اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل CPE210

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تی پی لینک TP link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل CPE210 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 13dBi
  •  دارای 2 پورت اترنت 10/100 (LAN)
  • فرکانس باند 2.4GHz~2.4835GHz
  • سرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه
  • استانداردهای IEEE 802.11a/n
  • دارای سرعت بیسیم بالا

معرفی اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدلCPE210

اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل CPE210 با طراحی فوق العاده و مناسب برای فضاهای بیرونی یکی از بهترین اکسس پوینت ها برای نصب در فضاهای باز و وسیع می باشد. محفظه خارجی این اکسس پوینت به گونه ای طراحی شده که در مقابل ساعقه هم ایمن باشد و دارای فرکانس باند 2.4GHz~2.4835GHz با قاب ضد آب و سخت افزار داخلی آن در برابر دما (30- تا 70 درجه سانتی گراد) مقاوم است که حتی در شرایط آب و هوایی بد نیز می تواند کار کند و همچنین با حفاظت در برابر صاعقه تا 6000 ولت و حفاظت ESD تا 15 کیلو ولت برای محافظت از شما در برابر تهدیدات طوفان، امواج و صاعقه که این به عملکرد قابل اعتماد کمک می کند و تضمین می کند. نیروی CPE210 را میتوان با استفاده از کابل اترنت برای ارسال اطلاعات و الکتریسیته به هر کجا که اکسس پوینت شما تا فاصله 200 فوتی در آن قرار دارد تامین نمود که این به شما این اجازه را می دهد که اکسس پوینت را در موقعیتی که مناسب ترین مکان برای دریافت بهترین سیگنال ممکن، مانند روی دیوار یا سقف دفتر کارتان است قرار دهید.

 در این تصویر اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل CPE210 را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل CPE210 را مشاهده می کنید.

اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل CPE210 با داشتن 1 آنتن داخلی دوقطبی Directional 2×2 با قدرت گیرندگی آنتن 13dBi و 2 پورت اترنت 10/100 LAN کاملاً انعطاف‌پذیر است که چندین حالت فعالیت را دارد که محدوده تحت پوشش آن نیز بسیار وسیع می‌باشد. این اکسس پوینت از استاندارد IEEE 802.11a/n استفاده می‌کند و رابط مدیریت وب این اکسس پوینت کنترل کامل بر روی شبکه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد ولی کانفیگ کردن آن بسیار سخت و دشوار است و پس از هر بار تغییر تنظیمات نیاز میباشد که دستگاه را ری استارت کنیم و استفاده از IP آدرس با استفاده از DHCP بر روی شبکه LAN نیز بسیار سخت است که در این صورت باید از IP استاتیک استفاده کرد. این اکسس پوینت از قابلیت Power Over Ethernet نیز پشتیبانی می‌کند که باعث شده است یک وسیله مناسب برای استفاده در فضای باز باشد و برای اطلاعات بیشتر درباره اکسس پوینت ها به مقاله بهترین اکسس پوینت مراجعه فرمایید.اکسس پوینت تی پی لینک CPE210 درست مانند یک بلندگو که می خواهد صدایش مسافت طولانی را طی کند (سیگنال بی سیم)، این دستگاه نیز قدرت سرعت بالا در یک محدوده برای مسافت های طولانی تر را دارد و به شبکه شما انعطاف پذیری بیشتری می دهد. تضعیف سیگنال در فواصل طولانی با استفاده از حساسیت بالا در RX کاهش می یابد، به این معنی که می توانید در مسافت های طولانی تر سریع تر باشید که به نقطه دسترسی اجازه می دهد تا ضعیف ترین سیگنال ها را درست مانند یک هدست با حساسیت بالا دریافت کند و این دو جنبه با هم تضمین می کنند که سیگنال ها می توانند مسافت های طولانی تری را طی کنند. اکسس پوینت CPE210 بهره برده از امنیت سیستم (15KV ESD Protection 6000V Lightning Protection) با سازگاری با سیستم عامل های (Windows 8, Windows 7, Windows XP, Windows 98SE, Windows NT, MAC OS , NetWare, Unix, Linux) میباشد.

اکسس پوینت بیسیم TP LINK CPE210 با توان انتقال بی‌سیم تا 300 مگابیت بر ثانیه می‌تواند سیگنال قدرتمند و پایداری را برای یک اتصال بی‌سیم در محدوده چندین کیلومتر تولید و دریافت کند و با افزایش مقیاس شبکه، رقابت بی سیم و برخورد بین CPE و ایستگاه های پایه افزایش می یابد. بنابراین، توان عملیاتی واقعی شبکه کاهش یافته و در نتیجه تأثیر جدی بر کاربر نهایی خواهد داشت که برای کاهش این اثرات، نقطه دسترسی بی سیم Tp-Link CPE210 در فضای باز از فناوری MAXtream TDMA استفاده می کند. CPE210 همچنین مجهز به نرم افزار مدیریت متمرکز است که به کاربران کمک می کند تا به راحتی تمام دستگاه های موجود در شبکه خود را از یک کامپیوتر واحد مدیریت کنند و عملکردهایی مانند کشف دستگاه، نظارت بر وضعیت، ارتقاء سیستم عامل و نگهداری شبکه را می توان با کنترل فاروس مدیریت کرد. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل CPE210 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 1 آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 13dBi
  •  دارای 2 پورت اترنت 10/100 (LAN)
  • فرکانس باند 2.4GHz~2.4835GHz
  • سرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه
  • استانداردهای IEEE 802.11a/n
  • دارای سرعت بیسیم بالا
برند

تی پی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی