اکسس پوينت سقفی بیسیم تی پی لینک مدل EAP110

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تی پی لینک TP link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوينت سقفی بیسیم تی پی لینک مدل EAP110 را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای 2 آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 4dBi
  • دارای 1 پورت اترنت 10/100 LAN Console
  • فرکانس باند 2.4GHz~5GHz
  • بهره برده از رابط Gigabit LAN (supports PoE)
  • سرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه
  • دارای سرعت بیسیم بالا

معرفی اکسس پوينت سقفی بیسیم تی پی لینک مدل EAP110

اکسس پوينت سقفی بیسیم تی پی لینک مدل EAP110 یک راه حل قابل اعتماد برای استقرار شبکه بی سیم در کسب و کار کاربران می باشد و این اکسس پوینت با استفاده از MU-MIMO به چندین دستگاه اجازه می دهد تا سیگنال Wi-Fi با پهنای باند بالا را همزمان دریافت کند و همچنین با استفاده از Beamforming پوشش و سرعت را بهبود می بخشد با هدایت سیگنال Wi-Fi به طور مستقیم به دستگاه کلاینت منتقل شود. استفاده از تخصیص گروهی به طور خودکار هر دستگاه را در شبکه به بهترین و واضح ترین باند موجود برای بهترین ارتباط متصل می کند و سیستم قدرتمند اعتبار سنجی کاربران میهمان (Captive Portal) را فراهم میکند.

 در این تصویر اکسس پوينت سقفی تی پی لینک EAP110 را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوينت سقفی تی پی لینک EAP110 را مشاهده می کنید.

اکسس پوينت سقفی بیسیم تی پی لینک مدل EAP110 دارای 1 پورت اترنت 10/100 LAN Console است و بهره برده از نشانگر LED با توضیحات اعلام وضعیت خاموش یا روشن بودن دستگاه میباشد. این سری از اکسس پوینت تی پی لینک دارای 2 آنتن داخلی با قدرت 4dBi میباشد که سرعت بی سیم آن 300 مگابیت بر ثانیه است. منبع تغذیه آن PoE یا منبع تغذیه خارجی 12 ولت با شدت جریان 1.5 آمپر و سازگار با سیستم عامل های (Microsoft Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8) و استانداردهای ( IEE802.11n/11g/11b/11a ) است که امر مهمی برای اکسس پوینت ها میباشد و از امنیت بالایی برخوردار است که با استفاده از کلید WPS، می توانید شبکه بی سیم امن خود را با خیال راحت و سریع راه اندازی کنید. این دستگاه هم امکان نصب روی دیوار هم سقف و هم قرارگرفتن روی میز را دارد و این اکسس پوینت مدیریتی برای شرکت های متوسط و کوچک مناسب و کارآمد می باشد و برای اطلاعات بیشتر درباره اکسس پوینت ها به مقاله خرید انواع اکسس پوینت مراجعه فرمایید.اکسس پوينت بیسیم TP LINK EAP110 پشتیبانی از 802.3af و استانداردهای امنیتی بی‌سیم، پشتیبانی از استانداردهای مدیریت، پشتیبانی از هشت SSID و VLAN، شبکه مهمان، مدیریت صدها دستگاه EAP از طریق نرم‌افزار کنترل‌کننده مرکزی، و انتقال برق دستگاه با استفاده از POE Passive تا 100 متر و امکان تنظیم مجدد دستگاه از راه دور؛ راه حل مناسب و قابل اعتمادی برای ایجاد و راه اندازی شبکه بی سیم در محیط های داخلی مانند شرکت ها، هتل ها، مراکز آموزشی و … می باشد. و همچنین دارای یک طراحی فوق العاده جمع و جور و فرکانس باند 2.4GHz~5GHz است و بهره برده از رابط Gigabit LAN (supports PoE) میباشند.

اکسس پوينت سقفی EAP110 با پشتیبانی از استانداردهایش می تواند فضای داخلی گسترده ای را به شبکه بی سيم مجهز کند و از دیگر ویژگی های این اکسس پوینت می توان به قفل سخت افزاری، پشتیبانی از استاندارد امنیت بی سیم WPA/WPA2/WEP/802.1x Radius، ساپورت IPv6 و پشتيبانی از هشت SSID و VLAN برای تفکيک دسترسی های کاربران و ارائه سرويس های مختلف؛ از دیگر ویژگی های EAP110 می باشد اشاره کرد و همچنین دارای یک طراحی فوق العاده جمع و جور و فرکانس باند 2.4 گیگاهرتز است و بهره برده از رابط Gigabit LAN (supports PoE) میباشند. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوينت سقفی بیسیم تی پی لینک مدل EAP110 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن یالینک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای 2 آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 4dBi
  • دارای 1 پورت اترنت 10/100 LAN Console
  • فرکانس باند 2.4GHz
  • بهره برده از رابط Gigabit LAN (supports PoE)
  • سرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه
  • دارای سرعت بیسیم بالا
برند

تی پی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی