اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل TL-WA5110G

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تی پی لینک TP link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل TL-WA5110G را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 آنتن قابل جدا شدن Omni Directional- RP-SMA با قدرت گیرندگی 4dBi
  •  دارای 1 پورت اترنت 10/100 (LAN)
  • فرکانس باند 2.4GHz~2.4835GHz
  • سرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه
  • دارای سرعت بیسیم بالا

معرفی اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل TL-WA5110G

اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل TL-WA5110G توسط TP-Link به ویژه برای شبکه های اداری کوچک و خانگی طراحی شده است. می توان از این اکسس پوینت برای اتصال چندین دستگاه دارای اترنت به یک شبکه بی سیم استفاده کرد و عملکردهای Wireless Access Point، WISP Client، Firewall و Router را ادغام کرد و نقطه دسترسی بی سیم TL-WA5110G 54M با بیشترین امنیت بی سیم، اقدامات حفاظتی متعددی را ارائه می دهد. می‌توان آن را طوری تنظیم کرد که پخش نام شبکه بی‌سیم (SSID) را خاموش کند تا فقط ایستگاه‌هایی که SSID دارند وصل شوند و همچنین شامل یک آنتن خارجی 4dBi قابل جدا شدن است که برای افزایش برد بی سیم تا 31.1 مایل (50 کیلومتر) قابل تعویض با آنتن های جهت دار بالا می باشد.

پیکربندی TP LINK TL-WA5110G با پشتیبانی از راه اندازی سریع آسان است. پیام های گام به گام کاربر پسند ارائه شده است تا بتوانید به راحتی اینترنت را پیکربندی کرده و به سرعت به اشتراک بگذارید و حالت های AP، AP Router، AP Client Router (WISP Client)، WDS Bridge و Repeater همگی پشتیبانی می شوند. این برنامه‌های بی‌سیم مختلف را قادر می‌سازد تا تجربه‌ای پویاتر و جامع‌تر ارائه دهند. حالت‌های عملیاتی متعدد نیز هنگام پیکربندی شبکه‌های بی‌سیم در مناطق صعب العبور و حذف مناطق مرده بی‌سیم عالی هستند. رمزگذاری‌های WPA/WPA2 ایجاد شده توسط گروه صنعتی Wi-Fi Alliance را ارائه می‌کند و قابلیت تفسیر و امنیت WLAN را ارتقا می‌دهد. نشان داده شده است که WPA2 از رمزگذاری های WEP ایمن تر است. این نه تنها سریع‌تر از راه‌اندازی امنیتی معمولی است، بلکه از این نظر راحت‌تر است که نیازی به به خاطر سپردن رمز عبور نیست و برای آشنایی بهتر اکسس پوینت میتوانید به مقاله فرق اکسس پوینت با مودم و روتر چیست مراجعه نمایید.

 در این تصویر اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک TL-WA5110G را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک TL-WA5110G را مشاهده می کنید.

اکسس پوینت بیسیم TL-WA5110G همچنین ایزوله مشتری بی سیم را فراهم می کند که در آن دو دستگاه متصل از طریق WLAN نمی توانند یک پیوند مستقیم نقطه به نقطه برای اشتراک گذاری اطلاعات ایجاد کنند. از PPPoE و همچنین DHCP و تنظیمات IP استاتیک پشتیبانی می کند. به عنوان یک روتر، از NAT و سرور داخلی DHCP پشتیبانی می کند و می تواند از مسیریابی استاتیک و قابلیت عبور VPN پشتیبانی کند. همچنین سرورهای DMZ و مجازی را فراهم می کند که آن را به یک راه حل واقعی سازمانی تبدیل می کند. در مواردی که انتقال داده های بی سیم از راه دور ضروری است، TL-WA5110G علاوه بر اجزای داخلی عالی، ایستگاه های پایه سری فاروس همچنین دارای طراحی خاص، محفظه های ضد آب و هوا و قابلیت PoE هستند و در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی انواع رک بپردازیم و برای خرید میتوانید به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 1 آنتن قابل جدا شدن Omni Directional- RP-SMA با قدرت گیرندگی 4dBi
  •  دارای 1 پورت اترنت 10/100 (LAN)
  • فرکانس باند 2.4GHz~2.4835GHz
  • سرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه
  • دارای سرعت بیسیم بالا
برند

تی پی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی