مقالات

معرفی گوشی تلفن ip گرنداستریم

معرفی گوشی تلفن ip گرنداستریم

معرفی گوشی تلفن ip گرنداستریم، یک سیستم تلفن سنتی معمولاً از تلفن تحت شبکه گرنداستریم رومیزی و یک اتاق سرور برای دریافت تماس ها تشکیل شده است. برای اتصال سرورها به هر تلفن آنالوگ به یک خط تلفن نیاز دارید که نیاز به کابل کشی در سراسر دفتر دارد. یک سیستم تلفن IP این مشکل را حل می کند. سرور مبتنی بر ابر است و شما نیازی به اتاق سرور در دفتر خود ندارید. این بدان معناست که شما نیازی به نگرانی در مورد سیم کشی ندارید و می توانید تماس های دریافتی را با اتصال به اینترنت دریافت کنید. سیستم IP تلفن با استفاده از فناوری VoIP پیاده سازی شده است. این بدان معناست که با استفاده از هر نوع اتصال اینترنتی می توانید تماس های تلفنی برقرار کرده و دریافت کنید.

معرفی پرفروشترین گوشی تلفن ip گرنداستریم

معرفی گوشی تلفن ip گرنداستریم، گوشی ip گرند استریم GRP2612G یک تلفن شبکه قدرتمند سیپ است که برای نیازهای کارکنان رایانه ساخته شده و برای استقرار آسان توسط شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و سایر بازارهای با حجم بالا طراحی شده است. به عبارتی گوشی ip گرنداستریم GRP2612G یک گوشی قدرتمند و همه کاره است که با ویژگی های خاص خود می تواند تمامی نیازهای گوشی را در ویپ مرکزی مجموعه شما برطرف کند. از ویژگی های این گوشی: دارای 2 حساب سیپ و 4 خط است، کیفیت صدای فول اچ دی، پشتیبانی از عملکرد POE، دارای پورت شبکه اترنت 10/100/1000 است، دارای 16 کلید دیجیتال BLF، دارای صفحه نمایش 2.4 اینچی با وضوح 320 در 240 پیکسل با کنتراست رنگ بالا، دارای منشی تلفنی حرفه ای با قابلیت ذخیره تا 2000 تماس می باشد.

گوشی گرند استریم GRP2636 یک تلفن هوشمند اندرویدی پیشرفته، یک تلفن voip با کیفیت و یک راه حل حرفه ای 6 خطی برای همکاری ویدیویی کامپیوتری پیشرفته است که با عملکرد یک تبلت اندروید ترکیب شده است تا یک راه حل ارتباطی جامع و همه کاره را ارائه دهد. ایده آل برای حرفه ای ها و مدیران پر مشغله، این دستگاه محاسباتی همچنین یک دستگاه قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه برای هر اتاق کنفرانس است. دارای حفاظت در سطح سازمانی، از جمله بوت ایمن، تصاویر دو سیستم عامل و ذخیره سازی داده های رمزگذاری شده، و همچنین یک صفحه ذخیره اطلاعات قابل جابجایی برای سفارشی سازی آسان لوگو.معرفی گوشی تلفن ip گرنداستریمخصوصیات آن: دارای 6 حساب SIP و 12 تماس همزمان، دارای کیفیت صدای HD، پشتیبانی POE، دارای پورت شبکه 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه، بلندگوی فول دوبلکس با صدای HD برای به حداکثر رساندن کیفیت و وضوح صدا، مجهز به فناوری حفاظت از نویز برای کاهش نویز پس زمینه، پشتیبانی از کنفرانس صوتی 5 طرفه، Wi-Fi دو بانده یکپارچه 802.11 a/b/g/n/ac (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز)، دارای صفحه نمایش قابل تعویض برای ذخیره سازی داده های سفارشی سازی آسان لوگو، پشتیبانی از جک هدفون RJ9 به EHS با هدست Plantronics و پشتیبانی یکپارچه هدفون USB، توسط GDMS برای پیکربندی، تهیه، مدیریت و نظارت بر دستگاه های گرنداستریم پشتیبانی می شود، حفاظت در سطح سازمانی از جمله بوت ایمن، تصاویر سیستم عامل دوگانه و ذخیره سازی داده های رمزگذاری شده.

گوشی تلفن گرند استریم مدل UCM6304A کسب و کارها را قادر می سازد تا ارتباطات و همکاری یکپارچه قدرتمند و مقیاس پذیر ایجاد کنند. راه حل ها این طیف از ویپ مرکزی بستری را فراهم می کند که نیازهای اساسی ارتباطات تجاری را یکپارچه می کند. این سرویس ابری از UCM RemoteConnect پشتیبانی می کند. ویژگی های برجسته آن عبارتند از: پشتیبانی از 1000 کاربر و حداکثر 150 تماس همزمان، خدمات پیمایش خودکار NAT فایروال را برای اتصالات از راه دور ایمن تسهیل می کند، API در دسترس برای ادغام های شخص ثالث، از جمله پلتفرم های CRM و PMS، پشتیبانی از سه پورت شبکه حسگر خودکار گیگابیتی RJ45 با روتر PoE+ و NAT یکپارچه، قابلیت اطمینان بهبود یافته با پشتیبانی از حالت آماده به کار با دسترسی بالا و استقرار دوگانه محلی، حداکثر تماس SRTP همزمان 120 تماس.

