اکسس پوینت بی سیم سقفی تندا مدل i12

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تندا Tenda را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت بی سیم سقفی تندا مدل i12 را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای 2 آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 2dBi
  • فرکانس باند 2.4GHz
  • سرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه
  • دارای سرعت بیسیم بالا
  • دارای منبع تغذیه دوگانه آداپتور (برق شهری)

معرفی اکسس پوینت بی سیم سقفی تندا مدل i12

اکسس پوینت بی سیم سقفی تندا مدل i12 در شرکت تندا تولید و عرضه شده و روانه بازار میشود و در واقع یک اکسس پوینت حرفه‌ ای و مناسب برای استفاده در محیط‌ های اداری میباشد و همچنین این اکسس پوینت از طراحی دایره ای بهره می برد و به راحتی به دیوار یا حتی سقف متصل می شود. طراحی این محصول یکی از ویژگی های آن است که می تواند بسیار مفید باشد و سازگاری با سیستم عامل های (Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows 98SE, Windows NT, Windows 2000, MAC OS , NetWare UNIX و Linux) را دارد.

 در این تصویر اکسس پوینت بی سیم سقفی تندا مدل i12 را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت بی سیم سقفی تندا مدل i12 را مشاهده می کنید.

اکسس پوینت بی سیم سقفی تندا i12 دارای 1 پورت 10/100/1000 LAN برای دریافت اینترنت میباشد و همچنین شرکت تندا 2 آنتن داخلی برای این محصول در نظر گرفته است که هر کدام دارای قدرت 2dBi هستند و با کمک این اکسس پوینت می توان فضای زیادی را تحت پوشش شبکه بی سیم قرار داد و حداکثر سرعت انتقال این محصول 300 مگابیت بر ثانیه است. نقطه دسترسی i12 می تواند تا 40 کاربر را پوشش دهد و شرکت تندا یکی از فعالان عرصه تجهیزات شبکه است که همواره محصولات حرفه ای را با قیمت مناسب معرفی می کند. اکسس پوینت i12 یکی از محصولات حرفه ای این شرکت است که با ویژگی های خوبی که دارد می تواند برای استفاده در اماکن اداری و تجاری مناسب باشد.این دستگاه دارای قابلیت PoE بوده و از استاندارد IEEE 802.11n/g/b پشتیبانی می کند و برق مورد نیاز خود را از کابل شبکه متصل به آن دریافت می کند و نیازی به نصب در کنار پریز برق نیست و برق مورد نیاز نیست. آداپتور برای روشن کردن کابل شبکه باید برق اکسس پوینت را از یک پورت PoE مانند سوئیچ PoE یا انژکتور PoE تامین کند و طول این کابل تا 40 متر می رسد. این اکسس پوینت دارای فرکانس باند 2.4 گیگاهرتز با گواهی نامه CE / FCC / RoHS میباشد و همچنین دارای امنیت سیستم (64/128 WEP , WPA-PSK , WPA2-PSK , WPA&WPA2-PSK , WPA , WPA2) است و برای آشنایی بهتر اکسس پوینت میتوانید به مقاله اکسس پوینت جدید مراجعه نمایید.

Tenda i12 یک AP سقفی با سرعت 300 مگابیت در ثانیه است که ایده آل است و استقرار شبکه های بی سیم مقرون به صرفه برای هتل ها، استراحتگاه ها، بیمارستان ها، ساختمان های اکو، پردیس مناسب است و دارای LED با توضیحات نشانگر LED نمایش وضعیت SYS میباشد و برای بهبود توان خروجی RF میتوانید از امپلیفایر توان مستقل استفاده کنید و سیگنال بی سیم قوی تر دارد و پوشش بهینه شده ای دارد. i12 گزینه های رمزگذاری بی سیم چند سطحی را برای جلوگیری از موارد غیرمجاز ارائه می دهد تا به داده های مهم خود دسترسی داشته باشید و از آنها محافظت کنید. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت بی سیم سقفی تندا مدل i12 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن voip به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای 2 آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 2dBi
  • فرکانس باند 2.4GHz
  • سرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه
  • دارای سرعت بیسیم بالا
  • دارای منبع تغذیه دوگانه آداپتور (برق شهری)
برند

تندا

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی