اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل TL-WA701ND

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تی پی لینک TP link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل TL-WA701ND را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 آنتن خارجی با قدرت گیرندگی 5dBi
  •  دارای 1 پورت 10/100 (LAN)
  • فرکانس باند 2.4GHz~2.4835GHz
  • سرعت بی سیم 150 مگابیت بر ثانیه
  • دارای سرعت بیسیم بالا

معرفی اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل TL-WA701ND

اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل TL-WA701ND که به اختصار AP یا WAP نیز نامیده می شود، یکی از محصولات عالی برند تی پی لینک است. در شبکه های کامپیوتری به مجموعه ای از تجهیزات اطلاق می شود که عملکردی مشابه سوئیچ های شبکه کابلی در شبکه های بی سیم دارند که این به این معنی است که آنها این امکان را ارائه می دهند که می توانید چندین سیستم را از طریق شبکه های بی سیم به یکدیگر متصل کنید. در واقع اکسس پوینت ها در شبکه های بی سیم یا بی سیم استفاده می شوند و برخی از اکسس پوینت ها قابلیت بیشتری دارند و می توان آن ها را طوری پیکربندی کرد که به عنوان تقویت کننده امواج برای استفاده دورتر از امواج استفاده شوند و به این حالت Repeater Mode می گویند.

 در این تصویر اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل TL-WA701ND را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل TL-WA701ND را مشاهده می کنید.

اکسس پوینت تی پی لینک TL-WA701ND می تواند چندین SSID را به طور همزمان ایجاد و مدیریت کند و همچنین قابلیت استفاده به عنوان تکرار کننده و رساندن سیگنال بی سیم به نقاط کور را دارد. نقطه دسترسی آن از استاندارد بی سیم 802.11b/11g/11n پشتیبانی می کند و کاربر می تواند با استفاده از این محصول دستگاه های مختلفی مانند دوربین دیجیتال، کنسول بازی، چاپگر یا ذخیره سازی NAS را به شبکه متصل کند. این دستگاه دارای قابلیت PoE بوده و منبع تغذیه 9 ولت /0.6 آمپر و فرکانس باند 2.4GHz~2.4835GHz و همچنین بهره برده از امنیت سیستم ( 64/128/152bit WEP, WPA, WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK) میباشد که سازگاری با گواهی نامه های CE, FCC, RoHS را دارد و به رنگ سفید و در ابعاد (181 × 125 × 36 میلی‌متر) تولید میشود. برای آشنایی بهتر اکسس پوینت میتوانید به مقاله معرفی اکسس پوینت مراجعه نماییداکسس پوینت بیسیم TL-WA701ND دارای 1 پورت 10/100 (LAN) برای دریافت اینترنت میباشد و همچنین شرکت ساخت آن 1 آنتن خارجی (Omni Directional (RP-SMA با قابلیت جدا شدن با قابلیت جدا شدن برای این محصول در نظر گرفته است که هر کدام دارای قدرت گیرندگی 5dBi هستند. اکسس پوینت TL-WA701ND یکی از محصولات حرفه ای این شرکت است که با ویژگی های خوبی که دارد می تواند برای استفاده در اماکن اداری و تجاری مناسب باشد که سازگار با سیستم‌عامل‌های (Microsoft Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP) است و چندین حالت عملکرد Access Point ،Multi-SSID ،Client ،Universe / WDS Repeater ‌،Bridge with AP را به راحتی پشتیبانی می‌کند.

اکسس پوینت بیسیم TL-WA701ND دارای LED با قابلیت نمایش وضعیت پورت شبکه ، روشن و خاموش بودن دستگاه، وضعیت اتصال بی‌سیم ( Wi-Fi ) میباشد و همچنین دارای کلید ریست و WPS، کلید روشن و خاموش کردن دستگاه (Power On/Off) میباشد که برای دستگاه امر مهمی میباشد و گزینه های رمزگذاری بی سیم چند سطحی را برای جلوگیری از موارد غیرمجاز ارائه می دهد تا به داده های مهم خود دسترسی داشته باشید و از آنها محافظت کنید. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت بیسیم تی پی لینک مدل TL-WA701ND بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای 1 آنتن خارجی با قدرت گیرندگی 5dBi
  •  دارای 1 پورت 10/100 (LAN)
  • فرکانس باند 2.4GHz~2.4835GHz
  • سرعت بی سیم 150 مگابیت بر ثانیه
  • دارای سرعت بیسیم بالا
برند

تی پی لینک

پهنای باند کانال

150Mbps

محصولات پیشنهادی