اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل AP300

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تی پی لینک TP link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل AP300 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 2 آنتن Dual Band با قدرت گیرندگی 5dBi
  •  دارای 1 پورت اترنت (LAN)
  • فرکانس باند 2.4GHz~5GHz
  • سرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه
  • توانایی پخش آنلاین فیلم های 4K
  • حداکثر سرعت انتقال اطلاعات‏‏ 1200 مگابیت بر ثانیه
  • دارای پردازشگر دو هسته ای BroadCom با فرکانس یک گیگاهرتز

معرفی اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل AP300

اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل AP300 محصولی از برند TP LINK می باشد و این اکسس پوینت می تواند چندین SSID را به طور همزمان ایجاد و مدیریت کند و همچنین قابلیت استفاده به عنوان تکرار کننده و رساندن سیگنال بی سیم به نقاط کور را دارد. نقطه دسترسی AP300 از استاندارد بی سیم IEEE 802.11a/ac/b/g/n پشتیبانی می کند و می تواند حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه را در شبکه محلی به ارمغان بیاورد. چنین سرعتی در یک شبکه بی سیم برای تماشای تلویزیون اینترنتی، انجام بازی های آنلاین و انتقال فایل ها با سرعت بالا در محیط های خانگی کافی است با این اکسس پوینت میتوانید وای فای خود را ارتقاء دهید و به آینده سفر کنید و از سرعت فوق العاده بالای آن بهره مند شوید.

کاربر می تواند با استفاده از این محصول دستگاه های مختلفی مانند دوربین دیجیتال، کنسول بازی، چاپگر یا ذخیره سازی NAS را به شبکه متصل کند. اکسس پوینت AP300 دارای سرعت انتقال اطلاعات حداکثر 1900 مگابیت بر ثانیه میباشد و این دستگاه بهره برده از  قابلیت PoE بوده و منبع تغذیه ولتاژ ورودی‏‏ 12 ولت است. این اکسس پوینت دارای فرکانس باند 2.4GHz~5GHz میباشد و همچنین دارای امنیت سیستم ( 64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK / WPA2-PSK) است و طراحی این محصول یکی از ویژگی های آن است که می تواند بسیار مفید باشد و سازگاری با گواهی نامه های CE, FCC, RoHS را دارد و به رنگ مشکی و در ابعاد (44 × 162 × 242 میلی‌متر) تولید میشود و برای آشنایی بهتر اکسس پوینت میتوانید به مقاله معرفی اکسس پوینت مراجعه نمایید.اکسس پوینت تی پی لینک AP300اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل AP300 دارای 1 پورت اترنت (LAN) برای دریافت اینترنت میباشد و همچنین شرکت ساخت آن 2 آنتن خارجی (Omni Directional (RP-SMA با قابلیت جدا شدن برای این محصول در نظر گرفته است که هر کدام دارای قدرت گیرندگی 5dBi هستند. اکسس پوینت AP300 یکی از محصولات حرفه ای این شرکت است که با ویژگی های خوبی که دارد می تواند برای استفاده در اماکن اداری و تجاری مناسب باشد که سازگار با سیستم‌عامل‌های (Microsoft® Windows® 98SE, NT, 2000, XP, Vista or Windows 7, 8, 8.1, 10, Mac® OS, NetWare®, UNIX® or Linux.) است و چندین حالت عملکرد Access Point ،Multi-SSID ،Client ،Universe / WDS Repeater ‌،Bridge with AP را به راحتی پشتیبانی می‌کند.

اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل AP300 دارای LED با قابلیت نمایش وضعیت پورت شبکه ، روشن و خاموش بودن دستگاه، وضعیت اتصال بی‌سیم ( Wi-Fi ) میباشد و دارای کلید ریست و WPS، کلید روشن و خاموش کردن دستگاه (Power On/Off) میباشد که برای دستگاه امر مهمی میباشد. علاوه بر این، با کمک فناوری Beamforming، به افزایش قدرت سیگنال‌های وای‌فای در جهت دستگاه‌های متصل کمک می‌کند و اتصال پایداری را حتی برای مسافت‌های طولانی فراهم می‌کند. اتصال کابل فعلی خود را به یک شبکه بی سیم تبدیل کنید. این اکسس پوینت TP Link به شما امکان می دهد تمام دستگاه های بی سیم مورد علاقه خود را متصل کنید. اولین نقطه شروع برای ارتباط سیستم‌های کامپیوتری به یکدیگر و ایجاد شبکه بزرگی که امروزه اینترنت نام دارد، استفاده از همان زیرساخت‌های پایه مخابراتی بود که از قبل بین خانه‌های افراد وجود داشت. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی انواع تلفن ویپ بپردازیم و برای خرید میتوانید به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 2 آنتن Dual Band با قدرت گیرندگی 5dBi
  •  دارای 1 پورت اترنت (LAN)
  • فرکانس باند 2.4GHz~5GHz
  • سرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه
  • توانایی پخش آنلاین فیلم های 4K
  • حداکثر سرعت انتقال اطلاعات‏‏ 1200 مگابیت بر ثانیه
  • دارای پردازشگر دو هسته ای BroadCom با فرکانس یک گیگاهرتز
برند

تی پی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی