پچ کورد یو بی نت CAT5E سبز 50 سانتی

در این قسمت مشخصات تجهیزات شبکه یو بی نت UB net را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت پچ کورد یو بی نت CAT5E سبز 50 سانتی را نیز مشاهده نمایید.

  • برند یو بی نت UBnet
  • نوع این کابل Cat5E
  • طول کابل 50 سانتی متر
  • جنس مغزی تمام مس
  • نوع پچ کورد UTP

معرفی پچ کورد یو بی نت CAT5E سبز 50 سانتی

پچ کورد یو بی نت CAT5E سبز 50 سانتی یکی از تجهیزات اساسی پسیو شبکه است و پچ کورد برای متصل کردن اجزای یک شبکه به کار گرفته می شود. تجهیزات اکتیو مثل سوییچ، روتر، کامپیوتر، سرور یا تلفن ویپ می توانند به کمک پچ کورد به هم دیگر یا به پچ پنل وصل شوند. در واقع پچ کورد یک کابل شبکه کوتاه است که در دو سر آن یک سوکت RJ45 نصب شده است. از آن‌جایی‌که پچ کورد از دو بخش کابل شبکه و سوکت تشکیل شده، مثل کابل شبکه می‌تواند به دو گروه شیلددار ( STP ) و بدون شیلد ( UTP ) تقسیم شود. برای دانستن اینکه پچ کورد چیست با ما همراه باشید.

همان طور که میدانید از نظر سرعت و پهنای باند با هم متفاوت هستند که این دسته‌بندی از cat1 تا cat8 وجود دارد البته دیگه از cat1 تا cat4 در ساخت کابل شبکه استفاده نمیشود. طبقه‌بندی‌های پرکاربرد و عمومی cat5e، cat6 و cat6a هستند. پچ کورد ها از تنوع رنگی زیادی برخوردار هستند و در کابل کشی سازمان یافته، تمایز ایجاد می‌کنن و با استفاده از رنگ ان‌ها میتوانید به راحتی اتصال مورد نظر را پیدا کنید. پچ کورد ها معمولا در طول‌های کوتاه تولید میشوند، پس اتلاف کمتر و احتمال تاثیر گذاری نویز روی ان‌ها کمتر است. پچ کوردها معمولاً در رنگ های مختلف تولید می شوند تا به راحتی از یکدیگر قابل تشخیص باشند. تفاوت اصلی Cat5 و Cat5e در مشخصات است. Cat5e نوعی از مشخصات Cat5 است که هدف آن کاهش تداخل بین جفت سیم است. می‌تواند سرعت انتقال سریع‌تری را از 1000 مگابیت در ثانیه تا 1 گیگابیت در ثانیه (گیگابیت اترنت) ارائه دهد.

در تصویر پچ کورد یو بی نت CAT5E سبز 50 سانتی را مشاهده مینمایید

مزیت دیگر این است که Cat5e می تواند انعطاف پذیرتر باشد، بنابراین می توانید آن را خم کنید تا در فضاهای کوچکتر قرار بگیرد.امروزه، برخی از کابل‌های جدید Cat5 ممکن است با مشخصات Cat5e مطابقت داشته باشند، اما گواهینامه کابل 5e را ندارند. انواع پچ‌کوردها عبارتند از کابل‌های میکروفون، کابل‌های طیف‌سنجی فیبر نوری، کابل‌های توسعه هدفون، کانکتور XLR، کانکتور Tiny Telephone (TT)، کانکتور RCA و کابل‌های رابط تلفن ¼ اینچی TRS (همچنین کابل‌های اترنت مدولار) و ضخیم‌تر، شیلنگ مانند سیم‌ها که برای حمل سیگنال‌های ویدئویی یا تقویت‌شده استفاده می‌شود. با این حال، سیم‌های پچ معمولاً فقط به سیم‌های کوتاه مورد استفاده در پچ پنل‌ها اشاره می‌کنند.

کابل پچ، سیم پچ یا وصله کابل یک کابل الکتریکی یا نوری است که برای اتصال (“Patch in”) یک دستگاه الکترونیکی یا نوری به دیگری برای مسیریابی سیگنال استفاده می شود. دستگاه‌های مختلف (به عنوان مثال، سوئیچ متصل به رایانه یا سوئیچ به روتر) با پچ‌کورد متصل می‌شوند. پچ کوردها اغلب از کابل‌های کواکسیال ساخته می‌شوند که سیگنال از طریق یک هسته محافظ منتقل می‌شود و اتصال زمین الکتریکی یا اتصال ارت شده از طریق شبکه سیمی اطراف هسته منتقل می‌شود. هر انتهای کابل به یک کانکتور وصل شده است تا سیم ممکن است به برق وصل شود. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد یو بی نت CAT5E سبز 50 سانتی بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و گوشی تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • برند یو بی نت UBnet
  • نوع این کابل Cat5E
  • طول کابل 50 سانتی متر
  • جنس مغزی تمام مس
  • نوع پچ کورد UTP

محصولات پیشنهادی