پاورماژول 19 پورت اچ پی آسیا

در این قسمت مشخصات تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت پاورماژول 19 پورت اچ پی آسیا را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 19 پورت
  • پاورماژول عمودی
  • مناسب رک ایستاده
  • اندازه کابل 2 متر
  • فضای اشغالی 1 یونیت و 19 اینچ
  • جنس بدنه آلومینیومی و جنس پورت ها پلاستیکی

معرفی پاورماژول 19 پورت اچ پی آسیا

پاورماژول 19 پورت اچ پی آسیا در تایپ عمودی تولید شده است. دارای 2 متر کابل می باشد تا دسترسی به پریز برق آسان تر شود. این پاورماژول خاص رک های ایستاده است. دارای عرض 19 اینچ است. ویژگی 16 آمپر و 220 ولت است. دارای بدنه‌ی از جنس آلومینیوم و پورت‌های برق آن از پلاستیک، ارتفاع 1 یونیت و 2 یونیت است. دارای کلید نئون دار قطع و وصل برق است. پاورماژول های عمودی برای رک های ایستاده مناسب هستند. پاور ماژول های افقی هم برای نصب در رک استفاده می شوند. این نوع پاور ماژول فضای یک یا دو واحد را اشغال می کند. اما پاور ماژول های عمودی در بیرون یا پشت رک استفاده می شوند و برای شبکه های بزرگ مناسب هستند. این نوع پاور ماژول زمانی استفاده می شود که فضای کافی در داخل رک برای نصب پاور ماژول وجود نداشته باشد.

در این تصویر پاورماژول 19 پورت اچ پی آسیا را مشاهده می کنید.

برای انتخاب پاور ماژول مناسب ابتدا باید به اندازه و شکل شبکه توجه کرد و بر اساس آن یکی از انواع پاور ماژول افقی یا عمودی را با تعداد پورت مناسب خریداری کرد. پاور ماژول یکی از لوازم جانبی رک شبکه است که برق تولید نمی کند. اما توان منبع را به صورت مدیریت شده در بین تجهیزات شبکه توزیع می کند. معمولا شبکه های بزرگ منابع برق دیگری برای مواقع اضطراری دارند و استفاده از این تجهیزات می تواند توزیع برق را مدیریت کند. به خصوص انواع هوشمند پاور ماژول ها. یک ماژول برق مناسب به شما امکان نظارت، مدیریت و کنترل قدرت دستگاه های مختلف را می دهد. حتی برخی از مدل های وارداتی امکان کنترل از راه دور را نیز ارائه می دهند. دارای کلید نئون دار قطع و وصل برق است. پاورماژول های عمودی برای رک های ایستاده مناسب هستند.

علت تنوع پاور ماژول‌ها و اختلاف قیمت آن ها به دلایلی همچون شرکت تولیدکننده، تعدادپورت، نوع پورت، مجهز به کلید قطع و وصل جریان برق، داشتن سیم ارت، فیوزدار، ارتفاع است. پاورماژول از تجهیزات اصلی رک است. اکثر پاور ماژول‌ها با استاندارد 19 اینچ رک مطابقت دارند و تعداد یونیت‌ آن‌ها با توجه به تعداد یونیت رک مورد نظر تعیین میشود. هر کدام از از پورت‌های تعبیه‌شده روی پاور ماژول امکان تغذیه‌ی استاندارد یک دستگاه قدرتمند در تجهیزات شبکه را فراهم می کنند. هر چقدر تعداد تجهیزات مصرف‌کننده‌ی برق در رک بیشتر باشد، به همان مقدار به پورت‌های بیشتری نیاز داریم. پس باید از پاور ماژول‌هایی با تعداد پورت بالا استفاده کنیم. پرکاربردترین پاور ماژول‌های رک شبکه پاور ماژول 3 پورت، پاور ماژول 6 پورت، پاور ماژول 8 پورت، پاور ماژول 9 پورت هستند.

پاورماژول 19 پورت اچ پی آسیا در نوع عمودی تولید شده و رکمونت است. برای رک های ایستاده مناسب است. این محصول تولید برند اچ پی آسیا است که با گنجایش بالایی که دارد توانایی پاسخ گویی به نیاز تمام تجهیزات شبکه یک شرکت را دارا است. اچ پی آسیا تولید کننده ی داکت پنل، لایت پنل، پاورماژول و رک و طبقات متحرک است. تنوع زیاد در تولید رک به علاوه ی کیفیت بالا این برند را خوش نام و کاربر پسند کرده است. این پاورماژول دارای عرض 19 اینچ می باشد. مشخصات فنی از قرار 16 آمپر و 220 ولت است. دارای بدنه‌ی از جنس آلومینیوم و پورت‌های برق آن از پلاستیک، ارتفاع 1 یونیت و 2 یونیت می باشد. در ادامه ی مطلب در نظر گرفتیم به بررسی برخی ویژگی های پاورماژول 19 پورت اچ پی آسیا بپردازیم. برای خرید این محصول و اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه کنید.

  • دارای 19 پورت
  • پاورماژول عمودی
  • مناسب رک ایستاده
  • اندازه کابل 2 متر
  • فضای اشغالی 1 یونیت و 19 اینچ
  • جنس بدنه آلومینیومی و جنس پورت ها پلاستیکی
برند

HPA

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید و مشکی

طول کابل

2 متر

ارتفاع

1 یونیت

محصولات پیشنهادی