اکسس پوینت بیسیم زایکسل مدل NWA5123-AC

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه زایکسل Zyxel را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت اکسس پوینت بیسیم زایکسل مدل NWA5123-AC  را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 2 آنتن داخلی 3dbi و 4dbi با پوشش دهی بالا
  • فرکانس بیسیم 2.4 GHz
  • دارای 1 پورت اترنت 10/100/1000
  • قابلیت پشتیبانی از مدیریت CAPWAP
  • مناسب استفاده در فضای داخلی Indoor 
  • قابلیت انتقال اطلاعات به صورت وایرلس (AC1200)

معرفی اکسس پوینت بیسیم زایکسل مدل NWA5123-AC

اکسس پوینت بیسیم زایکسل مدل NWA5123-AC دارای پشتیبانی از استانداردهای وایرلس 802.11a/b/g/n و کارکردن در هر دو فرکانس 2.4GHz و 5GHz به صورت همزمان می باشد. این اکسس پوینت مدیریت اتصال دستگاه‌های وایرلس از طریق MAC address filtering را به خوبی انجام میدهد. قابلیت کار کردن روی Modeهای Standalone AP و Managed AP را دارا است. دارای دو آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 5dbi و 6dbi است که پوشش دهی بالا را ایجاد می کنند. یک عدد پورت LAN 10/100/1000 با قابلیت POE دارد. اطلاعات به صورت وایرلس (AC1200) منتقل می کند. از مدیریت CAPWAP پشتیبانی می کند. بر روی سقف و دیوار قابل نصب است. دارای کلید روشن و خاموش کردن دستگاه (Power On/Off) می باشد. از استاندارد IEEE 802.11a/ac/af/b/g/n پشتیبانی می کند. در ادامه برای خرید انواع اکسس پوینت کلیک کنید.

در این تصویر اکسس پوینت بیسیم زایکسل مدل NWA5123-AC را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت بیسیم زایکسل مدل NWA5123-AC را مشاهده می کنید.

نقطه دسترسی یکپارچه یک راه حل WLAN بسیار مقاوم در آینده است که برای رشد تجارت، مصارف سازمان ها و آموزش عالی است. محیط ها با طراحی AP مستقل/مدیریت شده 2 در 1، کاربران می توانند در ابتدا از آن به عنوان یک AP مستقل استفاده کنند و آن را به یک کنترلر مدیریت تبدیل کنند. AP زمانی که تقاضای Wi-Fi افزایش می یابد. سری با پیشرو در صنعت طراحی شده است. فن آوری برای ارائه کیفیت بی سیم بدون مشکل برای کاهش هزینه های IT وجود دارد. آنتن‌های تعبیه‌شده و خروجی سیگنال به‌خوبی تنظیم شده‌اند تا آسان‌تر شوند. دارای برنامه ریزی RF و حداکثر پوشش سیگنال است. همچنین از چنین ویژگی هایی پشتیبانی می کند. دارای طراحی سقفی و دیواری است که با محیط های مختلف ترکیب می شود.اکسس پوینت بیسیم زایکسل مدل NWA5123-AC که 300 گرمی است و با ابعاد 54.5 × 140 × 140 میلیمتر در دسترس کاربران قرار گرفته است، تولید زایکسل است. Zyxel Networks بیش از 30 سال است که با تکیه بر نوآوری و خدمات مشتری محور از روز اول، کاربران تجاری و خانگی را آنلاین می کند. ما به ترویج خلاقیتی که نیازهای مشتریان را برآورده می کند، ادامه می دهیم. از زمانی که ما اولین مودم 3 در 1 داده/فکس/صدا را در جهان در سال 1992 توسعه دادیم، این روحیه هرگز تغییر نکرده است. ما شبکه‌های فردا را می‌سازیم، به باز کردن پتانسیل‌های جهان و رفع نیازهای محل کار مدرن کمک می‌کنیم. قدرت بخشیدن به افراد در محل کار، زندگی و بازی. ما در کنار مشتریان و شرکای خود می ایستیم تا رویکردهای جدیدی برای شبکه سازی به اشتراک بگذاریم که توانایی های آنها را آشکار می کند.

امروزه سرعت دیگر برای وای فای مسئله ای نیست، اما پوشش هنوز هم وجود دارد. یعنی مسافت بیشتر باعث افت شدید توان عملیاتی می شود. توان خروجی تقویت‌شده اکسس پوینت بیسیم زایکسل مدل NWA5123-AC توان عملیاتی را در همان فاصله بهبود می‌بخشد و بنابراین پوشش را در مقایسه با سایر APها با قدرت خروجی منظم افزایش می‌دهد. حتی با وجود همین تعداد AP مستقر شده، کاربران همچنان می توانند از عملکرد بهتری در پوشش برخوردار شوند. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت بیسیم زایکسل مدل NWA5123-AC بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع نگه دارنده کابل به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 2 آنتن داخلی 3dbi و 4dbi با پوشش دهی بالا
  • فرکانس بیسیم 2.4 GHz
  • دارای 1 پورت اترنت 10/100/1000
  • قابلیت پشتیبانی از مدیریت CAPWAP
  • مناسب استفاده در فضای داخلی Indoor 
  • قابلیت انتقال اطلاعات به صورت وایرلس (AC1200)
برند

زایکسل

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی