اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل EAP115

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تی پی لینک TP link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل EAP115 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 2 آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 4dBi
  •  دارای 2 پورت اترنت (Gigabit LAN (supports PoE
  • فرکانس باند 2.4GHz~2.4835GHz
  • دارای سرعت بیسیم بالا
  • پشتیبانی PoE

اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل EAP115

اکسس پوینت بی سیم تی پی لینک مدل EAP115 محصولی خوب و هوشمند از شرکت تی پی لینک است که با کارایی سیستم مدیریت متمرکز پشتیبانی POE ابزاری ایده آل برای کاربران خواهد بود و یکی از ویژگی های کلیدی این اکسس پوینت Load Balancing برای محدود کردن دسترسی کاربران است. این دستگاه به کاربرانی که به عنوان مهمان به شبکه متصل هستند اجازه می دهد تا پس از احراز هویت به شبکه Wi-Fi دسترسی داشته باشند و با افزودن قابلیت SMS و احراز هویت فیس بوک، این درگاه ساده تر شده و نیازهای کاربران را بیش از پیش برآورده می کند.

اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل EAP115 قابلیت استفاده به عنوان تکرار کننده و رساندن سیگنال بی سیم به نقاط کور را دارد و نقطه دسترسی EAP115 از استاندارد بی سیم (IEEE 802.11n, 11g, 11b) پشتیبانی می کند و دارای فرکانس باند 2.4GHz~2.4835GHz است و می تواند حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه را در شبکه محلی به ارمغان بیاورد که چنین سرعتی در یک شبکه بی سیم برای تماشای تلویزیون اینترنتی، انجام بازی های آنلاین و انتقال فایل ها با سرعت بالا در محیط های خانگی کافی است و فعالیت در حالت‌های اکسس‌پوینت، روتر، کلاینت و رپیتر را راحت کرده است و برای آشنایی بهتر اکسس پوینت میتوانید به مقاله فرق اکسس پوینت با مودم و روتر چیست مراجعه نمایید.

 در این تصویر اکسس پوینت تی پی لینک EAP115 را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت تی پی لینک EAP115 را مشاهده می کنید.

اکسس پوینت بیسیم EAP115 دارای 1 عدد پورت گیگابیت (Gigabit LAN (supports PoE و نشانگر LED با قابلیت نمایش اعلام وضعیت خاموش یا روشن بودن دستگاه و 2 عدد آنتن داخلی با قدرت گیرندگی Internal 2* 4dBi Omni میباشد که در ابعاد (189.4×172.3×29.5) میلیمتر و به رنگ سفید تولید شده است. همچنین این محصول دارای امنیت بالایی است که با استفاده از کلید WPS، می توان شبکه بی سیم امن را با خیال راحت و سریع راه اندازی کرد و بهره برده از سیستم عامل (Microsoft Windows 10/8/7/Vista/XP) و امنیت سیستم (Captive Portal Authentication / Access Control / Wireless Mac Address Filtering / Wireless Isolation Between Clients / SSID to VLAN Mapping / Rogue AP Detection / 802.1X Support / 64/128/152-bit WEP / WPA / WPA2-Enterprise,WPA-PSK / WPA2-PSK) و گواهی‌نامه‌های ( CE, FCC, RoHS) است که قابل نصب روی سقف یا دیوار میباشد که در دمای 0 تا 40 درجه سانتیگراد کار میکند.

مشخصات اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل EAP115

اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل EAP115 دارای عملکرد Power over Ethernet (PoE) است که به کابل‌های شبکه شما اجازه می‌دهد برق را حمل کنند، بنابراین به هم ریختگی کابل‌ها را به حداقل می‌رسانید و این یکی دیگر از دردسرهای سخت افزاری است که هنگام کار با سیستم مدیریت متمرکز خود لازم نیست نگران آن باشید. دستورالعمل های پیکربندی را در برنامه رایگان Omada دنبال کنید تا در عرض چند دقیقه راه اندازی شود. Omada به کاربر این امکان را می دهد تا تنظیمات را پیکربندی کند، وضعیت شبکه را نظارت و مشتریان را مدیریت کند، که همه اینها از طریق یک تلفن هوشمند یا رایانه امکان پذیر میباشد.

پلتفرم شبکه تعریف شده نرم افزاری Omada (SDN) دستگاه های شبکه از جمله نقاط دسترسی، سوئیچ ها و دروازه ها را ادغام می کند و شبکه تجاری قدرتمند را با راندمان بالاتر، امنیت بالاتر و قابلیت اطمینان بالاتر تضمین می کند. پورتال Asir کمک می کند تا فقط مهمانان مجاز برای استفاده از شبکه حفظ شوند و دستگاه هایی را با روش احراز هویت راحت و کاربرپسند برای اعطای دسترسی به Wi-Fi ارائه می دهد. افزودن اس ام اس و احراز هویت فیس بوک، پورتال Asir را حتی بیشتر ساده می کند تا اتصال را ساده کرده و تجارت کاربران را تقویت کند و به راحتی بر روی دیوار و سقف هر مکانی نصب می شود و برق شبکه از نقطه دسترسی از طریق پورت اترنت PoE به کابل های شبکه منتقل می شود که بنابراین سردرگمی کابل ها را به حداقل میرساند و هیچ مشکل سخت افزاری دیگری در حین کار با سیستم نخواهید داشت.

حداکثر نرخ سیگنال بی سیم، نرخ های فیزیکی است که از مشخصات استاندارد IEEE 802.11 مشتق شده است. توان عملیاتی واقعی داده های بی سیم و پوشش بی سیم تضمین نشده است و در نتیجه 1) عوامل محیطی، از جمله مصالح ساختمانی، اشیاء فیزیکی و موانع، 2) شرایط شبکه، از جمله تداخل محلی، حجم و تراکم ترافیک، مکان محصول، متفاوت خواهد بود. پیچیدگی شبکه و سربار شبکه و 3) محدودیت های مشتری، از جمله عملکرد رتبه بندی شده، مکان، اتصال، کیفیت و شرایط مشتری. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل EAP115 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن تحت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 2 آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 4dBi
  •  دارای 2 پورت اترنت (Gigabit LAN (supports PoE
  • فرکانس باند 2.4GHz~2.4835GHz
  • دارای سرعت بیسیم بالا
  • پشتیبانی PoE
برند

تی پی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی