اکسس پوینت کنترلر تندا مدل M3

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تندا tenda را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت کنترلر تندا مدل M3 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای آنتن داخلی
  • دارای 5 پورت LAN 10/100/1000
  • اصلاح مشخصات برای مشخص کردن مکان اکسس پوینت
  • قابلیت مدیریت توسط اکسس پوینت کنترلر
  • دارای منبع تغذیه (AC100V ~ 240V, 50 ~ 60 Hz)

اکسس پوینت کنترلر تندا مدل M3 به مدیران شبکه امکان می دهد تعداد زیادی از نقاط دسترسی را مدیریت و سفارشی کنند و به این ترتیب می توان چندین سوئیچ مختلف در شبکه را از طریق پورت های LAN گیگابیتی آن به این دستگاه اکسس پوینت متصل کرد و دستگاه به طور خودکار تمامی نقاط دسترسی شبکه را شناسایی کرده و در پنل مدیریت خود برای تنظیم فهرست می کند.

معرفی اکسس پوینت کنترلر تندا مدل M3

 در این تصویر اکسس پوینت کنترلر تندا مدل M3 را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت کنترلر تندا مدل M3 را مشاهده می کنید.

اکسس پوینت کنترلر تندا مدل M3 از 5 پورت گیگابیتی برای اتصال به شبکه و سوئیچ استفاده می کند تا بتواند تعداد زیادی اکسس پوینت را به صورت همزمان با حداکثر سرعت کنترل کند. این دستگاه می تواند VLAN های مختلف مورد استفاده در شبکه را به SSID های مختلف ایجاد شده توسط نقاط دسترسی اختصاص دهد تا هر نقطه دسترسی بتواند یک VLAN خاص را پوشش دهد. و برای آشنایی بهتر اکسس پوینت میتوانید به مقاله معرفی اکسس پوینت مراجعه نمایید.اکسس پوینت کنترلر M3 دارای 5 پورت 10/100/1000LAN میباشد و بهره برده از فرکانس باند (2.4GHz) با استاندارد (IEEE 802.3, 3ab, 3u) است و درگاه موجود در پنل پشتی از قابلیت POE هم پشتیبانی میکند. ویژگی حائز اهمیتی که باعث رشد این اکسس پوینت بوده این است که M3 به شما توانایی اتصال به سوئیچ مرکزی در شبکه را بدون تغییر توپولوژی شبکه می‌دهد و با M3 شما توانایی مدیریت و کنترل تمام اکسس پوینت‌های داخلی (تندا) در شبکه را دارید. پس از اینکه AP ها در شبکه روشن شدند، مشخصات اولیه شبکه را از M3 دریافت می کنند، سپس M3 می تواند نقاط دسترسی را در شبکه شناسایی کرده و آنها را به طور خودکار مدیریت کند.

بعد از اینکه اکسس پوینت‌ها توسط M3 مدیریت شوند شما می‌توانید به صورت آنلاین AP‌ها و وضعیت اتصال کاربران را چک کنید و تمام نقاط دسترسی داخلی مانند i6 را مدیریت و کنترل کنید و می توانید توضیحات شبکه، SSID، کانال، امنیت و قدرت خروجی را برای APها تغییر دهید. مدیریت اکسس پوینت کنترلر M3 به این گونه است که تعیین ایزوله بودن یا نبودن کاربران هر اکسس پوینت را میسنجد و تنظیمات VLAN (کدام VLAN به کداام SSID متصل شود)، شناسایی تعداد کاربران متصل ( براساس IP و MAC Address)، تعیین محدودیت تعداد کاربران متصل به اکسس پوینت و ریست کردن اکسس پوینت ها و شناسایی و کنترل حداکثر 128 اکسس پوینت را برعهده دارد.

اکسس پوینت کنترلر تندا مدل M3 دارای کلید ریست میباشد که برای روشن و خاموش کردن دستگاه است و این اکسس پوینت رو میزی در ابعاد (30 × 130 × 210) و به رنگ مشکی نیز تولید میشود و منبع تغذیه این اکسس پوینت (AC100V ~ 240V, 50 ~ 60 Hz) است و بهره برده از امنیت سیستم WPA-PSK، WPA2-PSK میباشد. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت بیسیم سقفی تندا مدل i9 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای آنتن داخلی
  • دارای 5 پورت LAN 10/100/1000
  • اصلاح مشخصات برای مشخص کردن مکان اکسس پوینت
  • قابلیت مدیریت توسط اکسس پوینت کنترلر
  • دارای منبع تغذیه (AC100V ~ 240V, 50 ~ 60 Hz)
برند

تندا

پهنای باند کانال

محصولات پیشنهادی