رک دیواری 9 یونیت outdoor مبتکر عمق 60 مدل Zino

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت رک دیواری 9 یونیت outdoor مبتکر عمق 60 مدل Zino را نیز مشاهده نمایید.

  • درب جلو: قفل سوییچی طرح ریتال
  • شمارنده‌ی یونیت و قابلیت جابجایی عمق رک
  • سقف دوم شیب دار جهت جلوگیری از نفوذ آب
  • امکان جابجایی ریل یونیت‌ها به موازات عمق رک
  • 4 عدد ریل عمودی با نشانگر یونیت جهت نصب تجهیزات
  • دارای سیم ارت بدنه

رک دیواری 9 یونیت outdoor مبتکر عمق 60 مدل Zino یکی از تجهیزات شبکه غیرفعال است. رک در یک شبکه محلی یا LAN متشکل از دستگاه های مختلفی مانند سوئیچ ها، روترها، سرورها، پچ پنل ها، کابل های شبکه و غیره می باشد. تمامی این تجهیزات در رک شبکه قرار گرفته اند و در واقع همه در یک مکان ذخیره می شوند. استفاده از قفسه ها مزایای بی شماری را برای افراد ایجاد می کند. می توان اینگونه گفت که استفاده از رک ها باعث عملکرد بهتر سیستم می بخشد. رک با محافظت از تجهیزات در برابر ضربه، زلزله یا بلایای طبیعی و همچنین دور نگه داشتن تجهیزات از افراد غیرمجاز، امنیت شبکه را افزایش می دهد. با توجه به اینکه سخت افزارهای شبکه دارای استانداردهای مهمی بوده و بر اساس این استانداردها تولید می شوند، رک ها نیز باید بر اساس این استانداردها ساخته شوند.

معرفی رک دیواری 9 یونیت outdoor مبتکر عمق 60 مدل Zino

رک دیواری 9 یونیت outdoor مبتکر عمق 60 مدل Zino این محصول از برند جدید و ایرانی مبتکر است. رک ها ظروف فلزی هستند که برای ذخیره سازی سایر دستگاه های شبکه استفاده می شوند. دستگاه ها و سرورهای شبکه بسیار مهم هستند و باید با دقت زیادی مدیریت شوند. از رک برای مدیریت سرورها استفاده شد. تجهیزات درون رک ها تولید گرما دارند و افزایش دما بر کارایی سیستم ها تاثیر منفی می گذارد. رک شبکه دارای سیستم خنک کننده بوده که باعث می شود دمای رک گرم نشده و هوا در رک در گردش باشد. به راحتی دما، رطوبت و گرد و غبار موجود در رک را کنترل می شود و از تجهیزات رک مانند سرورها محافظت می شود. برای آشنایی بهتر با رک ها به مقاله انواع رک شبکه مراجعه فرمایید. 

این محصول رک دیواری 9 یونیت outdoor مبتکر عمق 60 مدل Zino همانطور که از اسمش پیداست از نوع رک دیواری می باشد. به طور کلی رک ها دو نوع هستند: رک های ایستاده و رک های دیواری. رک های دیواری در تعداد یونیت های مختلف تولید می شوند و این رک ها را می توان روی دیوار قرار داد و نیاز به استفاده از فضای کف را از بین می برد. عمق این قفسه 30، 40، 45 و 60 سانتی متر است. واحدهای دیواری برای تعداد کمی از تجهیزات و اتصالات کوچکتر مانند شبکه های خانگی استفاده می شوند. برخلاف قفسه های دیواری، قفسه های روی زمین از نظر اندازه بزرگتر هستند و برای تجهیزات بیشتر و شبکه های بزرگتر استفاده می شوند. رک های ایستاده دارای چرخ‌ هایی می باشند که به جا به جایی رک ها در یک شبکه کمک می کند.

در این تصویر رک دیواری 9 یونیت outdoor مبتکر عمق 60 مدل Zino را در رنگ سفید مشاهده می کنید.

در این تصویر رک دیواری 9 یونیت outdoor مبتکر عمق 60 مدل Zino را در رنگ سفید مشاهده می کنید.

رک های شبکه برای ساده سازی نگهداری از سرورها و تجهیزات طراحی شده اند. برخی از رک ها دارای چرخ هستند و به راحتی جابه جا می شوند و برخی از رک ها روی زمین قرار دارند و دسترسی افراد به سرورها را آسان می کنند. با استفاده از رک ها در زمانی که نیاز به تعمیر و نگهداری تجهیزات شبکه باشد،این امر با سرعت  و کیفیت مطلوبی انجام می شود. دسترسی به تجهیزات موجود در رک ها آسان تر بوده و در واقع سرعت دسترسی، سرعت عیب یابی و سرعت بازیابی تجهیزات موجود در رک افزایش پیدا می کند. صرفه جویی در مصرف کابل های شبکه به دلیل قرار گرفتن منظم کابل ها در جای خود یکی دیگر از مزایای استفاده از رک ها می باشد. قفسه ها در ارتفاع و اندازه های مختلف تولید می شوند. واحد اندازه قفسه ها بر اساس واحد یا یونیت است. هر یوینت برابر با 4.44 سانتی متر است.

این محصول رک دیواری برند مبتکر 9 واحدی در رنگ پودری الکترواستاتیک سفید با کد رنگ(RAL 7035) تولید شده است. همچنین دارای استاندارد 19 اینچی بوده که از آن در فضای باز استفاده می شود. از این نوع رک های outdoor در فضاهای تفریحی و صنعتی استفاده می شود. از طرفی این محصول از استاندارد IP55 استفاده می کند که از تجهیزات شبکه داخل رک در برابر شرایط نامساعد جوی محافظت می کند. این دستگاه دارای درب با قفل سوئیچی و سایر اتصالات مانند فن، ماژول پاور، ترموستات، مجموعه پیچ و پیچ، دارای 1 عدد فن، آداپتور سنگ، 4 عدد آداپتور عمودی می باشد. دارای وزن 38 کیلوگرم، 60 سانتی متر عرض و 54 سانتی متر ارتفاع می باشد. در ادامه برخی از ویژگی های محصول رک دیواری 9 یونیت outdoor مبتکر عمق 60 مدل Zino آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن ویپ بیسیم به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • درب جلو: قفل سوییچی طرح ریتال
  • شمارنده‌ی یونیت و قابلیت جابجایی عمق رک
  • سقف دوم شیب دار جهت جلوگیری از نفوذ آب
  • امکان جابجایی ریل یونیت‌ها به موازات عمق رک
  • 4 عدد ریل عمودی با نشانگر یونیت جهت نصب تجهیزات
  • دارای متعلقات پاورماژول, دارای ترموستات, یک بسته پیچ و مهره
  • دارای 4 آداپتورهای عمودی، 1 عدد فن
  • دارای سیم ارت بدنه
برند

مبتکر

کشور سازنده

ایران

ابعاد

600mm×540mm×600mm

رنگ

سفید

نوع رک

دیواری

تعداد یونیت

9 یونیت

عمق

60 سانتی‌متر

فن رک

دارای 1 عدد فن

متعلقات رک

دارای پاورماژول، دارای ترموستات، یک بسته پیچ و مهره

محصولات پیشنهادی