رک outdoor دیواری آماد سیستم 9 یونیت عمق 60 ضد آب

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت رک outdoor دیواری آماد سیستم 9 یونیت عمق 60 ضد آب نیز مشاهده نمایید.

  • دارای درب جلو تمام فلزی به همراه قفل ریتال با هواکش مخصوص و فیلتر
  • دارای 4 عدد ریل عمودی با امکان جابجای ریل ها در عمق رک
  • دارای دو عدد فن و فیلتر در سقف رک
  • دارای دریچه عبور کابل در کف
  • مجهز به پاور چهار پورت

معرفی رک outdoor دیواری آماد سیستم 9 یونیت عمق 60 ضد آب

رک outdoor دیواری آماد سیستم 9 یونیت عمق 60 ضد آب مجهز به درب جلو تمام فلزی به همراه قفل ریتال با هواکش مخصوص و فیلتر می باشد. رک یک محفظه جهت نگهداری سایر تجهیزات شبکه مانند کانکتورهای شبکه، یو پی اس، روترها، مودم ها، سرورها، سوئیچ شبکه، کابل های شبکه می باشد که در اندازه و ابعاد مختلف تولید می شوند. این محصول دارای اندازه 9 یونیت است که یونیت نشان دهنده ارتفاع قابل استفاده در یک رک می باشد و هر بونیت برابر با 4.44 سانتی متر است. رک ها به دو صورت رک های ایستاده و رک های دیواری تولید می شوند. تفاوت میان رک های دیواری و ایستاده در نوع نصب آنها می باشد که رک های دیواری قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند. این امر سبب شده که استفاده از فضای کف در این نوع از رک ها به حداقل برسد و در نتیجه برای محیط های کوچک و شبکه های خانگی کاربرد دارد.

این محصول از نوع رک های اوت دور است. رک اوت دور در محیط بیرون و مکان هایی که سقف ندارند مانند محیط های باز کارخانه ها، جاده ها و خیابان ها برای نگهداری وسایل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع قفسه ها بر اساس اصول خاصی ساخته می شوند، زیرا این محفظه ها علاوه بر نگهداری تجهیزات از آنها در برابر عوامل محیطی نیز محافظت می کنند. بریا مثال این محصول دارای قابلیت ضد اب می باشد.  همچنین استفاده از رک، تجهیزات را مرتب نگه می دارد و از دسترسی هر شخصی به آن جلوگیری می کند و از دسترسی غیرمجاز به محفظه جلوگیری می کند. برای آشنایی بیشتر به مقاله رک شبکه چیست؟ مراجعه فرمایید. در ساخت این رک ها از استانداردهای خاصی پیروی می کنند تا به درستی از تجهیزات داخلی خود مراقبت کنند. عمق استاندارد این نوع تجهیزات شبکه 80 سانتی متر است. به همین دلیل برای نگهداری تجهیزات در ارتفاع نیز مناسب هستند.

تصویر رک outdoor ایستاده آماد سیستم 9 یونیت عمق 60 با استاندارد 19 اینچ را مشاهده می کنید

تصویر رک outdoor دیواری آماد سیستم 9 یونیت عمق 60 ضد آب با استاندارد 19 اینچ را مشاهده می کنید

همینطور این محصول دارای درپوش در دو مدل ساده و پانچ دار مخصوص گلند، سقف دوم شیب دار جدا شونده جهت جلوگیری از نفوذ اب، مجهز به دو عدد فن و فیلتر در سقف رک، مجهز به ۴ عدد ریل عمودی با امکان جابجای ریل ها در عمق رک، دارای دریچه عبور کابل در کف می باشد. این محصول رک outdoor دیواری آماد سیستم 9 یونیت عمق 60 ضد آب از تولیدات برند ایرانی آماد سیستم می باشد که محصولات آن با طراحی جدید و خلاقانه تولید شده است. خطوط تولید این مجموعه از دستگاه های پیشرفته CNC بهره مند می باشد. این محصول دارای شامل پاور ماژول، پنل روشنایی، فن، خنک کننده، قفل می باشد. باید توجه کرد که برخی از این تجهیزات درون رک قرار می گیرند و فضا را اشغال می کنند.

قفسه ها تمام وسایل شما را در مکانی مرتب و مرتب جمع آوری می کنند و همین امر باعث شده استفاده از قفسه ها مزایای زیادی داشته باشد. این محصول دارای درب جلو تمام فلزی به همراه قفل ریتال با هواکش مخصوص وفیلتر بوده که فوم درب جهت حفاظت در مقابل ورود اب و ذرات معلق می باشد. این محصول در رنگ پودری الکترو استاتیک دو رنگ (۷۰۳۵ RAL) و در وزن 42.300 کیلوگرم تولید شده که در بسته بندی کارتنی به بازار عرضه می شود. در ادامه برخی از ویژگی های محصول رک outdoor دیواری آماد سیستم 9 یونیت عمق 60 ضد آب آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای درب جلو تمام فلزی به همراه قفل ریتال با هواکش مخصوص و فیلتر
  • فوم درب جهت حفاظت در مقابل ورود اب و ذرات معلق
  • دارای درپوش در دو مدل ساده و پانچ دار مخصوص گلند
  • دارای 4 عدد ریل عمودی با امکان جابجای ریل ها در عمق رک
  • استاندارد 19 اینچ و امکان نصب تجهیزات 19 اینچ
  • دارای استاندارد IP55 منطبق بر استاندارد IEC529
  • دارای دو عدد فن و فیلتر در سقف رک
  • دارای دریچه عبور کابل در کف
برند

آماد سیستم

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

نوع رک

outdoor

تعداد یونیت

9 یونیت

عمق

60 سانتی‌متر

محصولات پیشنهادی