پچ کورد یو بی نت CAT5 E آبی 30 سانتی

در این قسمت مشخصات تجهیزات شبکه یو بی نت را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت پچ کورد یو بی نت CAT5 E آبی 30 سانتی را نیز مشاهده نمایید.

  • برند یو بی نت UBnet
  • نوع این کابل Cat5E
  • طول کابل 30 سانتی متر
  • جنس مغزی تمام مس
  • نوع پچ کورد UTP

معرفی پچ کورد یو بی نت CAT5 E آبی 30 سانتی

پچ کورد یو بی نت CAT5 E آبی 30 سانتی برای ارتباط بین وسایل الکتریکی مناسب است. CAT5 E است. این پچ کورد شبکه نسخه پیشرفته تر CAT5 می باشد. تا 1000 مگابیت برثانیه افزایش سرعت انتقال داده را در بر دارد. فراگیر در شبکه های خانگی و اداری کوچک است. جزو تجهیزات شبکه انتخاب، نصب و نگهداری نوع پچ کورد مناسب شبکه امروزی را از طرق مختلف تحت تاثیر قرار می دهد. پچ‌کوردهای مسی و فیبر بلدن عملکرد عالی و انعطاف‌پذیری مهندسی‌شده را برای برآورده کردن پهنای باند و سرعت شبکه امروز، فردا و فراتر از آن ارائه می‌دهند. ما نوع پچ کورد مناسب می تواند عملکرد شبکه شما را بهبود بخشد. طراحی مناسب، مشخصات، ساخت، نصب و نگهداری مداوم سیستم‌های پچ کورد می‌تواند به اطمینان حاصل شود که شبکه شما تا آنجا که ممکن است زمان کار را تجربه می‌کند.

پچ کورد طولی از کابل با کانکتورهایی در هر انتهای آن است که برای اتصال دستگاه های انتهایی به منابع برق استفاده می شود. این پچ کورد عمدتا برای اتصال یک دستگاه الکترونیکی به دستگاه دیگر استفاده می شوند. آنها معمولاً کابل‌های مسی هستند که دارای کانکتورهای RJ45 در هر دو انتها هستند. علی‌رغم پیشرفت‌های فناوری‌های بی‌سیم، بسیاری از شبکه‌های کامپیوتری هنوز به کابل‌ها به‌عنوان یک رسانه فیزیکی برای دستگاه‌ها برای انتقال داده‌ها متکی هستند. چندین نوع استاندارد کابل شبکه وجود دارد، از جمله کابل کواکسیال، کابل جفت تابیده، کابل USB، کابل متقاطع، کابل پچ اترنت، کابل فیبر نوری، و غیره. در میان این انواع مختلف کابل شبکه، بسیاری از افراد ممکن است با کابل پچ آشنایی نداشته باشند کابل متقاطع. در واقع کابل پچ و کابل متقاطع دو نوع کابل اترنت هستند و مشخصات فیزیکی یکسانی دارند.

در تصویر پچ کورد یو بی نت CAT5 E آبی 30 سانتی را مشاهده مینمایید

پچ کورد شبکه یکی از تجهیزات اساسی پسیو شبکه است و برای متصل کردن اجزای یک شبکه به کار گرفته می شود. تجهیزات اکتیو مثل سوییچ، روتر، کامپیوتر، سرور یا تلفن ویپ می توانند به کمک پچ کورد به هم دیگر یا به پچ پنل وصل شوند. در واقع پچ کورد یک کابل شبکه کوتاه است که در دو سر آن یک سوکت RJ45 نصب شده است. از آن‌جایی‌که پچ کورد از دو بخش کابل شبکه و سوکت تشکیل شده، مثل کابل شبکه می‌تواند به دو گروه شیلددار (STP) و بدون شیلد (UTP) تقسیم شود. پچ کورد شبکه UTB net یکی از تجهیزات اساسی شبکه غیرفعال است که برای اتصال اجزای یک شبکه استفاده می شود.

تجهیزات فعال مانند سوئیچ ها، روترها، رایانه ها، سرورها یا تلفن های VoIP را می توان با استفاده از پچ کورد به یکدیگر یا پچ پنل ها متصل کرد. در واقع پچ کورد یک کابل شبکه کوتاه است که در دو سر آن یک سوکت RJ45 نصب شده است. پچ کورد مانند کابل شبکه از دو بخش کابل شبکه و سوکت تشکیل شده است در واقع همان کابل شبکه است. یعنی به طور خاص است و دو سر آن به برق متصل است و کابل شبکه را می توان به عنوان تجهیزات اصلی شبکه غیرفعال تنظیم کرد، زیرا اساساً بدون این دستگاه شبکه سیمی وجود ندارد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی ویژگی های پچ کورد یو بی نت CAT5 E آبی 30 سانتی بپردازیم،همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و مشاهده قیمت انواع رک به فروشگاه انلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • برند یو بی نت UBnet
  • نوع این کابل Cat5E
  • طول کابل 30 سانتی متر
  • جنس مغزی تمام مس
  • نوع پچ کورد UTP

محصولات پیشنهادی