سوئیچ شبکه 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-10FGP

در این قسمت انواع تجهیزات شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت سوئیچ شبکه 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-10FGP را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ هوشمند غیرمدیریتی آپلینک 10/100 گیگابیتی
  • دارای 10 پورت که 8 پورت آن دارای قابلیت POE و 2 پورت Uplink
  • پشتیبانی از پورت رو به بالا MDI/MDIX خودکار
  • پشتیبانی از پروتکل استاندارد IEEE 802.3 af/at
  • حداکثر توان خروجی PoE آن 96 وات

معرفی سوئیچ شبکه 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-10FGP

سوئیچ شبکه 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-10FGP یک سوئیچ شبکه هوشمند مدیریت نشده 8 پورت 10/100 با لینک های Uplink گیگابیتی (2x1G) است. این محصول دارای سه حالت کار، دارای 4 حالت کار، حالت AI VLAN، حالت نظارت تصویری AI Extend، حالت AI PoE، حالت AI QoS می باشد. همه پورت ها به صورت پیش فرض برای برقراری ارتباط آزاد هستند. وقتی که این محصول در حالت AI VLAN می باشد، 1-8 پورت از یکدیگر جدا شده اند که می تواند به طور موثر طوفان های شبکه را مهار کرده و عملکرد شبکه را بهبود بخشد. در حالت AI Extend فاصله انتقال موثر 1-8 پورت می تواند به 250 متر برسد که برای نظارت از راه دور و منبع تغذیه مناسب است. در حالت منبع تغذیه هوش مصنوعی، سوئیچ به طور خودکار وضعیت کار دستگاه PD را تشخیص می دهد و متوجه می شود که دستگاه غیرعادی است، به طور خودکار دستگاه را راه اندازی مجدد می کند. سوئیچ شبکه یکی از پرکاربردترین تجهیزات شبکه بوده که گره ها یا سیستم های کاربران را در شبکه های محلی به هم متصل می کند و باعث اتصال شبکه آنها می شود.

 در این تصویر سوئیچ شبکهEG-SWU-1301-10FGP را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکهEG-SWU-1301-10FGP را مشاهده می کنید.

سوئیچ شبکه، دستگاه‌های درون یک شبکه (شبکه محلی یا LAN) را به هم متصل کرده و داده و اطلاعات را از دستگاه‌ها به یک دیگر ارسال می‌کند. برخلاف روتر، سوئیچ فقط داده ها را به دستگاهی که برای آن در نظر گرفته شده است، که ممکن است سوییچ دیگر، روتر یا کامپیوتر باشد، ارسال می کند. روترها این کار را با اتصال به شبکه‌ های مختلف و ارسال داده‌ ها از شبکه به شبکه، از جمله شبکه‌ های محلی، شبکه‌ های گسترده (WAN) یا سیستم‌ های مستقل انجام می دهند. نحوه عملکرد یک سوئیچ شبکه به گونه ای است که از هر سیستم یک کابل شبکه به سوئیچ کشیده شده و زمان ارسال اطلاعات از یک کامپیوتر به دستگاه دیگر، اطلاعات توسط سوئیچ دریافت شده و سپس به مقصد اصلی ارسال می شود. برای آشنایی یهتر با عملکرد سوئیچ شبکه به مقاله عملکرد سوئیچ شبکه مراجعه فرمایید. به بیان دیگر سوئیچ شبکه تجهیزاتی است که به دو یا چند دستگاه فناوری اطلاعات مانند رایانه اجازه می دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این محصول سوئیچ شبکه 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-10FGP از نوع سوئیچ های غیر مدیریتی می باشد.سوئیچ مدیریت نشده ساده است و دستگاه های اترنت را با پیکربندی ثابتی به هم متصل می کند که نمی توان هیچ تغییری در آن ایجاد کرد. اغلب برای شبکه های کوچک یا برای افزودن گروه های موقتی از سیستم ها به یک شبکه بزرگتر از سوئیچ های غیر مدیریتی استفاده می شود. از طرف دیگر، یک سوئیچ مدیریت شده همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات شبکه LAN خود را مدیریت، پیکربندی و نظارت کنید. از جمله، کنترل ترافیک LAN، اولویت بندی کانال های خاص و ایجاد شبکه های محلی مجازی جدید برای جدا نگه داشتن گروه های کوچکتر از دستگاه ها را ایجاد می کند. سوئیچ های مدیریت شده همچنین ویژگی های افزونگی را ارائه می دهند که در صورت خرابی دستگاه یا شبکه، داده ها را کپی و بازیابی می کند.

این محصول سوئیچ شبکه EG-SWU-1301-10FGP از پروتکل استاندارد IEEE 802.3 af/at پشتیبانی می‌کند، که می‌تواند به طور خودکار دستگاه های PD را شناسایی و شناسایی کرده و برق را تامین می کند، بنابراین نگران دستگاه های PoE یا غیر PoE نباشید که می توانند به استانداردهای خصوصی آسیب بزنند. در حالت AI QoS زمانی که دستگاه برای روان‌ تر کردن ویدیو فشرده شود، داده‌های ویدیو ترجیحاً پردازش می‌شوند. این محصول دارای 8 پورت PoE است که این قابلیت باعث شده نیروی لازم برای راه اندازی دستگاه های دیگر را از طریق کابل اترنت ایجاد شود. به عبارت ساده، این دستگاه خود از منبع تغذیه اصلی و با کمک PoE تغذیه می شود و در عین حال این دستگاه ها می توانند برق سایر تجهیزات متصل به آن مانند دوربین و گوشی را نیز تامین کنند. در ادامه برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه 8 پورت POE ایزیگیگز EG-SWU-1301-10FGP آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و ترانک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ هوشمند غیرمدیریتی آپلینک 10/100 گیگابیتی
  • دارای 10 پورت که 8 پورت آن دارای قابلیت POE
  • قدرت تشخیص خودکار پورت
  • خاموش کردن و راه اندازی مجدد دستگاه در صورت یافتن دستگاه مرده
  • شناسایی و شناسایی خودکار دستگاه های PD مطابق با پروتکل IEEE 802.3 af/at و منبع تغذیه
  • پشتیبانی از پورت رو به بالا MDI/MDIX خودکار
  • قدرت هوشمند و حداقل مصرف، تضمین نیاز PD
  • سیستم سوئیچینگ ذخیره سازی رو به جلو
برند

ایزی‌گیگز

قابلیت رکمونت

ندارد

محصولات پیشنهادی