سوئیچ 24 پورت POE ایزیگیگز EG-SW-34101-28GPS10

در این قسمت انواع تجهیزات شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت سوئیچ 24 پورت POE ایزیگیگز EG-SW-34101-28GPS10 را نیز مشاهده نمایید.

  • داری 24 پورت POE
  • دارای 4 پورت uplink SFP
  • پوشش دهی 1-8 پورت تا مسافت 250 متر
  • مناسب WIFI AP، دوربین IP، پل WIFI، تلفن های IP
  • پشتیبانی از استاندرد IEEE 802.3af/at

معرفی سوئیچ 24 پورت POE ایزیگیگز EG-SW-34101-28GPS10

سوئیچ 24 پورت POE ایزیگیگز EG-SW-34101-28GPS10 یک سوئیچ شبکه مدیریت شده با درجه سازمانی است که برای انتقال امنیتی و پوشش WIFI مناسب است. این دستگاه می تواند WIFI AP، دوربین IP، پل WIFI، تلفن های IP و انواع دیگر نیازهای منبع تغذیه تجهیزات PoE را برآورده کند. سوئیچ شبکه دستگاه‌ های درون یک شبکه محلی یا LAN را به هم متصل کرده و بسته‌ های داده را بین دستگاه‌ های یک شبکه ارسال می کند. شبکه محلی LAN گروهی از دستگاه های متصل در نزدیکی فیزیکی یک دیگر بوده که شبکه های وای فای خانگی از نمونه های رایج شبکه های محلی می باشند. سوئیچ ها، داده ها و اطلاعات را فقط به دستگاهی که برای آن در نظر گرفته شده است ارسال می کند. این دستگاه های دیگر می تواند سوئیچ دیگر، روتر یا کامپیوتر کاربر باشد.

باتوجه به مطالب گفته شده سوئیچ ها مانند این محصول سوئیچ 24 پورت POE ایزیگیگز EG-SW-34101-28GPS10 دارای پورت هایی بر روی خود می باشند که دستگاه های دیگر توسط کابل شبکه به سوئیچ متصل شده و انتقال داده بین سوئیچ و دستگاه متصل به آن صورت می گیرد. تفاوت مهمی که بین روتر و سوئیچ شبکه هست در این می باشد که روترها مسیرهایی را برای بسته های داده انتخاب کرده تا از شبکه ها عبور کنند و به مقصد ارسال شوند. در واقع این کار توسط روترها، با اتصال به شبکه‌ های مختلف و ارسال داده‌ ها از شبکه به شبکه مانند شبکه‌ های محلی LAN، شبکه‌ های گسترده WAN یا سیستم‌های مستقل، که شبکه‌ های بزرگی هستند، انجام می شود. این به این معنای ضروری بودن اینترنت برای اتصل در روترها می باشد. در مقابل، سوئیچ ها فقط برای دستگاه های متصل به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

 در این تصویر سوئیچ 24 پورت POE ایزیگیگز EG-SW-34101-28GPS10 را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ 24 پورت POE ایزیگیگز EG-SW-34101-28GPS10 را مشاهده می کنید.

سوئیچ ها به دو صورت مدیریتی و غیر مدیریتی تقسیم می شوند که تفاوت آنها در کنترل تنظیمات سوئیچ می باشد. سوئیچ های مدیریت شده و سوئیچ های مدیریت نشده در سه حوزه قابلیت ها، امنیت و هزینه با هم تفاوت دارند. می توان گفت امنیت شبکه شامل حفاظت و شناسایی تهدیدات برای داده ها و عملکرد است. سوئیچ های مدیریت شده تنظیمات امنیتی را ارائه می کنند که می توانند برای محافظت از شبکه و کمک به شناسایی تهدیدات پیکربندی شوند. در مقابل، سوئیچ های مدیریت نشده قابلیت های امنیتی را ارائه نمی دهند. تفاوت بین سوئیچ های مدیریت شده و بدون مدیریت از نظر ویژگی ها این است که سوئیچ های مدیریت نشده بلافاصله پس از اتصال کاربران شروع به ارسال ترافیک می کنند. این محصول سوئیچ 24 پورت POE ایزیگیگز EG-SW-34101-28GPS10 از نوع سوئیچ مدیریتی می باشد.

