پچ کورد دیتالند CAT6 UTP قرمز 30 سانتی

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت پچ کورد دیتالند CAT6 UTP قرمز 30 سانتی را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس مغزی تمام مس
  • نوع پچ کورد UTP
  • انعطاف پذیری بالای روکش
  • دارای رسانایی بالا
  • اتصال سوئیچ شبکه و پچ پنل
  • اتصال کارت شبکه و پریز

مشخصات پچ کورد دیتالند CAT6 UTP قرمز 30 سانتی

پچ کورد دیتالند CAT6 UTP قرمز 30 سانتی یک کابل نوری یا الکتریکی است که برای متصل کردن (پچ کردن) یک وسیله الکترونیکی یا نوری به وسیله دیگر می باشد.  پچ کورد شبکه دیتالند جزء تجهیزات پسیو یک شبکه یا مدار می باشد چون روی جریان تاثیری نمی گذارد. این پچ کابل فقط نقش اتصال بین دو وسیله را بازی می کند. وسایل مختلفی از طریق پچ کورد  دیتالندبه هم متصل می شوند. پچ کوردهای دیتالند معمولا در رنگ های مختلفی تولید می شوند تا به آسانی از هم قابل تشخیص باشند. آنها نسبتا کوتاه هستند و چند متر بیشتر طول ندارند. برای اتصال بین سوئیچ شبکه و پچ پنل و همچنین اتصال بین کامپیوتر (کارت شبکه) و پریز شبکه از پچ کورد استفاده میشود. یکی مهمترین قسمتهای شبکه است که میتواند کارایی شبکه را تحت تاثیر قرار دهد. برای تفاوت پچ کورد و کابل شبکه کلیک کنید.

در تصویر پچ کورد دیتالند CAT6 UTP قرمز 30 سانتی را مشاهده میکنید

جنس این کابل PVC است، تا مقاومت خوبی داشته باشد. ذاتاً در برابر نور خورشید، رطوبت و دود مقاوم بوده و تمامی این خواص باعث می شود که PVC به‌عنوان یک مادۀ مناسب برای روکش کابل شود. تفاوت کابل های STP و UTP در این است که در STP هر زوج سیم، داخل یک شیلد از جنس فلز یا فویل قرار می‌گیرند. در کابل UTP فقط یک شیلد وجود دارد و از کل کابل محافظت می‌کند. رایج‌ترین کابل ارتباطی در حال حاضر، UTP است که این کابل برای انتقال سیگنال صوتی و داده بسیار مناسب محسوب می‌شود و هر چه استاندارد پچ کورد بالاتر باشد، سرعت آن نیز بیشتر می‌شود و از مهم‌ترین عواملی که موقع تهیه این قطعه باید در نظر داشته باشید، متراژ، استاندارد و مقاومت پچ کورد است.یک سوکت RJ-45 یا RJ-11 در هر دو انتهای یک پچ کورد وارد می شود و یک اتصال برقرار می شود.

انواع پچ کورد با اندازه ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارد. پچ کورد با برندهای مختلف داخلی و خارجی در بازار ایران موجود است. معمولا محصولات هر برند ویژگی های خاص خود را دارند و در برخی موارد با خرید پچ کورد شبکه می توان نام برند را از روی ظاهر آن حدس زد. یکی از پرکاربردترین نمونه های پچ کورد پچ کورد Cat6 است که در بازار ایران نیز موجود است. دلیل استفاده گسترده از این محصول سرعت و پهنای باند خوب آن و همچنین مرسوم نبودن استفاده از استانداردهای بالاتر در شبکه هاست. قیمت پچ کورد Cat6 بسته به عواملی مانند سرعت، پهنای باند، اندازه، مواد هسته، غلاف PVC یا LSZH و غیره متفاوت می باشد.

پچ کورد دیتالند CAT6 UTP قرمز 30 سانتی دارای روکش PVC است تا مقاومت ویژه ای از خود نشان دهد. وضعیت تست فلوک می باشد. در رده UTP تولید شده است. این کابل در کلاس cat6 می باشد. کابل cat6 بهبود یافته‌ی کابل‌های cat5 و cat5e است. کابل های cat6 به نسبت کابل cat5، قطر کابل افزایش پیدا کرده است و همینطور افت ولتاژ Cat6 تا حد چشم گیری پایین تر از Cat5 می باشد. همچنین در این قسمت قصد داریم به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد دیتالند CAT6 UTP قرمز 30 سانتی بپردازیم. همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و آی پی فون به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس مغزی تمام مس
  • نوع پچ کورد UTP
  • انعطاف پذیری بالای روکش
  • دارای رسانایی بالا
  • اتصال سوئیچ شبکه و پچ پنل
  • اتصال کارت شبکه و پریز

محصولات پیشنهادی