اکسس پوینت بیسیم دوباند تی پی لینک مدل EAP330

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تی پی لینک TP link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت بیسیم دوباند تی پی لینک مدل EAP330 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 3 آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 7dBi
  •  دارای 2 پورت اترنت (Gigabit LAN (supports PoE
  • فرکانس باند 2.4GHz~5GHz
  • دارای سرعت بیسیم بالا
  • مدیریت بستر وب و هشدار از طریق ایمیل
  • دارای امکانات مدیریتی متنوع و مدیریت MAC Access

معرفی اکسس پوینت بیسیم دوباند تی پی لینک مدل EAP330

اکسس پوینت بیسیم دوباند تی پی لینک مدل EAP330 با داشتن نرم افزار کنترلر EAP رایگان و با کاربری آسان اکسس پوینت TP LINK به کاربران اجازه می دهد صدها EAP TP LINK را در چندین سایت با کنترل کننده در یک مکان واحد مدیریت و نظارت کنند. توانایی کنترل، تنظیم و تجسم کل شبکه از هر کامپیوتر متصل، مدیریت متمرکز وای فای تجاری را کارآمدتر و مقرون به صرفه تر از همیشه می کند. پورتال Captive یک روش راحت برای احراز هویت برای مهمانان Wi-Fi فراهم می کند و یک پورتال محصور از کاربران می‌خواهد تا قبل از اجازه دسترسی به شبکه، اقدامات خاصی را انجام دهند. اقدام مورد نیاز باید توسط یک سرور پورتال خارجی یا پایگاه داده سفارشی شده توسط مدیر تأیید شود که می تواند به سادگی مشاهده و موافقت با یک خط مشی استفاده قابل قبول یا وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور باشد.

در این تصویر اکسس پوینت دوباند تی پی لینک مدل EAP330 را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت دوباند تی پی لینک مدل EAP330 را مشاهده می کنید.

طراحی کم مشخصات EAP و شاسی نصب آسان، نصب دستگاه را بر روی هر سطح دیوار یا سقف آسان می کند و به آن اجازه می دهد با اکثر سبک های دکوراسیون داخلی ترکیب شود که ترکیب نسل بعدی Wi-Fi 802.11ac و فناوری پیشرفته MIMO و TurboQAM به دستگاه‌های سری EAP اجازه می‌دهد تا یک تجربه بی‌نظیر Wi-Fi را ارائه دهند و همچنین APهای سری EAP از Power over Ethernet (PoE) پشتیبانی می‌کنند، که استقرار را بدون دردسر و انعطاف‌پذیر می‌سازد و قابل استفاده برای محیط چند کاربره سری جدید EAP 320/330 با سرعت پیشرفت 11AC، عملکرد وای فای در سطح تجاری، نرم افزار مدیریت متمرکز با استفاده آسان، عملکرد پورتال کارآمد، طراحی با مشخصات پایین و ویژگی پشتیبانی از PoE، توانایی بیشتری در ارائه خدمات با کیفیت بالا دارند. تراکم، سخت‌ترین محیط‌های تجاری، از جمله مدارس، هتل‌ها و شرکت‌ها را ساپورت میکند و برای آشنایی بهتر اکسس پوینت میتوانید به مقاله فرق اکسس پوینت با مودم و روتر چیست مراجعه نمایید.اکسس پوینت بیسیم دوباند تی پی لینک EAP330 دارای 2 عدد پورت گیگابیت (Gigabit LAN (supports PoE و نشانگر LED با قابلیت نمایش اعلام وضعیت خاموش یا روشن بودن دستگاه و 3 عدد آنتن داخلی با قدرت 7dBi میباشد که در ابعاد (36.5 × 193.5 × 220.5) میلیمتر و به رنگ سفید تولید شده است. همچنین این محصول دارای امنیت بالایی است که با استفاده از کلید WPS، می توان شبکه بی سیم امن را با خیال راحت و سریع راه اندازی کرد و بهره برده از سیستم عامل (Microsoft Windows XP, Vista, Windows 7, 8, 10) و امنیت سیستم (Captive Portal Authentication / Access Control / Wireless Mac Address Filtering / Wireless Isolation Between Clients / SSID to VLAN Mapping / Rogue AP Detection / 802.1X Support / 64/128/152-bit WEP / WPA / WPA2-Enterprise,WPA-PSK / WPA2-PSK) و گواهی‌نامه‌های ( CE, FCC, RoHS) است که قابل نصب روی سقف یا دیوار میباشد که در دمای 0 تا 40 درجه سانتیگراد کار میکند.

اکسس پوینت بیسیم دوباندTP LINK EAP330 با هارد ورژن V2، یکی دیگر از اکسس پوینت های Dual Band از برند تی پی لینک (TP LINK) می باشد که مناسب محیط های داخلی (Indoor) بوده و بر روی سقف و دیوار قابل نصب می باشد و این اکسس پوینت قابلیت استفاده به عنوان تکرار کننده و رساندن سیگنال بی سیم به نقاط کور را دارد. نقطه دسترسی EAP330 از استاندارد بی سیم IEEE 802.11n, 11g, 11b, 11a پشتیبانی می کند و دارای فرکانس باند 2.4GHz~5GHz است و می تواند حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه را در شبکه محلی به ارمغان بیاورد که چنین سرعتی در یک شبکه بی سیم برای تماشای تلویزیون اینترنتی، انجام بازی های آنلاین و انتقال فایل ها با سرعت بالا در محیط های خانگی کافی است و فعالیت در حالت‌های اکسس‌پوینت، روتر، کلاینت و رپیتر را راحت کرده است. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت دوباند تی پی لینک EAP330 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع سانترال ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 3 آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 7dBi
  •  دارای 2 پورت اترنت (Gigabit LAN (supports PoE
  • فرکانس باند 2.4GHz~5GHz
  • دارای سرعت بیسیم بالا
  • مدیریت بستر وب و هشدار از طریق ایمیل
  • دارای امکانات مدیریتی متنوع و مدیریت MAC Access
برند

تی پی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی