پاورماژول 16 پورت فیوزدار HPI

در این قسمت مشخصات تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت پاورماژول 16 پورت فیوزدار HPI را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 16 پورت
  • بدنه آلومینیومی
  • زیرویونیت
  • مناسب برای رک‌های ایستاده با تجهیزات زیاد
  • دارای 2 متر کابل
  • دارای خروجی فن و ارت

پاورماژول 16 پورت فیوزدار HPI دارای بدنه آلومینیومی است، خروجی فن و ارت این پاورماژول را تجهیزتر کرده است. این پاورماژول با داشتن 16 پورت، پریز های 16 آمپر 220 ولت دارد. داشتن 2 متر کابل به دسترسی بهتر این پاورماژول کمک میکند. این پاورماژول زیرویونیت است. دارای 1 عدد فیوز می باشد، برای رک های ایستاده با تجهیزات زیاد انتخاب مناسبی است. دارای یک سیم ارت است، داشتن بدنه ی مقاوم به استفاده ی این پاورماژول برای رک های بزرگ با تجهیزات زیاد مناسب کمک کرده است.

معرفی پاورماژول 16 پورت فیوزدار HPI

پاورماژول 16 پورت فیوزدار HPI دارای 1 عدد فیوز است. خروجی فن و ارت دارد. بدنه ی مقاوم از جنس آلومینیوم، سیم ارت و 16 پورت، پریزهای 16 آمپر، 20 ولت از مشخصات دیگر است. از پاور ماژول برای پخش کردن برق در رک استفاده می کنند. از جمله تجهیزاتی که پاور ماژول شبکه را دارند می توان به سوئیچ، روتر و سرور اشاره کرد. پاور ماژول در واقع جریان برقی که در مرکز داده قرار دارد را کنترل می کند. اکثر دیتاسنتر ها برای بهینه کردن و توسعه از نظارت PDU استفاده می کنند. طبق این موضوع دیتاسنتر های دیگر با مشکلات زیاد در برابر حفظ قدرت و پیدا کردن روش های مناسب برای مدیریت رو به رو نخواهند بود. برخی از پاور ماژول‌ها برای تضمین امنیت افراد به فیوز محافظ مجهز هستند. از تجهیزات شبکه پاورماژول ها از نظر تعداد پورت و نوع پورت و داشتن سیم ارت و فیوز و مجهز به کلید قطع و وصل جریان برق و ارتفاع با هم فرق دارند.

پاورماژول یکی از اعضای بسیار مهم تجهیزات پسیو شبکه است که برق تولید نمیکند اما آن را توزیع می کند. برای مرتب‌سازی و حفاظت از تجهیزات شبکه استفاده میشود. رک شبکه نظم مشخصی به محیط میدهد و از تجهیزات باارزش شبکه محافظت می‌کند. وجود برخی از متعلقات ضروری است و باید همراه خرید رک، آن ها را هم تهیه کرد. یک‌سری از تجهیزات تعبیه‌شده درون رک با برق کار می‌کنند و اگر بخواهیم برای هرکدام از آن‌ها یک پریز برق جدا در نظر بگیریم با کمبود پریز مواجه می‌شویم و نمی‌توانیم همه‌ی تجهیزات را داخل رک قرار بدهیم در این صورت شبکه به هم می‌ریزد و عملکرد آن دچار مشکل میشود. علت تنوع پاورماژول ها شرکت تولیدکننده، تعداد پورت، کلید قطع و وصل جریان برق، داشتن سیم ارت، فیوزدار بودن یا نبودن آن و ارتفاع این دستگاه است. وظیفه پاورماژول جلوگیری از مشکلات ناشی از دماهای بالا، جریان اضافه، اتصال کوتاه و شرایط ولتاژ پایین است.پاورماژول 16 پورت فیوزدار HPIانواع مختلفی از پاورماژول به جهت دسترسی بهتر برای استفاده وجود دارد که از جمله آن می‌توان به رک اوت، رک ایستاده، رک دیواری، رک مخابراتی و رک شبکه اشاره کرد. جریان برق به واسطه تابلوهای برق به ورودی پاور وصل می‌شود. پاور ماژول کار تغذیه همه تجهیزاتی که از آن استفاده می‌کنند مثل سوئیچ، مودم، سرور و … را انجام می‌دهد. ماژول برق منبع تغذیه ای است که وظیفه اصلی آن رساندن برق به تجهیزات الکتریکی شبکه است. در حالت عادی ماژول پاور به منبع تغذیه متصل می شود و با توجه به توان و تعداد پورت های خود، برق تجهیزات شبکه را تامین می کند. برخی از پاور ماژول‌ها برای تضمین امنیت افرادی که با تجهیزات شبکه سروکار دارند به فیوز محافظ مجهز هستند. بنابراین باید از ماژول های پاور با تعداد پورت های زیاد استفاده کنیم. پاور ماژول انواع بسیاری دارد و همچنین در موارد بسیاری به کار برده می‌شود. تفاوت اصلی پاورهای ماژول در تعداد پورت و یونیت آ‌ن‌ها است.

هر کدام از از پورت‌های تعبیه‌شده روی پاور ماژول امکان تغذیه‌ی استاندارد یک دستگاه قدرتمند در تجهیزات شبکه را فراهم می کنند. پرکاربردترین پاور ماژول‌های رک شبکه پاور ماژول 3 پورت، پاور ماژول 6 پورت، پاور ماژول 8 پورت، پاور ماژول 9 پورت هستند. پاورماژول 16 پورت فیوزدار HPI زیرویونیت می باشد. یک سیم ارت دارد، بدنه ی مقاوم دارد تا برای رک های بزرگ مناسب باشد. دارای بدنه آلومینیومی است. این پاورماژول با داشتن 16 پورت، پریز های 16 آمپر 220 ولت دارد. داشتن 2 متر کابل به دسترسی بهتر این پاورماژول کمک میکند. دارای 1 عدد فیوز می باشد. خروجی فن و ارت این پاورماژول را تجهیزتر کرده است. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های این محصول بپردازیم. برای خرید این محصول و سانترال تحت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه کنید

  • دارای 16 پورت
  • بدنه آلومینیومی
  • زیرویونیت
  • مناسب برای رک‌های ایستاده با تجهیزات زیاد
  • دارای 2 متر کابل
  • دارای خروجی فن و ارت
برند

HPI

کشور سازنده

ایران

رنگ

مشکی

طول کابل

2 متر

ارتفاع

زیرویونیت

محصولات پیشنهادی