رک دیواری 5 یونیت آماد سیستم عمق 45

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت رک دیواری 5 یونیت آماد سیستم عمق 45 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای دریچه عبور کابل در سقف، کف و پنل پشت
  • ریل عمودی در طرفین رک برای نصب تجهیزات
  • طراحی جذاب درب جلو با قاب فلزی شیشه ای به منظور افزایش مقاومت و زیبایی ظاهری
  • دارای محل نصب یک عدد فن درسقف رک
  • دارای یک بسته پیچ رول پلاک

معرفی رک دیواری 5 یونیت آماد سیستم عمق 45

رک دیواری 5 یونیت آماد سیستم عمق 45 یکی از رک های برند آماد سیستم است که به دلیل کیفیتی خوبی که دارد سهم قابل توجهی از برند را به خود اختصاص داده است. این امر به دلیل کیفیت بالای محصولات این شرکت است. اگر در این زمینه فعال هستید باید با این شرکت آشنایی داشته باشید زیرا نحوه کار و کیفیت بالای محصولات آن مشخص است. در ادامه به شرح رک دیواری 5 یونیت آماد سیستم عمق 45 می پردازیم. این رک دیواری دارای ارتفاع 5 یونیت بوده و برای نگهداری هرچه بهتر تجهیزات شبکه ساخته شده است. رک دیواری 5 یونیت آماد سیستم عمق 45 می توان برای مجموعه های کوچک یا بزرگ استفاده کرد. قفسه های دیواری با توجه به سایز، کیفیت و مواردی از این قبیل قیمت های متفاوتی دارند. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی برای این محصول ارائه کرد.

در صورت داشتن تجهیزات مناسب، محافظت از سرور و شبکه بسیار ساده است، اما تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مورد تجهیزاتی که برای نگهداری صحیح شبکه خود نیاز دارید اطلاعات کاملی به دست آورید و تحقیقات خود را کامل کنید همچنین خرابی رک یکی از مواردی است که می تواند آسیب بیشتری به شبکه شما وارد کند. رک دیواری 5 یونیت آماد سیستم عمق 45 دارای استاندارد ۱۹ اینچ می باشد. تز دیگر قابلیت های این محصول می  توان به مجهز بودن به درب فریم دارجلو و شیشه ۴mm سکوریت همراه با قفل سویچی اشاره کرد. این قفسه دیواری با عمق 45 سانتی متر می تواند تجهیزات را به خوبی نگه داشته و تهویه مناسبی برای آن فراهم کند و با این کارایی عملکرد شبکه را بهبود می بخشد.در این عکس رک دیواری 5 یونیت آماد سیستم عمق 45 را در رنگ مشکی مشاهده می کنیداگر نگران شبکه و داده های موجود در آن هستید، باید به فکر تهیه یک رک مناسب باشید. توجه داشته باشید که علاوه بر تجهیزات شبکه، خود رک دارای لوازم جانبی است که باید داخل آن قرار گیرد. بنابراین توجه به این تجهیزات ضروری است تا پس از نصب از خرید قفسه ای که انتخاب کرده اید پشیمان نشوید. توجه داشته باشید که قفسه ها برای عملکرد صحیح به تجهیزات خود نیاز دارند. بنابراین تهیه آنها ضروری است. این تجهیزات شامل پاور ماژول، سینی رک، درب رک، فن رک، بلانک پنل رک، لایت پنل رک، مدیریت کابل رک، پیچ و مهره رک می باشد. توجه داشته باشید که تمامی تجهیزات ذکر شده می توانند بر عملکرد قفسه دیواری 5 واحدی با عمق 45 سانتی متر تاثیر بگذارند.

اندازه رک مورد نظر خود را بر اساس بودجه، مکان و نوع شبکه ای که می خواهید راه اندازی کنید، انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اندازه قفسه ای که انتخاب می کنید خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نباشد و تجهیزاتی را که واقعاً به آن نیاز ندارید خریداری نکنید. گفتیم که خرید رک شبکه مزایای زیادی برای شبکه شما دارد. با کمک یک رک می توانید حفاظت بهتری روی تجهیزات شبکه داشته باشید و همه این دستگاه ها را به صورت مرکزی سازماندهی کنید. رک دیواری 5 یونیت آماد سیستم عمق 45 دارلی پنل بغل تک لنگه همراه با ضامن پنل در طرفین رک برای سهولت دسترسی به داخل رک می باشد همچنین این محصول مجهز به پاور چهار پورت می باشد. در ادامه برخی از ویژگی های محصول رک دیواری 5 یونیت آماد سیستم عمق 45 آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن voip به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای دریچه عبور کابل در سقف، کف و پنل پشت
  • ریل عمودی در طرفین رک برای نصب تجهیزات
  • طراحی جذاب درب جلو با قاب فلزی شیشه ای به منظور افزایش مقاومت و زیبایی ظاهری
  • دارای محل نصب یک عدد فن درسقف رک
  • دارای یک بسته پیچ رول پلاک
برند

آماد سیستم

کشور سازنده

ایران

ابعاد

560mm*294mm*450mm

رنگ

مشکی

نوع رک

دیواری

تعداد یونیت

5 یونیت

عمق

45 سانتی متر

فن رک

دارای محل نصب یک عدد فن درسقف رک

متعلقات رک

دارای یک بسته پیچ رول پلاک

محصولات پیشنهادی