رک outdoor دیواری آماد سیستم 7 یونیت عمق 45 ضد آب

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت رک outdoor دیواری آماد سیستم 7 یونیت عمق 45 ضد آب نیز مشاهده نمایید.

  • دارای درب جلو تمام فلزی به همراه قفل ریتال با هواکش مخصوص و فیلتر
  • دارای سقف دوم شیب دار جدا شونده جهت جلوگیری از نفوذ آب
  • دارای 4 عدد ریل عمودی با امکان جابجای ریل ها در عمق رک
  • دارای دو عدد فن و فیلتر در سقف رک
  • دریچه عبور کابل در کف
  • دارای پاور چهار پورت

معرفی رک outdoor دیواری آماد سیستم 7 یونیت عمق 45 ضد آب

رک outdoor دیواری آماد سیستم 7 یونیت عمق 45 ضد آب از نوع رک های دیواری بوده که تولید شده توسط برند ایرانی آماد سیستم می باشد. این برند در آذر 1398 با ایده و تفکر مدیران با تجربه در صنعت قفسه کشور، بر اساس نیاز کشور شروع به تولید به این محصولات با طراحی جدید و خلاقانه کرده است که برای خطوط تولید این مجموعه از دستگاه های پیشرفته CNC استفاده می شود. این محصول رک دارای اندازه و ابعاد 7 یونیت می باشد. باید دانست که واحد اندازه گیری رک ها بر اساس یونیت بیان می شود. هر یونیت معادل 4.44 سانتی متر می باشد که در واقع اندازه یونیت نشان دهنده ارتفاع قابل استفاده در یک رک است. این محصول در رنگ پودری الکترو استاتیک دو رنگ (7035 RAL) و وزن 33.300 کیلوگرم تولید شده است.

رک ها تمام وسایل و تجهیزات شما را در مکانی به صورت مرتب و منظم جمع می کنند و این امر سبب شده تا استفاده از رک ها مزیت های زیادی را داشته باشد. می توان این گونه گفت که رک یک محفظه فلزی بوده که جهت نگدارای سایر تجهیزات شبکه از آن استفاده می شود. رک ها مطابق استاندارد تولید می شوند تا تجهیزاتی که دارای این استاندارد هستند را بتوانند در خود نگهداری کنند. این محصول دارای استاندارد IP55 منطبق بر استاندارد IEC529 است. به تجهیزاتی که قابلیت نصب در رک را داشته باشند، در اصطلاح تجهیزات رکمونت می گویند. این محصول رک outdoor دیواری آماد سیستم 7 یونیت عمق 45 ضد آب دارای استاندارد 19 اینچ بوده و امکان نصب تجهیزات 19 اینچ در آن وجود دارد. شما همراهان گرامی می توانید برای آشنایی بهتر با رک ها به مطلب رک شبکه چیست؟ مراجعه فرمایید.

تصویر رک outdoor دیواری آماد سیستم 7 یونیت عمق 45 ضد آب با درب تمام فلزی را مشاهده می کنید

تصویر رک outdoor دیواری آماد سیستم 7 یونیت عمق 45 ضد آب با درب تمام فلزی را مشاهده می کنید

رک ها در عمق ها و عرض های مختلف تولید می شوند. محصول رک outdoor دیواری آماد سیستم 7 یونیت عمق 45 ضد آب سانتی متری و عرض 60 سانتی متری است. به طور کلی رک ها به صورت رک های ایستاده و رک های دیواری تولید می شوند. رک های دیواری مانند این محصول قابلیت نصب بر روی دیوار را داشته و همینطور رک های ایستاده به صورت عمودی بر روی زمین قرار می گیرند، که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. از دیگر ویژگی های این محصول outdoor بودن آن است. رک اوت دور به قفسه ای اطلاق می شود که در محیط بیرونی و مکان های بدون سقف مانند محیط های باز کارخانه ها، در جاده ها و خیابان ها برای نگهداری تجهیزات مختلف استفاده می شود. رک های اوت دور مطابق با استاندارهای ویژه ای تولید می شوند و باید در برابر عوامل محیطی مختلف مانند گرما، سرما، گرد و غبار و…. مقاوم باشند.

این محصول دارای درب جلو تمام فلزی به همراه قفل ریتال با هواکش مخصوص و فیلتر بوده که جهت حفاظت در مقابل ورود آب و ذرات معلق درب آن دارای فوم است. از دیگر ویژگی های این محصول ۴ عدد ریل عمودی با امکان جابجای ریل ها در عمق رک همراه با قفل سویچی، دو عدد فن و فیلتر در سقف رک، پاور چهار پورت، دریچه عبور کابل در کف، درپوش در دو مدل ساده و پانچ دار مخصوص گلند و سقف دوم شیب دار جدا شونده جهت جلوگیری از نفوذ آب، اشاره کرد. برای انتخاب رک مناسب خود باید به نوع و تعداد تجهیزاتی که دارید و همینطور اندازه و ابعاد آنها توجه کنید تا رکی مناسب با شبکه خود را بتوانید انتخاب کنید. در ادامه برخی از ویژگی های محصول رک outdoor دیواری آماد سیستم 7 یونیت عمق 45 ضد آب آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و سانترال ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • 4 عدد ریل عمودی با امکان جابجای ریل ها در عمق رک همراه با قفل سویچی
  • دارای درب جلو تمام فلزی به همراه قفل ریتال با هواکش مخصوص و فیلتر
  • دارای سقف دوم شیب دار جدا شونده جهت جلوگیری از نفوذ آب
  • دارای دو عدد فن و فیلتر در سقف رک
  • دریچه عبور کابل در کف
  • دارای پاور چهار پورت
برند

آماد سیستم

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

نوع رک

outdoor

تعداد یونیت

7 یونیت

محصولات پیشنهادی