سوئیچ شبکه 4 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-5FFP

در این قسمت انواع تجهیزات شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت سوئیچ شبکه 4 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-5FFP را نیز مشاهده نمایید.

  • داری 4 پورت POE با سرعت 10/100
  • دارای 1 پورت آپلینک 10/100
  • توان POE در هر پورت برابر 15.4W
  • حداکثر توان POE در هر پورت برابر 30W
  • حداکثر توان خروجی از هر پورت POE برابر 60W
  • پشتیبانی از POE استاندارد IEEE 802.3at/af

معرفی سوئیچ شبکه 4 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-5FFP

سوئیچ شبکه 4 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-5FFP از سری سوئیچ شبکه های غیر مدیریتی می باشد. این محصول دارای 4 پورت POE با سرعت 10/100 و 1 پورت آپلینک می باشد که این محصول در لایه 2 استفاده میشود. به طور کلی یک سوئیچ شبکه از تجهیزات شبکه ای بوده که ارتباط بین دستگاه ها و انتقال دیتا بین تجهیزات را انجام می دهد. تا اینجا فهمیدیم که سوئیچ شبکه سخت افزار شبکه ای است که دستگاه های سیمی را در شبکه با استفاده از سوئیچینگ بسته برای دریافت و ارسال هوشمند داده ها به دستگاه مقصد متصل می کند. نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که هنگام انتخاب نوع سوئیچ مناسب برای پاسخگویی به نیازهای شبکه خود، به نوع سوئیچ که مدیریت شده یا غیر مدیریتی است، باید توجه کرد.

تفاوت اصلی سوئیچ های مدیریت و غیر مدیریتی در میزان کنترل شما بر روی تنظیمات سوئیچ می باشد. سوئیچ های مدیریت شده و سوئیچ های مدیریت نشده در سه زمینه قابلیت ها، امنیت و هزینه متفاوت هستند. از لحاظ امنیت می توان اینگونه گفت که امنیت شبکه شامل محافظت و شناسایی تهدیدات برای داده ها و عملکرد است. سوئیچ های مدیریت شده تنظیمات امنیتی را ارائه می دهند که می توانند برای محافظت از شبکه و کمک به شناسایی تهدیدات آن ها را پیکربندی کرد. در مقابل سوئیچ های مدیریت نشده قابلیت های امنیتی را ارائه نمی کنند. تفاوت سوئیچ های مدیریتی و غیر مدیریتی از نظر ویژگی ها به این صورت است که سوئیچ های مدیریت نشده بلافاصله پس از اتصال کاربران شروع به ارسال ترافیک می کنند. آنها هیچ ویژگی دیگری به جز آنچه برای مذاکره در مورد سرعت انتقال و تعیین نوع دوبلکس هر لینک نیاز دارند، ندارند.

در این تصویر سوئیچ شبکه 4 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-5FFP را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه 4 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-5FFP را مشاهده می کنید.

سوئیچ های مدیریت شده می توانند تعداد زیادی ویژگی را ارائه دهند که می توانند توسط متخصصان فناوری اطلاعات پیکربندی شوند، بنابراین مجموعه متنوعی از امکانات استقرار را ممکن می کند. این قابلیت ها امکان بهینه سازی عملکرد و در دسترس بودن شبکه را ایجاد کرده است. نکته بعدی هزینه بوده که برای برخی افراد مشکل ساز می شود. سوئیچ های مدیریت نشده ارزان هستند و همچنین پیاده سازی آن بسیار راحت تر می باشد. سوئیچ های مدیریت شده، با تمام ویژگی های اضافی خود، هزینه بیشتری نسبت به سوئیچ های مدیریت نشده دارند. آنها همچنین به تخصص بیشتری برای تهیه و مدیریت نیاز دارند، که به معنای هزینه های اضافی برای کارکنان دارای مهارت های نگهداری شبکه است. این محصول سوئیچ شبکه 4 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-5FFP از نوع سوئیچ شبکه غیر مدیریتی می باشد.

ویژگی های سوئیچ شبکه 4 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-5FFP

سوئیچ شبکه 4 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-5FFP از سری محصولات برند ایزیگیگز می باشد. سوئیچ شبکه قطعه ای از تجهیزات است که به دو یا چند دستگاه فناوری اطلاعات مانند رایانه اجازه می دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اتصال دستگاه های مختلف IT به یکدیگر یک شبکه ارتباطی ایجاد می کند. محاسبات، چاپ، سرور، ذخیره فایل، دسترسی به اینترنت و سایر منابع IT را می توان در سراسر شبکه به اشتراک گذاشت. این محصول سوئیچ هوشمند POE طراحی شده توسط تیم تحقیق و توسعه Arka، بوده که مجموعه ای از دستگاه های مبتکرانه و مقرون به صرفه مناسب برای بازار را ارائه می دهند. شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با سوئیچ شبکه به مقاله راهنمای انواع سوئیچ شبکه مراجعه فرمایید.

این محصول سوئیچ شبکه 4 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-5FFP همانطور که گفته شد دارای 4 پورت RJ45  POE با سرعت 100Mbps و 1 پورت Uplink با سرعت 100Mbps می باشد. دارای POE استاندارد IEEE802.3af/at بوده و توان POE در هر پورت برابر با 15.4 وات، حداکثر توان POE در هر پورت برابر 30 وات و حداکثر توان خروجی از هر پورت POE این محصول برابر با 60 وات می باشد. این مدل 5FFP یک دستگاه با قابلیت POE بوده که دارای مشخصات بسیاری است و آن را برای بسیاری از کاربردها مناسب می کند. از طرفی این محصول از نوع سوئیچ غیر مدیریتی است که سوئیچ های مدیریت نشده اغلب در شبکه های بسیار کوچک و بدون پیچیدگی با ده ها دستگاه متصل و بدون نیازهای حیاتی برای امنیت و در دسترس بودن یافت می شوند.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت پشتیبانی پورت های آن از MDI-MDIX خودکار، ظرفیت سوئیچینت 1Gb/Sec، اشاره کرد. کابل کشی این محصول می تواند تا مسافت 100 متر و از نوع کابل Cat5 UTP استفاده کرد (100Base-TX:Cat5 UTP). همچنین این محصول دارای کارکرد های Protected ports/private vlan، class of services، broadcats storm protection بوده و مطابق با استاندارد IEEE802.3x/3u/az می باشد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های محصول سوئیچ شبکه 24 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1381-27FCP بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خریدپچ کورد شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • تعداد پورت‌ : 5 عدد
  • داری 4 پورت RJ45  POE با سرعت 10/100
  • دارای 1 پورت آپلینک 10/100
  • توان POE در هر پورت برابر 15.4W
  • حداکثر توان POE در هر پورت برابر 30W
  • حداکثر توان خروجی از هر پورت POE برابر 60W
  • پشتیبانی از POE استاندارد IEEE 802.3at/af
برند

ایزی‌گیگز

قابلیت رکمونت

ندارد

محصولات پیشنهادی