پاور ماژول 8 پورت رکمونت آماد سیستم

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت پاور ماژول 8 پورت رکمونت آماد سیستم نیز مشاهده نمایید.

  • تعداد پورت: 8 عدد
  • قابل استفاده در تمامی رک‌ ها
  • دارای کلید قطع و وصل برق
  • دارای ارتفاع 1 یونیت
  • ولتاژ 16 آمپر

معرفی پاور ماژول 8 پورت رکمونت آماد سیستم

پاور ماژول 8 پورت رکمونت آماد سیستم قطعه ای است که تعداد 8 پریز برق روی آن قرار گرفته است. پاور ماژول کار تامین برق اجزای داخلی رک را انجام می دهد. رک ها یک محفظه فلزی می باشند که جهت نگهداری سایر تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به اینکه تجهیزات بسیاری در یک شبکه و سیستم وجود دارد که بیشتر آنها نیاز به متصل شدن به برق را دارند. برای جلوگیری از شلوغی و همینطور کمود جا از وسیله ای به اسم پاور ماژول استفاده می شود. پاور ماژول ها از تجهیزات پسیو شبکه هستند که برخی از آنها قابلیت نصب در ساختار رک را دارند. در رک ها از دو نوع پاور ماژول استفاده شده که یکی برای برق شهری و دیگری به برق یو پی اس متصل می شود.

در این تصویر پاور ماژول 8 پورت رکمونت آماد سیستم را مشاهده می کنید.

محصول پاور ماژول 8 پورت رکمونت آماد سیستم همانطور که مشخص است دارای 8 پورت می باشد. پاور ماژول ها در تعداد پورت های مختلف مانند 3 پورت، 6، 8، 12، 24، 32 پورت و… نیز تولید می شوند. بسته به نیاز می توانید پاور ماژول مورد نظر خود را انتخاب کنید. می توان اینگونه گفت که پاور ماژول ها از تجهیزات شبکه بوده که  جهت کنترل برق در دیتا سنترها مورد استفاده قرار می گیرند. پاور ماژول ها دارای انواع مختلفی بوده که بخری رکمونت و برخی غیر رکمونت می باشند. منظور از رکمونت بودن این است که قابلیت نصب در رک را دارند. این محصول از نوع رکمونت بوده که میتوان در رک از آن استفاده کرد. باید دانست که بعضی از پاور ماژول ها برق تحت شبکه LAN یا SNMP نیز می باشند.

با پیچ شدن پاور ماژول در رک همه تجهیزات اکتیو که داخل رک نصب هستند را می توان تغذیه کرد. استفاده از پاور ماژول در رک ها باعث ایجاد زیبایی و صرفه جویی در مکان شده و به هم ریختیگ در رک جلوگیری می کند. انواع تجهیزاتی که در رک نصب شده و نیاز به پاور ماژول دارند، می توان به سوئیچ شبکه ها، پچ پنل ها، روترها و سرورها اشاره کرد. این محصول پاور ماژول 8 پورت رکمونت آماد سیستم قابلیت نصب در رک را دارد. در بیشتر موارد، ماژول اصلی برق دارای مسیری برای جریان ورودی است. در رک ها می توان از دو نوع برق استفاده کرد یکی به برق شهر و دیگری به برق یو پی اس. دستگاه های رک به PDU های مختلف متصل هستند و قادر به انجام بسیاری از عملکردها هستند.

این محصول دارای 8 پورت، کلید قطع و وصل برق، دارای ارتفاع 1 یونیت بوده که ولتاژ آن برابر 16 آمپر، جریان 220 آمپر می باشد. این محصول بر اساس استاندارد 19 اینچ تولیده شده است که سبب شده در تمامی رک‌ ها قابل استفاده باشد. از مزیت های این نوع پاور ماژول ها، تبدیل یک خروجی UPS ولتاژ بالا به چندین خروجی ولتاژ پایین می باشد. بنابراین بهترین نوع ماژول برق، توزیع برق از ژنراتورها یا یو پی اس ها به چندین رک است. این نوع PDU می تواند سطح بار را به صورت محلی نظارت کند که باعث شده از بارگذاری بیش از حد جریان ورودی به تجهیزات دیجیتال در رک جلوگیری شود. در ادامه برخی از ویژگی های محصول پاور ماژول 8 پورت رکمونت آماد سیستم آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • تعداد پورت: 8 عدد
  • استاندارد 19 اینچ
  • قابل استفاده در تمامی رک‌ ها
  • دارای کلید قطع و وصل برق
  • دارای ارتفاع 1 یونیت
  • بدنه‌ ی مقاوم
  • ولتاژ16 آمپر
برند

آماد سیستم

کشور سازنده

ایران

رنگ

مشکی

محصولات پیشنهادی