معرفی جدیدترین گوشی تلفن ip گرنداستریم

معرفی گوشی تلفن ip گرنداستریم، تلفن ویپ گرنداستریم GRP2650 که از جدیدترین محصولات این شرکت می باشد بخشی از خط تلفن‌های VoIP حرفه‌ای با درجه حمل و نقل GRP است، یک مدل 14 خطی با کیفیت اجرایی با صفحه نمایش لمسی 5 اینچی است که با قابلیت لمس صفر برای استقرار انبوه و رانندگی آسان طراحی شده است. این گوشی که به تازگی توسط کمپانی گرند استریم رونمایی شده است، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی ها و مشخصات گوشی ویپ گراند استریم GRP2650 می پردازیم. دارای 14 تماس همزمان و 6 حساب SIP، کیفیت صدای HD، پشتیبانی POE، دارای دو پورت اترنت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه است، بلندگوی فول دوبلکس با صدای HD برای به حداکثر رساندن کیفیت و وضوح صدا،

مجهز به فناوری حفاظت از نویز برای کاهش نویز پس زمینه، Wi-Fi دو بانده یکپارچه 802.11 a/b/g/n/ac (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز)، صفحه نمایش LCD رنگی TFT 5.0 اینچی (1280×720)، پشتیبانی از کنفرانس صوتی 5 طرفه، پشتیبانی شده توسط رابط متمرکز GDMS برای پیکربندی، تهیه، مدیریت و نظارت بر دستگاه های گرنداستریم، پشتیبانی از سوئیچ قلاب، الکترونیکی (EHS) برای هدست Plantronics & Jabra & Sennheiser، جک هدست RJ9 به EHS با هدست Plantronics و پشتیبانی یکپارچه هدست USB، حفاظت امنیتی درجه سازمانی از جمله بوت ایمن، تصاویر سیستم عامل دوگانه و ذخیره سازی داده های رمزگذاری شده، صفحه نمایش قابل تعویض برای سفارشی سازی آسان لوگو.

گوشی ویپ گرند استریم مدل UCM6302A یکی از محصولات جدید شرکت گرند استریم آمریکا و یکی از با کیفیت ترین مراکز تلفن IP می باشد که برای شرکت ها و ادارات متوسط ​​و بزرگ طراحی شده است. سانترال ویپ گرنداستریم UCM6302A از حداکثر 500 کاربر پشتیبانی می کند و شامل یک پیام رسانی فوری داخلی (IM)، پلت فرم کنفرانس صوتی/وبی و نرم افزار رایگان Wave است. از خصوصیات این سانترال تحت شبکه: پردازنده اصلی: پردازنده 4 هسته ای، حافظه رم: 1 گیگابایت رم، حافظه فلش: 32 گیگابایت فلش، حداکثر کاربر: 500 کاربر،
تماس همزمان: 75 تماس، پورت های جانبی: LCD رنگی 320×240 با صفحه نمایش لمسی برای کلیدهای میانبر و نوار ناوبری می باشد.معرفی گوشی تلفن ip گرنداستریمتلفن ویپ گرنداستریم GRP2602G که به تازگی توسط گرنداستریم رونمایی شده است، یک تلفن شبکه دو خطی گرنداستریم است که برای استقرار انبوه و سهولت مدیریت طراحی شده است. این گوشی همچنین دارای پورت گیگابیتی است که آن را از سایر رنج ها ی2602 متمایز می کند. تلفن ویپ GRP2602G دارای ویژگی‌های امنیتی دما برای امنیت سطح سازمانی، از جمله راه‌اندازی امن، تصاویر سیستم‌افزار دوگانه و ذخیره‌سازی داده‌های رمزگذاری‌شده است. برای تامین ابر و مدیریت متمرکز، تلفن گرنداستریم GRP2602G توسط سیستم مدیریت دستگاه GDMS پشتیبانی می‌شود که یک رابط متمرکز برای پیکربندی، تهیه، مدیریت و نظارت بر استقرار نقاط پایانی گرنداستریم ارائه می‌کند.

از دیگر ویژگی های این گوشی ویپ به این موارد اشاره میکنیم: دارای 4 حساب SIP و 2 تماس همزمان، بلندگوی دوبلکس HD برای به حداکثر رساندن کیفیت و وضوح صدا، مجهز به فناوری حفاظت از نویز برای کاهش نویز پس زمینه، دارای پورت شبکه اترنت 10/100/1000 است، پشتیبانی از PoE، پشتیبانی از کنفرانس صوتی 5 طرفه، صفحه نمایش قابل تعویض برای سفارشی سازی آسان لوگو، پشتیبانی از سوئیچ قلاب الکترونیکی (EHS) برای هدست های Plantronics، Jabra و Sennheiser، حفاظت در سطح سازمانی از جمله بوت ایمن، تصاویر سیستم عامل دوگانه و ذخیره سازی داده های رمزگذاری شده، توسط GDMS که یک رابط متمرکز برای پیکربندی، تهیه، مدیریت و نظارت بر دستگاه‌های گرنداستریم ارائه می‌کند.

شما همراهان گرامی می توانید برای خرید گوشی ویپ و گوشی تلفن ip گرنداستریم به فروشگاه اینترنتی ایمن ارتباط مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *