سوئیچ 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-9FFP

در این قسمت انواع تجهیزات شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت سوییچ 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-9FFP را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 100Mbps Uplink
  • تعداد پورت ها 9 پورت
  • تعداد پورت POE آن 8 پورت
  • سرعت محصول 10/100mbps
  • حداکثر خروجی poe آن 96 وات
  • توان poe در هر گورت آن 15.4 وات

معرفی سوئیچ 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-9FFP

سوئیچ 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-9FFP یک سوئیچ شبکه هوشمند با قابلیت POE می باشد که تولید شده توسط برند قدرتمند ایزی گیگز است و از قابلیت های شگفت انگیزی برخوردار می باشد. سری EG-SWU-1301 سوئیچ های اترنت بدون مدیریت طراحی شده توسط تیم تحقیق و توسعه آرکا، یک سری دستگاه های مبتکرانه و مقرون به صرفه مناسب برای بازار است. این محصول قدرتمند دارای 100Mbps Uplink می باشد همچنین از دیگر قابلیت های کاربردی این محصول پشتیبانی از IEEE802.3af/at است. حالت سوئیچینگ استاندارد این سوئیچ سبب شده تا  همه پورت ها آزادانه ارتباط برقرار کنند.

سوئیچ 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-9FFP دارای حداکثر توان خروجی تک پورت 30 وات می باشد. این محصول با استفاده از قابلیت IGMP Snooping حملات شبکه را کاهش می دهد. یکی از قابلیت های بسیار جذاب این محصول 9 پورت بودن آن است که هر 8 پورت آن از قابلیت poe بهره مند هستند. یک پورت از این محصول نیز uolink است. سرعت این محصول نیز 10/100mbps می باشد. استاندارد های این سوئیچ شبکه شامل  IEEE 802.3u، IEEE 802.3x، IEEE 802.3az می باشد. یکی دیگر از مشخصات این محصول ظرفیت سوئیچینگ آن هست که 1.8Gb می باشد. شما عزیزان می توانی جهت آشنایی بیشتر با سوئیچ شبکه به مقاله سوئیچ شبکه چیست و انواع آن مراجعه کنید.

 در این تصویر سوئیچ ایزیگیگز EG-SWU-1301-9FFP را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ ایزیگیگز EG-SWU-1301-9FFP را مشاهده می کنید.

سوئیچ 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-9FFP دارای آدر مک ورودی 2 هزار است که در ادامه نحوه به کارگیری آن در سوئیچ را به شما همراهان همیشگی ایمن ارتباط توضیح می دهیم. هنگامی که دستگاه ارسال کننده اطلاعات یک فریم به سوییچ ارسال می کند، آدرس MAC منبع از آن خوانده می شود و اگر در جدول وجود نداشته باشد به جدول اضافه می شود. از طرفی مک آدرس مقصد نیز در این فریم وجود دارد. سوئیچ آن را در جدول آدرس MAC جستجو می کند و اگر مطابقتی را در جدول پیدا کند، داده ها را به آن پورت ارسال می کند. اما اگر مطابقت پیدا نشد، بسته را به همه پورت ها به جز پورتی که از آن فرستاده شده ارسال می نماید، اما فقط گیرنده آن را دریافت می کند و بقیه آن را Fail می کنند.

مشخصات سوئیچ 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-9FFP

سوئیچ 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-9FFP از طریق ذخیره و فوروارد کردن روش سوئیچینگ را انجام می دهد. سوئیچ های شبکه از کارایی های گوناگون و کاربردی برخوردار هستند. poe استاندار این سوئیچ شبکه IEE802.3af/ IEE802.3af می باشد. توان poe در هر گورت آن 15.4 وات و حداکثر خروجی poe آن 96 وات است. سوئیچ شبکه یکی از مهمترین بخش های شبکه است. سوئیچ برای اتصال Node شبکه به یکدیگر از طریق دستگاه هایی مانند هاب ها، سوئیچ ها، روترها و غیره مورد استفاده ثرار می گیرد. این اتصال در واقع امکان انتقال اطلاعات بین دستگاه های موجود در شبکه را به وجود می اورد.

سوئیچ یکی از تجهیزات شبکه فعال به حساب می آید که اگرچه شبیه هاب است اما بسیار هوشمندتر و شگفت انگیز تر از آن می باشد. بر اساس مدل OSI سوئیچ ها معمولا در لایه 2 یا لایه Data Link فعالیت خود را انجام می دهند و وظیفه این سخت افزار انتقال بسته های داده از یک دستگاه به دستگاه دیگر از طریق شبکه و بر اساس آدرس سخت افزاری (آدرس های مک)می باشد. گفتیم که سوئیچ معمولا در لایه دو مدل OSI و با پروتکل اترنت کار می کند، اما سوئیچ هایی هستند که وظایف مسیریابی و لایه سه را نیز انجام می دهند. سوئیچ هایی نیز وجود دارند که به عنوان ماژول های نرم افزاری در فناوری مجازی سازی استفاده می شوند، به عنوان مثال VMware NSX، اما سوئیچ سخت افزاری با چندین پورت اترنت برای همه شبکه ها ضروری است.

شرکت توسعه انتقال داده آرکا با شماره ثبت 546976 و شناسه ملی 14008605827 با سرمایه گذاری بخش خصوصی و جمعی از متخصصان حوزه فناوری اطلاعات کشور با هدف تامین نیاز بازار داخلی به تجهیزات و راهکارهای مقرون به صرفه در حوزه تجهیزات و راهکارهای فناوری اطلاعات، انتقال داده و مخابرات همراه با بومی‌سازی فناوری‌های ارتباطی و مخابراتی و پس از چندین سال تحقیق ایجاد شده است و برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده، طرح تفصیلی مرحله به مرحله اجرا می‌شود که گام اول و بسیار مهم آن بررسی نیازهای بازار می باشد. در ادامه برخی از ویژگی های سوئیچ 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-9FFP آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و گوشی تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 100Mbps Uplink
  • تعداد پورت ها 9 پورت
  • تعداد پورت POE آن 8 پورت
  • سرعت محصول 10/100mbps
  • حداکثر خروجی poe آن 96 وات
  • توان poe در هر گورت آن 15.4 وات
برند

ایزی‌گیگز

قابلیت رکمونت

ندارد

محصولات پیشنهادی