روتر اکسس پوینت بیسیم تندا مدل W1500A

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تندا tenda را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت روتر اکسس پوینت بیسیم تندا مدل W1500A را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای 1 پورت 10/100 WAN
  • دارای 1 پورت 100/1000 LAN
  • دارای 1 آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 10dBi
  • فرکانس باند 2.4GHz
  • سرعت بی سیم 150 مگابیت بر ثانیه
  • دارای سرعت بیسیم بالا

روتر اکسس پوینت بیسیم تندا مدل W1500A یک محصول پیشرفته است که توسط کمپانی بزرگ و معروف تندا طراحی و تولید می شود. یک روتر اکسس پوینت بی سیم است که امکان اشتراک گذاری اینترنت روی بستر وای فای را ارائه می دهد و از این محصول می توان به عنوان تکرار کننده و افزایش پوشش شبکه بی سیم نیز استفاده کرد. این محصول دارای 1 آنتن داخلی با توان 10dBi می باشد که می تواند طیف وسیعی را پوشش دهد.

توضیحات روتر اکسس پوینت بیسیم تندا مدل W1500A

روتر اکسس پوینت بیسیم تندا مدل W1500A محصولی ایده آل از شرکت Tenda است که برای افزایش برد Wi-Fi استفاده می شود و به شما کمک می کند سیگنال های قوی تری برای کنسول های بازی، چاپگرها، گوشی های هوشمند و غیره دریافت کنید. این محصول دارای چندین حالت عملکرد Universal WISP، Client و Repeater می باشد و حالت های مختلف این دستگاه را با توجه به برنامه خود تنظیم کنید. برروی پنل این روتر اکسس پوینت کلید ریست قرار دارد. همچنین دکمه‌ی Range Extender در این قسمت به‌چشم می‌خورد که با فشردن آن قدرت سیگنال‌های وای‌فای افزایش می‌یابد تا سرعت انتقال 150 مگابیت بر ثانیه را ارائه دهد. برای آشنایی بهتر اکسس پوینت میتوانید به مقاله فرق اکسس پوینت با مودم و روتر چیست مراجعه نمایید.

 در این تصویر روتر اکسس پوینت بیسیم تندا مدل W1500A را مشاهده می کنید.

در این تصویر روتر اکسس پوینت بیسیم تندا مدل W1500A را مشاهده می کنید.

روتر اکسس پوینت W1500A دارای 1 پورت 10/100 WAN و 1 پورت 100/1000 LAN و نشانگر LED با توضیحات یک عدد پاور، یک عدد LAN/WAN/PoE، یک عدد LAN، یک عدد WLAN (قدرت سیگنال) و رابط RP-SMA connector و کابل اتصال به زمین میباشد و بهره برده از فرکانس باند (2.4GHz) با استاندارد IEEE 802.11n/g/b و امنیت سیستم (Wireless MAC Address Filter (Wireless Access Control);WEP,WPA-PSK/WPA2-PSK, WPA/WPA2 mixed;Wireless Security: Enable/ِDisable) است که برخوردار از گواهی‌ نامه‌های (FCC/CE/Rohs/VoC) هم میباشد و این اکسس پوینت در ابعاد (43 × 95 × 270) و به رنگ سفید نیز تولید میشود. ویژگی حائز اهمیتی که باعث رشد این اکسس پوینت بوده این است که AP4 بهره برده از مزایایی ازجمله سرعت بیسیم بالا میباشد که امر مهمی در این حوزه و سانترال ویپ میباشد.این روتر اکسس پوینت به دلیل بیسیم بودنش برای جابجایی بسیار مناسب و راحت میباشد و منبع تغذیه این روتر با خروجی: 12 ولت، (جریان مستقیم – DC)، جریان 1.5 آمپر، فرکانس‌های 50 و 60 هرتز، (AC – جریان متناوب) ورودی: 100 تا 240 ولت می باشد. با ترکیب عملکرد روتر بی سیم، AP بی سیم، WISP، تکرار کننده جهانی و WDS، این دستگاه دارای توان خروجی ارسالی بالا و حساسیت قابل دریافت بالا است که می تواند محدوده و پوشش را افزایش دهد تا رومینگ بین نقاط دسترسی را کاهش دهد تا بی سیم پایدارتری داشته باشد. ارتباط با IP64 و حفاظت در برابر صاعقه تا 6000 ولت، برای هر محیط بیرونی مناسب است و این دستگاه دارای انژکتور PoE است تا به راحتی در محیط بیرون قرار گیرد بنابراین، W1500A با طراحی جذاب، کارایی بالا و ویژگی های غنی، یک راه حل بی سیم ایده آل برای محل سکونت یا محل کار شما است.

روتر اکسس پوینت بیسیم Tenda W1500A با توان خروجی ارسالی قابل برنامه ریزی تا 500 میلی وات و آنتن جهت دار با بهره بالا 10dBi، می تواند اتصال بی سیم قابل اعتمادی را در محدوده چندین کیلومتر ارائه دهد. همچنین، دستگاه کانکتور RP-SMA را برای ارتقاء با آنتن با بهره بالاتر برای پوشش حتی بهتر فراهم می کند و طراحی شده برای استفاده در فضای باز است و دارای بدنه IP64 است که می تواند به طور موثر از خود در برابر آب و گرد و غبار محافظت کند. این دستگاه همچنین با حفاظت در برابر صاعقه تا ولتاژ 6000 در برابر آسیب های ناشی از جریان افزایش می یابد. علاوه بر این، یک انژکتور PoE برای ایجاد آسان در محیط بیرون ارائه می شود.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای 1 پورت 10/100 WAN
  • دارای 1 پورت 100/1000 LAN
  • دارای 1 آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 10dBi
  • فرکانس باند 2.4GHz
  • سرعت بی سیم 150 مگابیت بر ثانیه
  • دارای سرعت بیسیم بالا
برند

تندا

پهنای باند کانال

150Mbps

محصولات پیشنهادی