رک outdoor دیواری آماد سیستم 12 یونیت عمق ۶۰ ضد آب

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت رک outdoor دیواری آماد سیستم 12 یونیت عمق ۶۰ ضد آب نیز مشاهده نمایید.

  • سقف دوم شیب دار جدا شونده جهت جلوگیری از نفوذ اب
  • درب جلو تمام فلزی به همراه قفل ریتال با هواکش مخصوص وفیلتر
  • فوم درب جهت حفاظت در مقابل ورود اب و ذرات معلق
  • مجهز به پاور چهار پورت
  • دارای دریچه عبور کابل در کف
  • دارای درپوش در دو مدل ساده و پانچ دار مخصوص گلند

معرفی رک outdoor دیواری آماد سیستم 12 یونیت عمق ۶۰ ضد آب

رک outdoor دیواری آماد سیستم 12 یونیت عمق ۶۰ ضد آب یکی از رک های بیرونی متوسط از ​​برند پر قدرت آماد سیستم می باشد که برای سیستم شما مورد استفاده قرار می گیرد. این قفسه دیواری دارای ارتفاع 12 واحد و عمق 60 سانتی متر می باشد بنابراین وسایل شما باید در این ابعاد قرار بگیرند در غیر این صورت خرید بیهوده ای خواهد بود. این قفسه را می توانید به کمک پایه روی دیوار یا زیر سقف نصب کنید. این رک دارای استاندارد ۱۹ اینچ و امکان نصب تجهیزات ۱۹ اینچ را دارد همچنین از استاندارد IP55 منطبق بر استاندارد IEC529 نیز برخوردار می باشد. با توجه به ابعاد آن می توانید بهترین بازخورد را نسبت به قفسه های خارجی و دیواری از آنها بگیرید. فن های ضد گرد و غبار موجود در این قفسه از ورود گرد و غبار به داخل قفسه جلوگیری می کند و بدنه مقاوم آن می تواند از ورود رطوبت جلوگیری کند.

سقف های شیبدار از باقی ماندن آب بر روی سقف قفسه دیواری 12 واحدی خارجی با عمق 60 سانتی متر جلوگیری می کند. از آنجایی که هوای بیرون شرایط یکسانی ندارد و سرما و گرما را تجربه می کند، برای داشتن هوای مناسب، هم سیستم سرمایشی و هم سیستم گرمایشی باید در داخل رک نصب شوند. که رک بیرونی آماد سیستم بهترین شرایط تهویه را اجرا می کند. رک outdoor دیواری آماد سیستم 12 یونیت عمق ۶۰ ضد آب مجهز به ۴ عدد ریل عمودی با امکان جابجای ریل ها در عمق رک همراه با قفل سویچی می باشد. شما عزیزان می توانید برای آشنایی بهتر با رک ها به مطلب رک شبکه چیست؟ مراجعه فرمایید. از دیگر قابلیت های این رک اوت دور دیواری 12 یونیت آماد سیستم عمق ۶۰ می توان به مجهز بودن به دو عدد فن و فیلتر در سقف رک اشاره نمودتصویر رک outdoor دیواری 12 یونیت آماد سیستم عمق ۶۰ با درب تمام فلزی را مشاهده می کنیدمتعلقات این رک شامل یک بسته پیچ مهره رک می باشد. رک به دو دسته اصلی قفسه های داخلی و قفسه های بیرونی تقسیم می شود. رک های معمولی برای فضاهای داخلی طراحی شده اند به همین دلیل در برابر نفوذ آب و شرایط نامساعد جوی مقاوم هستند جنس بدنه قفسه های گرد به گونه ای ساخته شده است که در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی مقاوم بوده و به مرور زمان فرسوده و خراب نمی شود و به خوبی از تجهیزات گران قیمت شبکه نصب شده در آن محافظت می کند. در حالی که رک Out Door به گونه ای طراحی و ساخته شده است که بتواند از تجهیزات شبکه نصب شده در آن در شرایط نامساعد جوی محافظت کند. در ادامه برخی از ویژگی های محصول رک outdoor دیواری آماد سیستم 12 یونیت عمق ۶۰ ضد آب آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سقف دوم شیب دار جدا شونده جهت جلوگیری از نفوذ اب
  • درب جلو تمام فلزی به همراه قفل ریتال با هواکش مخصوص وفیلتر
  • فوم درب جهت حفاظت در مقابل ورود اب و ذرات معلق
  • مجهز به پاور چهار پورت
  • دارای دریچه عبور کابل در کف
  • دارای درپوش در دو مدل ساده و پانچ دار مخصوص گلند
  • رنگ پودری الکترو استاتیک دو رنگ (۷۰۳۵ RAL)
برند

آماد سیستم

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

نوع رک

outdoor

تعداد یونیت

12 یونیت

عمق

60 سانتی‌متر

محصولات پیشنهادی