رک دیواری 6 یونیت outdoor مبتکر عمق 45 مدل Zino

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت رک دیواری 6 یونیت outdoor مبتکر عمق 45 مدل Zino را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای سیم ارت بدنه
  • ورودی های مجهز به فیلتر هوا
  • 4 عدد ریل عمودی با نشانگر یونیت جهت نصب تجهیزات
  • سقف دوم شیب دار جهت جلوگیری از نفوذ آب
  • امکان جابجایی ریل یونیت‌ها به موازات عمق رک

رک دیواری 6 یونیت outdoor مبتکر عمق 45 مدل Zino از استاندارد IP55 استفاده می کند که از تجهیزات شبکه داخل رک در برابر شرایط نامساعد جوی محافظت می کند. این رک دیواری در عمق 45 سانتی متر، ارتفاع 41 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر ساخته شده است. رک دارای 6 واحد در ابعاد استاندارد 19 اینچ می باشد. رنگ این رک پودری الکترواستاتیک با کد رنگ (RAL 7035) می باشد. رک outdoor در فضاهای باز و صنعتی آلوده به ذرات معلق مورد استفاده قرار می گیرد. از تجهیزات موجود در رک دیواری 6 یونیت outdoor مبتکر عمق 45 مدل Zino می توان به فن، ماژول پاور، ترموستات، پیچ و سایر لوازم جانبی اشاره کرد.

معرفی رک دیواری 6 یونیت outdoor مبتکر عمق 45 مدل Zino

رک دیواری 6 یونیت outdoor مبتکر عمق 45 مدل Zino یکی از محصولات مبتکر است. این برند با توجه به نیاز روز افزون به تجهیزات شبکه از سال 1388 فعالیت تولیدی خود را در کاشان آغاز کرد. رک دیواری 6 یونیت outdoor مبتکر عمق 45 مدل Zino  دارای وزن 25 کیلو گرم می باشد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به دارا بودن قفل سوئیچی در قسمت درب جلو رک اشاره کرد. رک دیواری 6 یونیت outdoor مبتکر عمق 45 مدل Zino همراه خود متعلقاتی دارد که شامل پاورماژول، دارای ترموستات، یک بسته پیچ و مهره می باشد. آداپتورهای عمودی دارای شمارنده‌ی یونیت و قابلیت جابجایی عمق رک دارای آداپتورهای عمودی دارای شمارنده‌ی یونیت و قابلیت جابجایی عمق رک است همچنین این رک دارای 1 عدد فن نیز می باشد. همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رک ها می توانید مقاله معرفی بهترین رک شبکه را مطالعه فرمایید.

رک دیواری یک رک کانتینری است که تجهیزات شبکه مانند سرورها، روترها، مودم ها، فایروال ها و غیره را در آن ذخیره می کنیم. همچنین فلزی است و دلیل استفاده از رک محافظت از این تجهیزات و همچنین دسترسی آسان به تجهیزات برای رفع مشکلات احتمالی می باشد. و علاوه بر این، به دلیل نظمی که به اشیا می دهد، محیط را نیز زیبا می کند. قفسه ها از نظر ابعاد، رنگ، متریال و نصب دیواری یا ایستاده دارای تغییرات زیادی هستند. عرض و عمق قفسه بر حسب سانتی متر و متر و ارتفاع آن بر حسب واحد بیان می شود. در قسمت جلو و پشت رک دو ستون عمودی در سمت چپ و راست رک تعبیه شده است که تجهیزات رک به آن پیچ شده و به عنوان آداپتور شناخته می شود.

در این تصویر رک دیواری 6 یونیت outdoor مبتکر عمق 45 مدل Zino را در رنگ سفید مشاهده می کنید.

در این تصویر رک دیواری 6 یونیت outdoor مبتکر عمق 45 مدل Zino را در رنگ سفید مشاهده می کنید.

واحد اندازه گیری ارتفاع در واحد رک قرار دارد. هر واحد معادل 4.445 سانتی متر یا سه سوراخ در آداپتورهای جانبی است. واحد ارتفاع تجهیزات و طول آداپتورهای رک را نشان می دهد و ارتفاع کل رک بر حسب سانتی متر بیان می شود که از پایین قفسه یا سطح زمین تا بالای رک می باشد. واحد پایین در قفسه واحد شماره 1 است و به سمت بالا افزایش می یابد. در برخی از رک ها شماره آن روی آداپتور نوشته شده است. قفسه دیواری مدل رک است که روی دیوار نصب می شود و عموما دارای ارتفاع 6، 7، 9 و 12 واحد می باشد. قفسه های دیواری عمدتاً برای نصب انواع تجهیزات غیر فعال و فعال در قسمت های کم تراکم لایه دسترسی استفاده می شوند.

به طور طبیعی اتصال این رک های لایه دسترسی با رک های لایه های توزیعی و مرکزی توسط زیرسیستم کابل کشی Backbone انجام می شود که رک های دیواری مطابق با استانداردهای مربوطه در رنگ ها و مدل های متنوع مطابق با سلیقه ها و ابعاد مختلف برای Different می باشند. کاربری طراحی شده است. از پشت جایی برای پیچاندن دیوار دارند و در صورت ضعیف بودن دیوار یا سنگین بودن وسایل، زیر آن پایه تکیه گاه تعبیه می شود. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های رک دیواری 6 یونیت outdoor مبتکر عمق 45 مدل Zino بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن تحت شبکه گرنداستریم به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای سیم ارت بدنه
  • ورودی های مجهز به فیلتر هوا
  • 4 عدد ریل عمودی با نشانگر یونیت جهت نصب تجهیزات
  • سقف دوم شیب دار جهت جلوگیری از نفوذ آب
  • امکان جابجایی ریل یونیت‌ها به موازات عمق رک
برند

مبتکر

کشور سازنده

ایران

ابعاد

600mm*410mm*450mm

رنگ

سفید

نوع رک

دیواری

تعداد یونیت

6 یونیت

عمق

45 سانتی متر

فن رک

دارای 1 عدد فن

متعلقات رک

دارای پاورماژول، دارای ترموستات، یک بسته پیچ و مهره

محصولات پیشنهادی