ویژگی های سوئیچ 24 پورت POE ایزیگیگز EG-SW-34101-28GPS10

سوئیچ 24 پورت POE ایزیگیگز EG-SW-34101-28GPS10 از نسل جدیدی از پلتفرم سخت افزاری و نرم افزاری با کارایی بالا استفاده کرده و ارائه دهنده دسترسی کامل گیگابیتی انعطاف پذیر و مقرون به صرفه، همراه پورت های uplink SFP+ می باشد. نکته های قابل توجه این است که سوئیچ های شبکه می توانند در لایه 2 OSI (لایه پیوند داده) یا لایه 3 (لایه شبکه) کار کنند. لایه 2 داده ها را بر اساس آدرس MAC مقصد، سوئیچ می کند اما در مقابل لایه 3، داده ها را بر اساس آدرس IP مقصد تغییر می دهد. باید توجه کرد که برخی از سوئیچ ها می توانند هر دو را انجام دهند. این محصول یک سوئیچ PoE Layer3 بوده و از مسیریابی لایه 3 پشتیبانی می کند.

این محصول دارای 24 پورت PoE گیگابیتی و 4 پورت آپلینگ 10G می باشد. محصول سوئیچ 24 پورت POE ایزیگیگز EG-SW-34101-28GPS10 پروتکل ها، مکانیسم های امنیتی کامل، استراتژی ACL / QoS بهبود یافته و قابلیت های غنی VLAN را پشتیبانی می کند. در حالی که بسیاری از ویژگی های پیشرفته EG-SW-34101-28GPS10 را مدیریت و نگهداری می کند و نیازهای کاربران را برای مدیریت آسان شبکه، امنیت بالا و هزینه کم برآورده می کند. این دستگاه برای دسترسی به شبکه، تجمیع و برنامه های اصلی در محوطه دانشگاه، هتل و محوطه سازمانی مناسب است. همچنین از استاندارد IEEE 802.3af/at پشتیبانی می کند و به طور خودکار دستگاه هایی را که با استاندارد IEEE 802.3af /at مطابقت دارند شناسایی کرده و برق آن را تامین می کند.

این محصول قابلیت پشتیبانی از 1-8 پورت منبع تغذیه برای مسافت طولانی 250 متر بوده که کابل شبکه توصیه شده مورد استفاده برای این محصول، کابل شبکه cat5e یا 6 می باشد. پورت های 1-24 از یکدیگر جدا می شوند، که می تواند به طور موثری از طوفان های شبکه جلوگیری کند، عملکرد شبکه را بهبود بخشد. پورت های این محصول قابلیت پشتیبانی از MDI/MDIX خودکار و همه پورت های آن دارای قابلیت انتقال سرعت سیم می باشند. منبع تغذیه هوشمند، کمترین مصرف انرژی و تضمین نیازهای برق PD توسط این محصول ارائه می شود. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های محصول سوئیچ 24 پورت POE ایزیگیگز EG-SW-34101-28GPS10 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تجهیزات پسیو شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • تعداد پورت‌ : 28 عدد
  • داری 24 پورت POE
  • دارای 4 پورت uplink SFP
  • پوشش دهی 1-8 پورت تا مسافت 250 متر
  • مناسب WIFI AP، دوربین IP، پل WIFI، تلفن های IP
  • پشتیبانی از استاندرد IEEE 802.3af/at
برند

ایزی‌گیگز

پورت SFP

4 پورت

قابلیت رکمونت

دارد

محصولات پیشنهادی