اسپیکرفون اسنوم مدل C300

در این قسمت محصولات اسنوم را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اسپیکرفون اسنوم مدل C300 را نیز مشاهده نمایید.

  • حالت هندزفری فول دوبلکس
  • اتصال از طریق بلوتوث یا USB
  • دکمه پاور
  • دکمه پاسخ تماس
  • دکمه بلوتوث
  • دکمه تایید
  • دکمه Mute

ویژگی های اسپیکرفون اسنوم مدل C300

اسپیکرفون اسنوم مدل C300 از جدید ترین محصلات برند اسنوم می باشد.  شما کاربران گرامی می دانید که کمپانی اسنوم در تولید محصولات پیشرفته مانند اسپیکرفون اسنوم با قابلیت های شگفت انگیز حرف اول را میزند. محصولی که قرار در ادامه به معرفی ویژگی های آن بپردازیم بی شک از برترین های اسنوم است که سبک بودن و اندازه کوچک آن سبب شده تا توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این اسپیکر فون به دلیل عملکرد عالی صدا و همگام سازی با آخرین تکنولوژی پیشرفته دنیا سبب شده تا نیاز کاربران در خصوص مکالمه با کیفیت مطلوب در سالن های کنفرانس، مسافرت و جلسات برطرف شود.

قطعا همه ما از گوش کردن به موسیقی در زمان فراق و پیاده روی در طبیعت لذت می بریم در این میان اسپیکر C300 می تواند بهترین همراه برای شما کاربران عزیز در این خصوص باشد.  برای کسانی که طراحی محصول در هنگام خرید از اهمیت بالایی برخوردار است اسپیکرفون اسنوم مدل C300 می توان بهترین گزینه باشد زیرا این محصول برند اسنوم از طراحی منحصر به فردی نیز برخوردار می باشد. از دیگر قابلیت های شگفت انگیز این اسپیکرفون مدل C300 می توان به دارا بودن بلندگوی قدرتمند 3 واتی، قرارگیری 6 میکروفون در بدنه این اسپیکر اشاره نمود همچنین از تکنولوژی لغو اکو (AEC) نیز بهره مند است که این ویژگی سبب می شود تا  در تمام لحظات از صدایی شفاف و ایده آل لذت ببرید.در تصویر محصول C300 را مشاهده می کنید که قابلیت اتصال از طریق بلوتوث یا USB را دارد یکی از ویژگی های بسیار هوشمند و پیشرفته این محصول دسترسی آسان و راحت به کلیدهای کنترلی از طریق پنل لمسی وسط C300 است که سبب زیبا تر شدن محصول شده است. وجود باتری قدرتمند در هر وسیله ای از ملزومات آن دستگاه است و به شما اطمینان خاطر می دهد. اگر بخواهیم باتری آن را به شما عزیزان شرح دهیم باید بگوییم این محصول از دارا بودن باتری قدرتمند لیتیوم یونی با ولتاژ 3.7 ولت و 5200 میلی آمپر ساعت بی بهره نیست همچنین می تواند تا 24 ساعت مکالمه و 5 روز در حالت آماده به کار را به شما کاربران عزیز ارائه دهد. همچنین می توانید از طریق پورت USB گوشی موبایل خود را شارژ کنید که این ویژگی سبب شده تا بسیاری از کاربران این محصول را خریداری کنند.

سایر ویژگی های اسپیکرفون اسنوم مدل C300

اسپیکرفون اسنوم مدل C300 می‌تواند با استفاده از فناوری Smart NFC Connect به بلوتوث متصل شود، که به دستگاه کمک می‌کند تنها با ضربه زدن روی تلفن شما بر روی دستگاه بدون هیچ گونه تشریفات جفت‌سازی، با تلفن شما جفت شود. همچنین می توانید دستگاه های متصل را از طریق USB-C یا به صورت بی سیم از طریق بلوتوث متصل کنید. همانطور که میدانید امکان بلوتوث در اسپیکرفون بسیار ضروری می باشد که C300 نیز از این قابلیت بهره مند است. این محصول از قابلیت طراحی پورت هدست بهره مند است که این قابلیت سبب شده تا زمانی که شما کاربران عزیز می خواهید مکالمه خصوصی را انجام دهید بدون هیچ گونه مشکلی از طریق هدست خود مکالمه را انجام دهید.در تصویر اسپیکرفون C300 را در رنگ و طراحی بسیار زیبا مشاهده می کنید یک نکته بسیار جالبی که نیاز است در اختیار شما کاربران قرار دهیم وجود اپلیکیشن مخصوص اسنوم است که با کمک آن قادر خواهید بود سیستم عامل اسپیکرفون اسنوم مدل C300 را به روزرسانی کنید و از مدیریت برخی از امکانات دستگاه خود بهره مند شوید. عملیات و پیکربندی یا از طریق 7 کلید عملکرد (3 کلید صوتی و همچنین 4 کلید عملکرد لمسی) یا برنامه تلفن هوشمند شخصی انجام می شود. عملکردها از طریق نمایشگرهای وضعیت LED چند رنگ و با اعلام تأیید می شوند.اسنوم از سال ۱۹۹۷ با هدف تولید و توسعه در زمینه سیستم های تلفن تحت شبکه فعالیت خود را در برلین آغاز نمود. این پیشرو در توسعه سیستم های تلفن VoP است.

 

از مهمترین مزیت های محصولات اسنوم هماهنگی بالا با تمامی سیستم های موجود، کیفیت ساخت بسیار بالا، امکانات بالا و طراحی بسیار زیبا و کارآمد می باشد. برند قدرتمند SNOM در سری جدید محصولات خود و در مدل های سری 3 خود از SNOM IO رونمایی کرد. SNOM IO به شما این امکان را می دهد که نرم افزار و اپلیکیشن تلفن دسکتاپ خود را طراحی کنید. شما می توانید آن را بر اساس نیاز خود طراحی کنید. این ویژگی برای اولین بار است که بار در جهان توسط Snom ارائه شده است. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اسپیکرفون اسنوم مدل C300 بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • حالت هندزفری فول دوبلکس
  • اتصال از طریق بلوتوث یا USB
  • دکمه پاور
  • دکمه پاسخ تماس
  • دکمه بلوتوث
  • دکمه تایید
  • دکمه Mute

جهت مشاهده دیتاشیت محصول اسپیکرفون اسنوم مدل C300 کلیک نمایید.

PDF

برند

رنگ

مشکی

محصولات پیشنهادی