پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC نارنجی 30 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC نارنجی 30 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده: آمریکا
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 30m
  • نوع دسته بندی کابل cat6

معرفی پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC نارنجی 30 متری

پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC نارنجی 30 متری در هفت رنگ دیگر نیز به تولید رسیده است. بنفش، آبی، زرد، طوسی، سبز، قرمز، مشکی، نارنجی. شرکت آمریکایی بلدن پچ کورد های خود را با جنس روکش PVC و جنس مغزی کابل CCA آلومینیوم با روکش مس به تولید رسانده است. این پچ کورد دارای پهنای باند مناسب، بالا بودن سرعت انتقال اطلاعات، قیمت مناسب، وزن کم، انعطاف پذیری بالای روکش می باشد. از نوع UTP بوده و فاقد فویل و پوشش محافظ می باشد. جنس پوشش این پچ کورد شبکه PVC می باشد که فرم خود را برای مدت طولانی حفظ می کند. سرعت این پچ‌کوردها از 1 تا 10 گیگابیت بر ثانیه متغیر است و در اکثر شبکه‌های خانگی و حرفه‌ای قابل استفاده هستند، زیرا به دلیل سرعت بالا، داده‌ها و اطلاعات را به سرعت در شبکه انتقال می‌دهند. برای تفاوت پچ کورد و کابل شبکه کلیک کنید.

در تصویر پچ کورد بلدن Cat6 UTP با روکش PVC نارنجی مشاهده مینمایید

این پچ کورد علاوه بر تمام ویژگی های اشاره شده دارای معایبی نیز هست. عدم حذف نویز، تولید دود و گازهای سمی در صورت سوختن، مقاومت ناکافی در برابر استفاده در فضای بیرون از جمله آن ها است. در واقع همان کابل شبکه است که طول مشخصی دارد و دو سر آن به برق متصل است. اگر فاصله بین تجهیزات و دستگاه ها زیاد نباشد یا امکانات لازم برای قرار دادن کابل وجود نداشته باشد، دستگاهی به نام پچ کورد به شما کمک می کند زیرا پچ کورد کابل شبکه ای است که به اندازه مشخصی بریده شده و دو سر آن سوکت دارد. پچ کوردهای شبکه برای اتصال تجهیزات شبکه ای که نزدیک به هم قرار دارند استفاده می شود و پچ کوردها از کابل های شبکه برای انعطاف بیشتر ساخته می شوند.

با برخورداری از کانکتورهای RJ45 Male با سرعتی مناسب که معادل 1000 مگابیت برثانیه است، اطلاعات را منتقل می‌کند. وظیفه انتقال اطلاعات و اتصال اجزای متفاوت در داخل شبکه را برعهده دارد. انتقال داده را در کامپیوتر، سرور، روتر، مودم، LAN و پخش کننده های تحت شبکه پیش میبرد. مزیت استفاده از پچ کوردها به این دلیل است که آنها در اندازه های مختلف تولید، سوکت زنی و عرضه می شوند. قبل از ورود به بازار، کلیه آزمایش های لازم جهت سلامت آنها انجام شده و با رفع ایراد و اشکال به دست مصرف کننده می رسند. پچ کورد مسی با وزن سبک، مقاومت خوب و قدرت انعطاف پذیری بالا و داشتن سوکت در دو سر و دارای نگهدارنده  فلزی هستند. پچ کوردها انتقال حجم زیادی از اطلاعات بین دستگاه ها را در مدت زمان بسیار کوتاهی فراهم می کنند.

در واقع نگهدارنده فلزی که به دور این پچ کوردها وجود دارد. باعث کم شدن نواسانات و امنیت بیشتر می‌باشد. از به هم فشردگی و آسیب دیدن محتویات داخل جلوگیری می‌کند. شرکت‌هایی نظیر لگراند، اشتاندر و نگزس و غیره که شرکت‌های معتبری هستند پچ کورد تولید میکنند. پچ کوردهای مسی ،بیشتر از 5 متر وارد بازار نمیشود. زیرا در صورت متراز بالا ممکن است تداخل الکترو مغناطیسی روی دهد. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد بلدن Cat6 UTP روکش PVC نارنجی 30 متری بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن تحت شبکه ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده: آمریکا
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 30m
  • نوع دسته بندی کابل cat6
برند

بلدن

کشور سازنده

آمریکا

دسته بندی کابل

Cat6

نوع پچ کورد

UTP

طول کابل

30m

محصولات پیشنهادی