت خوبی ندارد. روکش این محصول از جنس PVC است. کابل PVC رایج ترین نوع کابلی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و از یک ترکیب شیمیایی به نام پلی وینیل کلراید تشکیل شده است. در صورت وقوع آتش سوزی، سوزاندن کابل PVC می تواند مقادیر زیادی دود سمی سیاه متراکم و مقادیر قابل توجهی اسید هیدروکلریک از خود ساطع کند. این نوع از روکش انعطاف پذیری بالایی به کابل داده و وزن سبکی دارد به همین جهت نصب این محصول راحت می باشد.

کابل های شبکه دارای مغزی می باشند. جنس مغزی یک کابل می تواند به صورت تمام مس CCC و یا آلومینیوم با روکش مس CCA می باشد. کابل CCA نسبت به کابل‌ های CCC سبک تر می باشند. این محصول دارای جنس مغزی آلومینیوم با روکش مس یا CCA می باشد. به طور کلی یک پچ کورد شبکه برای اتصال تجهیزات به یک دیگر و درنتیجه انتقال اطلاعات و داده ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه برخی از ویژگی های پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC مشکی 15 متری آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده: آمریکا
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 15m
  • نوع دسته بندی کابل cat6
برند

بلدن

کشور سازنده

آمریکا

دسته بندی کابل

Cat6

نوع پچ کورد

UTP

طول کابل

15m

محصولات پیشنهادی