سوئیچ شبکه 16 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1381-19FCP

در این قسمت انواع تجهیزات شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت سوئیچ شبکه 16 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1381-19FCP را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 19 پورت
  • دارای 16 پورت poe
  • نوع سوئیچ غیر مدیریتی
  • دارای یک پورت sfp
  • پورت poe آن 10/100

سوئیچ شبکه 16 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1381-19FCP

سوئیچ شبکه 16 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1381-19FCP یک سوئیچ شبکه بسیار هوشمند مدیریت نشده می باشد. این محصول که از قابلیت های کاربردی فراوانی برخوردار است همچنین این محصول تولید شده توسط برند محبوب و پر قدرت ایزیگیگز می باشد. این سوئیچ شبکه از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردار است و دارای 19 پورت می باشد که 16 پورت آن از قابلیت POE بهره می برند. پورت های POE این محصول 10/100 می باشد. از دیگر قابلیت های شگفت انگیز این محصول می توان به دارا بودن یک پورت 10/100/1000 آن اشاره نمود همچنین این سوئیچ دارای یک پورت SFP می باشد.

 در این تصویر سوئیچ شبکه ایزیگیگز EG-SWU-1381-19FCP را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه ایزیگیگز EG-SWU-1381-19FCP را مشاهده می کنید.

همانطور که در بالا گفتیم سوئیچ شبکه 16 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1381-19FCP یک سوئیچ شبکه غیر مدیریتی است که جزء تجهیزات شبکه می باشد. حال ممکن است برای شما عزیزان سوال پیش بیاید که تفاوت های سوئیچ های مدیریتی با سوئیچ غیر مدیریتی چیست. شما کاربران گرامی می توانید سوئیچ های مدیریتی را به گونه ای پیکربندی کنید که بتوانید سوئیچ مدیریت خود را به روشی منحصر به فردی استفاده کنید و عملکرد خاصی در شبکه کامپیوتری خود به همراه داشته باشید. ویژگی دیگری که در سوئیچ های مدیریت می بینیم این است که می توانیم ترافیک شبکه LAN را طبقه بندی و اولویت بندی کنیم، به این معنی که اطلاعاتی که اولویت بیشتری دارند سریعتر منتقل می شوند. اما سوئیچ های کنترل نشده در واقع یک دستگاه plug-and-play هستند، فقط آن را وصل کنید و دستگاه های مورد نظر را وصل کنید تا زمانی که پورت های سوئیچ وصل شوند و کارتان تمام شود.سوئیچ مدیریت نشده در واقع یک دستگاه سخت افزاری در شبکه است که بین دستگاه های مختلفی که در شبکه هستند ارتباط برقرار می کند، این سوئیچ ها دقیقاً طبق برنامه ریزی سازنده کار می کنند و شما نمی توانید آنها را پیکربندی کنید. معمولاً زمانی از این سوئیچ ها در شبکه استفاده می کنیم که قصد اعمال پیکربندی خاصی در شبکه را نداشته باشیم، در چنین شرایطی و اگر نیازی به پیکربندی و ویژگی خاصی در شبکه خود نداشته باشیم و در واقع هدف فقط این است که برقراری ارتباط بین چندین دستگاه، پیشنهاد می کنیم در صورت پشتیبان گیری شبکه، باید از یک سوئیچ مدیریت نشده استفاده کنید. تنها کاری که این سوئیچ در شبکه انجام می دهد ارسال بسته اطلاعاتی یک دستگاه خاص دریافت کننده است و با شناسایی دستگاه گیرنده منتقل می کند. حال اگر شبکه کوچکی دارید می توانید از این سوئیچ استفاده کنید اما اگر قصد دارید تنظیمات خاصی مانند Vlaning در شبکه داشته باشید باید سوئیچ مدیریتی تهیه کنید.

شرکت توسعه انتقال داده آرکا با شماره ثبت 546976 و شناسه ملی 14008605827 با سرمایه گذاری بخش خصوصی و جمعی از متخصصان حوزه فناوری اطلاعات کشور با هدف تامین نیاز بازار داخلی به تجهیزات و راهکارهای مقرون به صرفه در حوزه تجهیزات و راهکارهای فناوری اطلاعات، انتقال داده و مخابرات همراه با بومی‌سازی فناوری‌های ارتباطی و مخابراتی و پس از چندین سال تحقیق ایجاد شده است و برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده، طرح تفصیلی مرحله به مرحله اجرا می‌شود. گام اول بررسی نیازهای بازار است. تحقیقات گسترده در راستای انتخاب راهکارها و فناوری های تجاری مناسب و با کیفیت، برندسازی و در نهایت ایجاد بازار و ارائه محصول با کیفیت به مصرف کننده ایرانی با ایجاد برند EasyGigs و برندسازی و بازاریابی در کشور اجرا می شود. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از سوئیچ شبکه 16 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1381-19FCP بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 19 پورت
  • دارای 16 پورت poe
  • نوع سوئیچ غیر مدیریتی
  • دارای یک پورت sfp
  • پورت poe آن 10/100
برند

ایزی‌گیگز

پورت SFP

1 پورت

قابلیت رکمونت

دارد

محصولات پیشنهادی