اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل CPE610

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تی پی لینک TP link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل CPE610 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 2×2 MIMO جهت دار با قدرت گیرندگی 23dBi
  •  دارای 1 پورت اترنت 10/100 (LAN)
  • فرکانس باند 5.15GHz~5.85GHz
  • دارای محافظ خارجی آنتن:‌ پلاستیک پایدار شده PC
  • محل قرارگیری میله

معرفی اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل CPE610

اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل CPE610 بهره برده از آنتن 2×2 MIMO جهت دار 23dBi و یک بازتابنده فلزی اختصاصی، ایده آل برای استفاده در مسافت های طولانی هدایت پرتو عالی، تاخیر بهبود یافته و حذف نویز قطعات نوآورانه قفل ضربه ای باعث مونتاژ سریع می شوند و طراحی ساختاری محکم اکسس پوینت CPE610 را حتی در بادهای شدید پایدار نگه می دارد و دارای محفظه مقاوم و بسیار قوی در برابر آسیب ها میباشد که IP65 ضد آب و هوا به همراه 15 کیلو ولت ESD و 6 کیلو ولت حفاظت در برابر صاعقه و مناسب بودن در همه شرایط آب و هوایی را تضمین می کند و فناوری TP-Link Pharos MAXtream TDMA عملکرد، ظرفیت و تاخیر را بهبود می بخشد.

 در این تصویر اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک CPE610 را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک CPE610 را مشاهده می کنید.

اکسس پوینت مدل CPE610 با 23dBi دارای عملکرد حرفه ای بوده و همراه با طراحی کاربر پسند گزینه ای ایده آل و مقرون به صرفه برای برنامه های شبکه بی سیم در فضای باز تبدیل می کند و در بازار تجهیزات شبکه با (366× 280× 207) میلیمتر ابعاد به فروش می رسد. نرخ داده های بی سیم تا 300 مگابیت بر ثانیه می باشد و از Poive PoE پشتیبانی می کند تا امکان انعطاف پذیری و نصب راحت را فراهم کند. CPE610 دارای حافظه رم 64MB DDR2 RAM,8MB و پردازنده Qualcomm 560MHz CPU, MIPS 74Kc می باشد و به نرم افزار مدیریت متمرکز Pharos Control مجهز است و به کاربران کمک می کند تا به راحتی همه دستگاه های شبکه خود را از طریق یک رایانه مدیریت کنند. عملکردها شامل کشف دستگاه، نظارت بر وضعیت به روزرسانی سیستم عامل و نگهداری شبکه هستند و برای آشنایی بهتر اکسس پوینت میتوانید به مقاله معرفی اکسس پوینت مراجعه نمایید.

این محصول با آداپتور PoE سازگار با سیستم عامل های (Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ or Windows 10, Windows 8, Windows 7, MAC OS, NetWare, UNIX or Linux) می باشد و از دکمه Remote Reset Button، چراغ های LED با نمایش وضعیت سبز بهره برده و با ورودی برق 100 تا 240 ولت AC با فرکانس 50/60Hz و خروجی برق 24 ولت DC با جریان 0.6A به خوبی می تواند کار کند و همچنین مجهز به نرم‌افزار مدیریت متمرکز Pharos Control است که به کاربران کمک می‌کند به راحتی همه دستگاه‌های موجود در شبکه خود را از یک رایانه شخصی مدیریت کنند که این عملکردها شامل کشف دستگاه، نظارت بر وضعیت، ارتقاء سیستم عامل و نگهداری شبکه میباشد. یک رابط بصری مبتنی بر وب – PharOS – یک روش مدیریت جایگزین را ارائه می دهد و به متخصصان اجازه می دهد تا به تنظیمات دقیق تری دسترسی داشته باشند.

ویژگی های اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل CPE610

 در این تصویر اکسس پوینت تی پی لینک CPE610 را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت تی پی لینک CPE610 را مشاهده می کنید.

اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل CPE610 به کاربران خود این اجازه را میدهد تا به راحتی و در هر مکانی که هستند از طریق رایانه شخصی خود شبکه را به راحتی کنترل کنند. حداکثر نرخ سیگنال بی سیم، نرخ های فیزیکی است که از مشخصات استاندارد IEEE 802.11 مشتق شده است. توان عملیاتی واقعی داده های بی سیم و پوشش بی سیم تضمین نشده است و در نتیجه 1) عوامل محیطی، از جمله مصالح ساختمانی، اشیاء فیزیکی و موانع، 2) شرایط شبکه، از جمله تداخل محلی، حجم و تراکم ترافیک، مکان محصول، متفاوت خواهد بود. 3) محدودیت های مشتری، از جمله عملکرد رتبه بندی شده، مکان، اتصال، کیفیت و شرایط مشتری و پیوند نقطه به نقطه پوشش بی سیم را برای کل شفت فراهم می کند و شبکه را به کابین آسانسور تحویل میدهد و دوربین های نظارتی یا علائم دیجیتال را به هم متصل می کند به طوری که می توان ویدیوی بلادرنگ را بدون کابل کواکس سیم کشی سخت مستقیماً از دوربین به ضبط کننده روی دستگاه DVR ضبط کرد.

در ارتباط نقطه به چند نقطه همه کلاینت ها با دستگاه مرکزی ارتباط برقرار می کنند و انتقال همزمان اطلاعات بین این دستگاه ها باعث اختلال در شبکه می شود. با استفاده از گزینه MAXtream، دستگاه ها در این نوع ارتباط افزایش می یابند. نقطه دسترسی CPE610 نقشه های گوگل را ادغام می کند، توپولوژی شبکه بلادرنگ است و مدیریت دستگاه ها خاص تر، پیشرفته تر و دقیق تر است. موقعیت، وضعیت و پوشش واقعی هر دستگاه شبکه به طور مداوم بر روی نقشه گوگل نمایش داده می شود و اطلاعات دقیق تری برای مدیریت و گسترش شبکه و دستگاه ها ارائه می دهد و Pharos Control 2.0 از میزبانی مرورگر/سرور برای راحتی بیشتر سیستم عامل کند (ویندوز و لینوکس) استفاده می کند.

با ادغام نقشه های گوگل، نقطه دسترسی اکسس پوینت CPE610 بلادرنگ دارای توپولوژی شبکه میشود که مدیریت دستگاه را خاص تر، پیشرفته تر و دقیق تر میکند. موقعیت واقعی، وضعیت و پوشش هر دستگاه شبکه به طور مداوم بر روی نقشه گوگل نمایش داده می شود که اطلاعات دقیق تری برای مدیریت و گسترش شبکه و دستگاه ها ارائه میدهد به طوری که قبل از ایجاد اختلال برای کاربران و شبکه به مدیر شبکه اطلاع داده شود. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل CPE610 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع کیستون شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای آنتن 2×2 MIMO جهت دار با قدرت گیرندگی 23dBi
  •  دارای 1 پورت اترنت 10/100 (LAN)
  • فرکانس باند 5.15GHz~5.85GHz
  • دارای محافظ خارجی آنتن:‌ پلاستیک پایدار شده PC
  • محل قرارگیری میله
برند

تی پی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی